Het eerste contact: Wat vind je leuk?

******ins Vrouw
22.807 Bijdrage
Themaopsteller JOY-Team 
Het eerste contact: Wat vind je leuk?
Het eerste contact: Wat vind je leuk?

De eerste datum wordt voorafgegaan door het succesvol leggen van contact. Terwijl sommige mensen het vrij gemakkelijk vinden, is het voor anderen veel moeilijker.

Mijn vraag is dus gericht op het vinden van wat je het meest waardeert bij het leggen van contact.

Wat maakt een goede eerste contactbrief voor u? En welke rol speelt de profieltekst? Of misschien zijn de foto's wel doorslaggevend voor u?

En wat zijn uw eigen recepten voor succes bij het leggen van contact?

Blijf alstublieft positief en onthoud u van geklets of het verzamelen van negatieve voorbeelden, zodat er in het beste geval een verzameling van best practices kan worden gemaakt. *victory*

SevenSins
JOY-Team
*********d124 Stel
273 Bijdrage
Der erste Kontakt
Der erste Kontakt beginnt immer mit dem Lesen des Profils und dem Anzeigen der Fotos. Wenn es eine gegenseitige Übereinstimmung gibt, folgen die Wünsche und Wünsche, diese laufen nicht immer parallel, aber mit einigen Beratungen kommen wir normalerweise zu einem Kompromiss. Wir vereinbaren immer den ersten Termin in einem JOYclub. Wenn die Chemie sowieso nicht funktioniert, haben alle einen angenehmen Abend.
mr. Openminded
Oprechte interesse even lezen en elkaar respecteren. In mijn geval : ik ben vrij direct, maar ik waardeer mensen die mij dan afremmen omdat zij nog niet op dat level zitten. Die willen je eerst leren kennen. Zelf ben ik meer uit op lust. *kopfkino*
lezen van de status van de date,en dan recht op doel afgaan,ni te lang treuzelen,het draait meestal toch om de sex,
******227 Man
1 Bijdrage
Hallo ben nieuw hier en zoek mijn weg wat ik eigenlijk zoek is een leuke meid om geil met te chatten is dat ergens mogelijk groetjes
Aanmelden en meediscussiëren
Wil je meediscussiëren?
Word gratis lid om met anderen over hete thema’s te discussiëren of jouw eigen vraag te stellen.