Alternatievere muziek

*******rl74 Stel
5 Bijdrage
Themaopsteller 
Alternatievere muziek
Zijn er ook parenclubs waar meer alternatieve muziek gedraaid wordt? Wij zijn beide vaste bezoekers van festivals zoals Graspop en houden van dat soort muziek. Maar wij kunnen ons echt niet amuseren op dance-muziek.
Wij zouden graag eens een eerste keer naar een parenclub gaan binnenkort tegen dat alles terug open is. Wij wonen in BE.
*******_CK Stel
24 Bijdrage
Denk dat dat een moeilijke gaat worden... een hele avond in deze stijl van muziek ga je wss niet vinden. Er zijn wel clubs waar er een goede mix van alle soorten muziek is en niet steeds eenzelfde stijl.
******ige Man
2 Bijdrage
Bij club errox wat je aanvraagt word gedraaid fijne club
********werp Man
10 Bijdrage
Ok , ik ben ook wel metal fan , dus ik begrijp je vraag wel . Ben een grote Brutus liefhebber 😉. In club word idd moeilijk denk maar zou het ook wel graag een keer zien 👊👊🥳👌
Grts kristof
Ik ben ook fan van die muziek.Het gaat nlet makkelijk zijn denk ik.Ik ben ook al in verschillende clubs geweest en meestal is het dansmuziek.Veel succes.X
*******efke Stel
3 Bijdrage
In the climax durven ze al eens iets harder draaien, zoals acdc.
*******_CK Stel
24 Bijdrage
Citaat van *******efke:
In the climax durven ze al eens iets harder draaien, zoals acdc.
Ook al ondervonden... beetje rock en alternatief kennen ze daar wel en is best leuk
******ige Man
2 Bijdrage
Oké daar nog niet geweest keer gaan kijken als die ellende over is
****IJF Stel
280 Bijdrage
in Essen (D) Flowers and Bees, heeft een gothic/metal/new wave zaal... geen parenclub, maar wel een erotisch feest.
zeer gezellig altijd
Ook ik ben fan van deze muziek *rock* en in clubs is dit inderdaad weinig of niet de gangbare muziek. Ik heb weet dat er vroeger clubs waren dat dit soms als special night afficheerde nl een rock night . Maar denk niet dat ze dit nog doen of zou op aanvraag voor een verjaardags thema moeten zijn. 'k Zou zeggen vooral goed de thema's van de clubs bekijken en wie weet ...
Wellicht een gat in de markt voor de clubs. In plaats van thema parties zou men ook af en toe de muziek als thema kunnen nemen. Wie weet lezen ze dit of anders eens een balletje opgooien als ze weer open zijn.
*******981 Man
21 Bijdrage
Ik zou zegge. Hoop dat veel mensen hier op reageren zowel vrouwen en mannen. Bespreek het met een club en misschien kun je wel zo'n avond met deze muziek vullen en mensen. (als je echt dit wilt is er veel mogelijk)
****a04 Man
1 Bijdrage
Wie wil er seks met mij mag me altijd komen hallen aan de scheestaat 74 en als je komt stuur dan een bericht Dank je
Damn wie wil deze chil gast ontmaagde 😍18 jaar en nee ben nie hopeloos of een kind van 12 😂want ben geverifieerd 😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍vrouwen van alle leeftijden en alle afkomsten geen fake bitch
****ene Stel
895 Bijdrage
Bij club Live (Gesher, NRW, Dlnd) hebben ze wel eens Dark Rock night. Cult-Rock en 80jr.
bij Schickeria heb je DIE ROCK UND METAL NIGHT.
Beiden willen we naar toe, maar is nog niet gelukt.
Aanmelden en meediscussiëren
Wil je meediscussiëren?
Word gratis lid om met anderen over hete thema’s te discussiëren of jouw eigen vraag te stellen.