intieme benadering

intieme benadering
Gaan we naar een andere intieme benadering tijdens en na de corona crisis. Kan hier een discutie over worden geopent.
denk het niet lichamelijk contact moet je hebben toch
groepsimmuniteit
groepsimmuniteit, of met lieve vrienden moet kunnen, zoals
marienella52
Foto is voor 18+
*****jos Stel
53 Bijdrage
Aha ale schade terug inhalen
als een intieme benadering niet meer kan.. wat kan dan wel ? en hoelang hou je dat vol ? er zal wel een moment aankomen dat we ons terug vrij bewegen .. iedereen heeft schrik en we namen vroeger al risico's , das er nog 1ntje bij dan
Een intieme benadering komt op termijn natuurlijk terug kunnen ons moeilijk voorstellen dat men kan leven zonder lichamelijk contact.
Maar de vraag is moeten we er anders mee omgaan ?
Gaan we onze gewoontes veranderen ?
Gezond verstand gebruiken en elkaar vertrouwen geven , niet afspreken als je u niet goed voelt er eerlijk over zijn ten opzichte van elkaar dan is er al veel uitgesloten denk ik
*****jos Stel
53 Bijdrage
Aids, siflus, hipatitus A Of B of andere ziektes...... Allemaal risico...... Men maakt het rger dan het is.....
******_nl Stel
7 Bijdrage
Wij gaan op naar intuïtief en verstand te gebruiken.
Volledig mijden lukt niet en denk door kaderen en je sociaal contacten wat selectiever maken.
je best wat beweging kan maken. *blumenwiese*
********ppel Stel
1 Bijdrage
Wij kunnen ons inderdaad ook niet voorstellen dat er geen lichamelijk kontact zou zijn. Gewoon nog wat voorzichtiger zijn met wie je het doet. 😉
Ik denk dat nu nog steeds mensen daten en afspreken achter de geslotendeur. Maar dat is niet erg als je je goed voeld. En geen milde verschijnselen hebt. Dus ik zeg laten we maar weer gewoon normaal doen. 1,5m gaat niet werken ook bij ontmoetingen niet 😉. Lichaams contact blijft toch het mooiste wat er is.

Veel plezier samen
******tch Man
2 Bijdrage
Zijn al bezig met pijp en befkapjes te testen *lol*
****693 Man
1 Bijdrage
Als je van elkaar weet dat je niks hebt, lijkt het me sterk dat je ineens iets krijgt. Wel je verstand blijven gebruiken
*******es69 Stel
4 Bijdrage
Wij denken ook gezond verstand gebruiken en misschien meer naar vaste koppels kijken of groepje waar we elkaar dan kunnen verwennen hopen snel weer te kunnen afspreken xxx
******ive Man
1 Bijdrage
Gewoon lekker blijven genieten!
Voor de lezende stellen: Jullie hebben tenminste elkaar nog om deze intieme momenten te delen.
Er zijn nu veel singels die, vanwege corona, dit niet mogen opzoeken.
Maar ook getrouwde mensen die, door ziekte of spanningen in de relatie of andere redenen, niet genieten van deze fantastische momenten.
Blijf dus ook van elkaar genieten.
*******rnog Man
1 Bijdrage
Eigenlijk ben ik meer opzoek naar meisjes alleen.
****jan Man
59 Bijdrage
Ik ben een gehuwde man,op zoek naar een sexdate,met een dameeventueel vaker.1.82,79kg,18 cm. Schoon en hygienisch.Kan niet ontvangen.Wel graag een beetje in de regio Heerenveen-Steenwijk.
******ple Stel
10 Bijdrage
Citaat van *****jos:
Aids, siflus, hipatitus A Of B of andere ziektes...... Allemaal risico...... Men maakt het rger dan het is.....

I agree 100%
Aanmelden en meediscussiëren
Wil je meediscussiëren?
Word gratis lid om met anderen over hete thema’s te discussiëren of jouw eigen vraag te stellen.