Single evenings.

********icus Man
170 Bijdrage
Themaopsteller 
Single evenings.
Zijn er ook clubs die een soort van single avond hebben?

Ik bedoel dan zeg maar omgekeerd geen paren maar alleen singles. Soord van dating idee.
**********le_ov Stel
157 Bijdrage
Party players in Lelystad heeft dat wel een tijdje gedaan, maar durf niet te zeggen of ze dat nog hebben. Alleengaande mannen zijn daar wel op een enkele thema avond uitgezonderd welkom.
Alleen gaande mannen heb je idd in meerdere clubs.
Enkel singels ben ik nog niet tegen gekomen. Ik denk dat de verhouding man vrouw dan ook niet altijd goed zou zijn. Met de koppels erbij word dat vaak wat gecompenseerd.
Grt Jean
********icus Man
170 Bijdrage
Themaopsteller 
Citaat van **********le_ov:
Party players in Lelystad heeft dat wel een tijdje gedaan, maar durf niet te zeggen of ze dat nog hebben. Alleengaande mannen zijn daar wel op een enkele thema avond uitgezonderd welkom.

Ja er zijn meerdere clubs die dat doen in duitsland zelfs heel normaal toch vind ik het helemaal niks om als single man naar een club tegaan, ik ben er teverlegen voor en ik vind dat het niet hoort.

Citaat van ***69:
Alleen gaande mannen heb je idd in meerdere clubs.
Enkel singels ben ik nog niet tegen gekomen. Ik denk dat de verhouding man vrouw dan ook niet altijd goed zou zijn. Met de koppels erbij word dat vaak wat gecompenseerd.
Grt Jean

Mwha je kan dat oplossen door een wachtlijst aan te houden lijkt me.
In de club waar ik al jaren kom zijn er zowel singel mannen als vrouwen en dat in combi met stellen en dat loopt goed
Op ishotmyself Nederlands site
Daar word nog wel eens geadverteerd op naar mannen ?
********icus Man
170 Bijdrage
Themaopsteller 
Citaat van ****035:
Op ishotmyself Nederlands site
Daar word nog wel eens geadverteerd op naar mannen ?
Scam site nooit mee in zee gaan.
*****466 Stel
72 Bijdrage
Op zich een leuk idee, een dag of avond alleen voor singles. Zien vaak genoeg oproepjes staan in diverse fora op zoek naar gelijkgestemden.
Top *idee*
Aanmelden en meediscussiëren
Wil je meediscussiëren?
Word gratis lid om met anderen over hete thema’s te discussiëren of jouw eigen vraag te stellen.