Mannen van stellen...

Mannen van stellen...
Er zijn op deze site mannen (van stellen) die proberen alleen te daten.
Wij hebben inmiddels al een aardig lijst van mannen van stellen die het alleen proberen bij ons.
Wat kunnen wij er aan doen?

Joyce en Peter
********sins Stel
10 Bijdrage
Niet van wakker liggen. Denk dat er belangrijkere zaken zijn. 🤭
Hi,
I think its not your problem. They are responsable for their spouse.

Gr *cool*
**********le_ov Stel
157 Bijdrage
Gewoon duidelijk in je profiel zetten dat je daar geen interesse in hebt. Kun je daar ook gelijk naar verwijzen als ze toch contact zoeken. Wij laten als we wat willen afspreken het contact altijd via de dames lopen.
*******ust Stel
5.631 Bijdrage
We hadden ook een date met een solo man
die zijn vrouw bedroog met ons.

Das jammer
maar het zijn maar tenslotte arme neuzen.
Dus beetje opletten.
******328 Stel
43 Bijdrage
Ik ben eens met antwerp-sins, geen aandacht aan besteden. Of blocken.
Wat ze dien achter de rug van hun partner is hun verantwoordelijkheid.

Ik date af en toe ook apart, met medeweten en toestemming vn mijn partner. Eerst vooraf kennismaken met stel. Zij leest ook mee.
Wij accepteren mannen niet zonder toestemming van de vrouw. Soms andersom.
Citaat van *******ter:
Mannen van stellen...
Er zijn op deze site mannen (van stellen) die proberen alleen te daten.
Wij hebben inmiddels al een aardig lijst van mannen van stellen die het alleen proberen bij ons.
Wat kunnen wij er aan doen?

Joyce en Peter

Denk er blijft niet veel anders over dan doorgaan met de lijst. Als jullie geen goed gevoel hebben bij iemand dan sowieso, vanzelfsprekend.
Aan de andere kant klopt het natuurlijk ook dat die mensen zelf verantwoordelijk zijn voor hun leven maar alweer, als jullie weten dat het om bedriegen gaat en jullie daar geen goed gevoel bij hebben...heel duidelijk nee zeggen en ook waarom. Misschien laten ze jullie dan met rust.

Succes!
********icus Man
170 Bijdrage
Oplossing is simple #dateauglyguy *xd*

Maar gooi die lijst online zorg well dat je zeker bent van de namen, als je dat bent. Dan verdienen de dames het teweten. Privacy geld niet voor dit soort losers
******Cor Stel
1 Bijdrage
Zelf date ik met medeweten en goedkeuring van mijn partner ook wel eens alleen, maar meestal doen we dat samen. Heb zelfs een maand of vier een secondlove erbij gehad, waar ik ook regelmatig bleef slapen. Als je een open huwelijk hebt en het niet zonder medeweten van je partner doet moet dat toch kunnen?
Jazeker kan dat!
*******oen Stel
1 Bijdrage
Op deze site is het mogelijk om openminded te zijn,
voor de een liggen de grenzen anders dan voor de ander.

Als een profiel treft wat anders is dan je denkt,
laat dat dan het plezier in deze "hobby" niet verminderen.

En als je een profiel treft waarvan je overtuigd bent dat het anders is dan er staat,
meld dit dan aan de beheerder van de site.
******328 Stel
43 Bijdrage
Citaat van ******Cor:
Zelf date ik met medeweten en goedkeuring van mijn partner ook wel eens alleen, maar meestal doen we dat samen. Heb zelfs een maand of vier een secondlove erbij gehad, waar ik ook regelmatig bleef slapen. Als je een open huwelijk hebt en het niet zonder medeweten van je partner doet moet dat toch kunnen?
Eens met jou Carmen. Een Second love is wat wij hier ook hebben. Open relatie. Makkelijk.
********wnUp Stel
46 Bijdrage
Als als een stel een open relatie heeft dan kan de man (of vrouw) van het stel toch alleen een date zoeken?

Er staat nu dat alleenstaande heren niet gewenst zijn. Voeg daar dan aan toe dat je ook niet alleen met een man van een stel wilt daten.

En dan hopen dat ze je profiel lezen voordat ze mailen.
*********2016 Man
63 Bijdrage
Laten we een Topic openen over vrouwen die alleen daten lijkt me dat dit ook leuk gesprekstof kan opleveren.
*********asity Man
2 Bijdrage
Kan mijn vriendin niet genoeg aandacht geven en zoek bi vriendin voor haar. Liefst dominant tegenover mannen inwoning mogelijk *hotass*
*******unny Vrouw
2 Bijdrage
Citaat van ********icus:
Oplossing is simple #dateauglyguy *xd*

Maar gooi die lijst online zorg well dat je zeker bent van de namen, als je dat bent. Dan verdienen de dames het teweten. Privacy geld niet voor dit soort losers

Eerlijk gezegd ben ik hier zeker niet mee akkoord.
Elk huisje zen kruisje...ik zou het enorme schending van privacy vinden ookal doe ik dat zelf nooit.
Die mannen kan je op een lijstje zettenaar strikt persoonlijk houden....
*******329 Stel
1 Bijdrage
Je kunt jezelf natuurlijk ook wel eens vergissen in je oordeel.
******328 Stel
43 Bijdrage
Mooie aanbod captainchasity
********icus Man
170 Bijdrage
Citaat van *******unny:

Eerlijk gezegd ben ik hier zeker niet mee akkoord.
Elk huisje zen kruisje...ik zou het enorme schending van privacy vinden ookal doe ik dat zelf nooit.
Die mannen kan je op een lijstje zettenaar strikt persoonlijk houden....

Tja als we allemaal eens waren met elkaar word het snel zaai 😋 Nee maar blijf er bij behalve het vreemdgaan heb je ook nog diverse soa's die gevaar opleveren waarvan de partner niet afweet. Bekijk het zo zou je het zelf niet willen weten ?
Ikzelf ben ook op zoek naar getrouwde man, die mijn Biman als mmv trio wil beminnen.
Zelf niet geinteressert in stellen.
Maar ik kan mijn man niet alles geven, hij heeft ook graag sex met een man
Wisselende contacten willen we niet dus zoeken hier naar man die maandelijks ons sexleven wil verrijken
Als we een feestje op de zaterdagavond plannen merk je al dat er een aantal mannen afhaken, bij ontmoetingen op werkdagen in de middag en avonden is er een deel dat niet te lang weg kan blijven.
Als je getrouwde mannen wilt weren dan helpt het als je tijden pland wanneer men geacht word thuis te zijn.
******328 Stel
43 Bijdrage
Ik ben een getrouwde man en bi. Mijn partner stimuleert mij om mijn bi-sexualiteit te ontplooien. Zij stuurt mij zelf op pad om met andere mannen te zijn, tijdstip is geen probleem muv werktijd 08-17.
Allles kan, ook weekend
*****466 Stel
72 Bijdrage
Die mannen kom je overal tegen. Sinds parenclubs tot mannen paradijzen zijn omgetoverd komen wij die mannen daar ook tegen. Koren op de molen van bepaalde partijen die het graag de nek om wil draaien. Dachten gaan op zaterdagavond heen dan zal er wel geen getrouwde tegen komen totdat wij een bekende tegenkwamen waarvan de vrouw in de zorg werkt. Wij vinden het een schande dat er stellen en of dames zijn die dit faciliteren.
******328 Stel
43 Bijdrage
Citaat van *****466:
Die mannen kom je overal tegen. Sinds parenclubs tot mannen paradijzen zijn omgetoverd komen wij die mannen daar ook tegen. Koren op de molen van bepaalde partijen die het graag de nek om wil draaien. Dachten gaan op zaterdagavond heen dan zal er wel geen getrouwde tegen komen totdat wij een bekende tegenkwamen waarvan de vrouw in de zorg werkt. Wij vinden het een schande dat er stellen en of dames zijn die dit faciliteren.

Ik ga als alleenstaande man niet naar een parenclub zonder mijn partner. Zij staat altijd aan mijn zijde in een club.
Ik ga wel alleen als bi-man alleen op stap als een stel of man een specifieke wens uit voor een Bi-man voor een thuisontmoeting.
*****466 Stel
72 Bijdrage
@******328 dan heb jij geen bezwaar dat mijn vriendin jou vrouw belt ter controle? Want dan ben jij de bekende uitzondering.
Aanmelden en meediscussiëren
Wil je meediscussiëren?
Word gratis lid om met anderen over hete thema’s te discussiëren of jouw eigen vraag te stellen.