Bi dames aanwezig?

********uple Stel
2 Bijdrage
Themaopsteller 
Bi dames aanwezig?
Zijn hier bi dames aanwezig die geïnteresseerd zijn in sexdates?
********for4 Stel
3 Bijdrage
zo moeilijk te vinden!
*******p_69 Stel
1 Bijdrage
Nog niet gevonden.
Het is moeilijk zoals hierboven al iemand zei.
*****466 Stel
72 Bijdrage
Wij zijn alletwee bi maar zoeken al jaren een vaste 100 procent bi dame wij zijn ermee gestopt want die bestaan niet.
**********oppel Stel
4 Bijdrage
Hier 300% bi dame, mijn man is hiervan op de hoogte en wil enkel toekijken hoe mooi het is om v-v te beleven.
Ben zelf 50+ enz oek al geruime tijd naar een lieve bi dame.
**********lower Vrouw
352 Bijdrage
Citaat van *****466:
Wij zijn alletwee bi maar zoeken al jaren een vaste 100 procent bi dame wij zijn ermee gestopt want die bestaan niet.

Natuurlijk zijn er *100* % bi vrouwen. Maar:
• Niet elke Bi vrouw wil er een vreemde man bij.
• Niet elke Bi vrouw wil elk type man
• Niet elke Bi vrouw wil met elk type vrouw sex
enz enz enz

Ik ben *100*Bi al vanaf mijn tienerjaren, en iedereen mag dat ook weten waarom ook niet. Het zou nogal belachelijk zijn om dat te verzwijgen/verbergen. Maar ik heb wel mijn "eisen" met wie ik wat wil.
Ik wil echt alleen maar iemand aan mijn lijf die slank en goed verzorgd is, dwz o.a. mooie sexy lingerie, mooie high heels, netjes opgemaakt is het minimum wat je als vrouw doet lijkt me. Ongeschoren valt ook af. Scheren is net als tandenpoetsen dat doe je ook gewoon elke dag ( tip laser ontharen is perfect )

Een vrouw kan sexy zijn maar als er dan geen man bij hoort die er fatsoenlijk verzorgd en getraind/slank uitziet, is het over als hij erbij wil zijn. En andersom hetzelfde, een man met een prachtig lijf met een onverzorgde vrouw moet ik ook niks van hebben.
Probleem is als je eerlijk bent en zegt wat voor soort vrouw je zoekt je direct allerhande domme beledigingen krijgt. ik heb 85D, tepelpiercings en tattoos en dat vinden sommigen te dik en niet mooi, geen enkel probleem. Smaken verschillen.

*regenbogen* *kuss*
*****466 Stel
72 Bijdrage
@**********lower het is maar goed dat smaken verschillen. Had ook wel iets duidelijker kunnen zijn want wij snappen heus wel er ook een soort van match moet zijn. Wij hebben regelmatig het vvm moment, niet dat ik zelf mee doe maar dan is daar opeens weer een man die vindt dat 2 vrouwen zich niet kunnen vermaken zonder een man erbij. Wij zijn alletwee best wel stevig en gelukkig niet de enigste en zeker ook niet de dikte in een club. Zelf wij stellen eisen, omdat de wens is dat het een vaste vriendin moet zijn. Zo in een club kijken wij niet zo precies, nou ja, soms ook wel. Geschoten is een must net als gebruik van geurtjes en jawel ook tandpasta. Zoals al gezegd zijn wij ermee gestopt en gaan heel af en toe nog naar een club, vinden het niet meer zo leuk als voor 10 jaar en langer geleden. Wensen jou in ieder geval nog heel veel plezier in deze mooie wereld van swingers.
Aanmelden en meediscussiëren
Wil je meediscussiëren?
Word gratis lid om met anderen over hete thema’s te discussiëren of jouw eigen vraag te stellen.