Bi of niet bi.

**********iebe3 Stel
89 Bijdrage
Themaopsteller 
Bi of niet bi.
Ik zat ergens op een andere groep een thema te lezen over bisex en het zal vast al eens langskomen zijn ,net als de mode komen bepaalde thema’s steeds terug.😀 In ons profiel staat dat de vrouw bischierig is en de man bi. Maar mijn ogen gingen open toen ik daar aan het lezen was. De ene (man) beweerde ik ben bi maar geen homo. Mijn eerste gedachte was nou ook niet bepaald een vrije geest. Ik verwacht van de meeste swingers een hogere tolerantie graad zeker op het gebied van Sexualität. Maar de volgende zei ik ben bi ,maar zou nooit een relatie ( intieme) met een man kunnen / willen hebben. En tja dacht ik dat is bij mij ook zo. Ben ik dan toch niet bi? Moet daar een ander sticker op geplakt worden? We noemen het bi,maar is het feit dat je sex met beide geslachten lekker vind bi ? Een groot verschil voor mij. Vrijen zonder een vrouw ( met een man) zou ik niet doen. Maar vrijen met een man waar een vrouw ( de mijne😜) bij is vind ik lekker.. Het met z’n allen vrijen mannen en vrouwen door elkaar is voor ons het fijnste. Hoe denken jullie daar over?
****ynl Vrouw
18 Bijdrage
Ik denk dat je t niet eens in een hokje moet willen plaatsen, joh.... Who cares what u call it,....
Horny ass hell, thats what it is, 😜🙈😂👍
****ynl Vrouw
18 Bijdrage
Heb nog nooit met een vrouw gespeeld, maaf lijkt me supergeil,... Denk dan niet meteen dat ik bi ben, maar zeker bischierig😂🙈😜
Doe de proef op de som Patty...Wij houden ervan vrouwtjes over de streep te trekken naar vvm...
******328 Stel
43 Bijdrage
Ik (man) ben 100% bisexueel. Ik heb met mannen apart gevrijd. Ik ben wel meer vrouwen gericht.

OOk hier geldt: respecteer ieders keus. En nog belangrijker opmerking voor de mannen: geef het vooraf door of je tijdens het spel wel of niet aangeraakt wilt worden door bv een ander man. Meeste mannen kunnen dat Bi-kant tijdelijk uitschakelen. Dat doe ik regelmatig als de man van gast geen behoefte heeft aan mannelijke contact.
*********r1978 Man
2 Bijdrage
Tja, hoe noem je het? Ik vrij met mannen en vrouwen, ook met mannen alleen. Nee, zou geen relatie met een man willen. Is voor mij puur voor de geile seks. Wat ben je dan? Lekker belangrijk. Gewoon lekker genieten en doen waar je/jullie je prettig bij voelen.
Het is nog steeds een samenleving van het geven van stickers op het sexuele leven wat je leid
Ik kan me niet echt een Bi man noemen maar heb wel de ervaring dat ik, welis waar samen met een vrouw, kan vrijen met een man en dan hoef je dat niet Bi of Homo te bestempelen Het is voor mij een gevoel wat ik lekker vind en daar geniet ik gewoon van
*******ian Stel
8 Bijdrage
“Hetero-romantisch bisexueel”? Wel sex kunnen/willen hebben met een man maar gewoon nooit verliefd worden op een man? En dus mss wel wat sexuele dingen samen willen doen, maar bv. liever niet elkaar diep in de ogen kijken tijdens het zoenen?
Noem het zoals je wil, maar heb ook graag dat in het sexspel een man kan pijpen en samen met mijn vriendin kan tongen. Vind het leuk dat iedereen man of vrouw niet moet kijken waar men zijn handen en tong moet laten, het is een spel met 4 waar iedereen kan en mag genieten van elkaar en zijn geil zijn? Heb wel de indruk dat mannen in het algemeen bij een thuis date meer open zijn dan in een club. Vele mannen hebben nog steeds dat macho gevoel waar een vrouw bij is. Alhoewel ik ook graag een vrouw vrouw bezig zie en er ook heet van word. Ben ik dan bi ? Ja misschien wel.
*****466 Stel
72 Bijdrage
Wij zijn alle twee bi, niet echt ervaring mee in een club maar wel jaren een vaste vriend gehad. Bij de juiste klik ga ik als man tot het eind. Mijn vriendin is daar ook niet verlegen in maar heeft intussen best dingen gezien waardoor ze inmiddels weer terughoudend is. Persoonlijk heb ik geen taboe maar vergelijk wel iedereen net mijn ervaringen. Jaren gezocht naar een vrijgezelle 100 procent bi vrouw voor een vaste relatie, inmiddels mee gestopt hoor want die bestaat niet. Leef en laten leven en gewoon je eigen ding doen. Stay save en horney.
**********easer Man
13 Bijdrage
Het ligt toch aan de omstandigheden?

In gezelschap van een aantrekkelijke man heb ik mij wel eens homo gevoeld. En met een hele leuke vrouw hetero. In een trio met een geweldig bi-stel, voelde ik mij 100% bi. En ik ben ook wel eens een stel tegengekomen in een club, waarvan zij heel leuk was, maar hij een beetje merkwaardig en onsympathiek, toen voelde ik mij ook 100% hetero... *zwinker*

Kortom, waarom zou je jezelf een vast labeltje willen opplakken? Je zou kunnen stellen dat als je open staat voor ervaringen met beide geslachten, dat je dan bi bent. Maar dat betekent nog niet dat je van iedereen opgewonden hoeft te worden, of op iedereen verliefd hoeft te worden... *g* Hoe beter de klik, hoe intiemer het contact; of het nu iemand van je eigen of van het andere geslacht betreft.

Bovendien hanteert niet iedereen dezelfde definitie. Ik heb bijvoorbeeld niets met anale seks, op geen enkele manier, met welk geslacht dan ook. Daarop heeft iemand mij wel eens gezegd dat ik mij dan niet 100% bi mag noemen. Terwijl dat volgens mij niet ter zake doet.
Ik ben ook bi maar met man alleen nog nooit gedaan maar dan wel met mooie leuke t girl dat wel of soms ook met koppel maar weet ook niet of ik alleen met man zou afspreken
Ik mag me een man noemen die graag geniet van beide sexen maar altijd samen met een vrouw erbij Op een of andere manier kan ik me dan helemaal geven ook gelijktijdig met de man of ik Bi ben .... niet dat ik weet ik geniet gewoon wat er op me af komt mits de klik aanwezig is
Heb het ooit samen met een man gedaan maar dat is het net niet voor mij
Anale sex doe ik super graag maar ( nog ) niet met een man
Hoe je het noemt, bi, bischierig, heteroflexibel, bi for the game of wat ook, zolang dat het voor al de partijen juist aanvoelt en klikt, waarom moet je het in een hokje stoppen?
*****466 Stel
72 Bijdrage
Je merkt ook hier dat het verschillend uitgelegd wordt of ervaren wordt. Wij zijn, zoals al gezegd, alletwee bi. Als wij naar een club gaan met die dag als thema bi dan verwachten wij ook bi. Te vaak echter vliegen er van die mannen rond ,die heel even aan mijn lul voelen om vervolgens te proberen mijn vriendin aan te randen. Wij gaan juist naar zo'n dag om vrouw vrouw en man man te beleven. Door ervaring inmiddels slaan wij dit soort feestjes maar over.
*******ian Stel
8 Bijdrage
Citaat van **ni:
Hoe je het noemt, bi, bischierig, heteroflexibel, bi for the game of wat ook, zolang dat het voor al de partijen juist aanvoelt en klikt, waarom moet je het in een hokje stoppen?

Om ih begin een grof, snel filter te kunnen toepassen? Nadien heeft een label geen nut meer en kan het je uniekheid inderdaad in de weg staan. Maar als je absoluut niets met mannen hebt/wil beleven, is het toch gewoon handig dat je dat met een icoontje of een term kan aangeven? Spaart gewoin tijd voor iedereen, niet?

Als er een klik is en er verder gepraat wordt, kan je nog altijd de juiste persoonlijke nuances aangeven denk ik?
****_65 Man
2 Bijdrage
Tsja, to bi or not to bi…
Ik ben verliefd op verschillende mannen geweest, maar heb relaties met vrouwen gehad. Gevreen met mannen, vrouwen en stellen, alles even lekker… Wat ben ik dan? In ieder geval niet in een hokje te plaatsen!🤗
*****466 Stel
72 Bijdrage
@*******ian .Als er een klik is en er verder gepraat wordt, kan je nog altijd de juiste persoonlijke nuances aangeven denk ik?
Denk dat dit erg verschillend is per persoon. Wij weten thuis als wij in de auto stappen wat wij willen. 98 procent willen wij er geen man bij in de zin van mmv. Wij vinden dit juist op een bi thema een no go. Overigens ook in clubs waar mannen alleen komen ook niet. Wij doen wel aan vv waarbij ik niet actief deelneem. Tenzij de vrouw hier om vraagt.
Ik noem mezelf echt bisexueel. Ik vind sex met vrouwen en/of mannen heerlijk.
Alleen een relatie met een man zie ik niet zitten, daarvoor alleen vrouwen.
Sorry, ik vind het nog steeds moeilijk om in het Nederlands te schrijven.
Voor mij betekent bi, interesse in je eigen geslacht.
Ja, helaas is het erg moeilijk om hier een bi man te vinden die seks wil hebben met een man terwijl zijn eigen vrouw toekijkt.
Als ik naar een Gaysauna ga, waar ook stellen worden toegelaten, zijn er geen moeilijkheden.
Aanmelden en meediscussiëren
Wil je meediscussiëren?
Word gratis lid om met anderen over hete thema’s te discussiëren of jouw eigen vraag te stellen.