Vakantie.

**********iebe3 Stel
89 Bijdrage
Themaopsteller 
Vakantie.
Hoi.krijgen jullie ook alweer zin in vakantie,wij wel en meer bepaald de swingers vakantie. De camping Rosarie bij Vichy,mmm hebben daar al menig geile Momenten beleefd. Super nette Camping en heel goed oplettend of er niet te veel en of de heren zich ook gedragen,prima onder controle. Of de camping rdc ran du chabier bij Barjac,een ander soort swingers camping een prachtig stuk natuur kan er uren in je blootje wandelen. Hier vaak te veel single heren en helaas wat te opdringerig ( niet allemaal hoor gelukkig) ook daar heerlijke geile momenten met stellen en heren beleefd. En om af te ronden ook een dag of vier bij cap du agde langs, ook alleen geweldige plek maar dan toch weer anders. Was het maar vast zomer.
******y79 Man
5 Bijdrage
Ik ga in juni een week naar Cap D'agde. Ik ben heel erg benieuwd wat ik daar ga beleven.
*********y013 Stel
8 Bijdrage
Wij van 31 juli tot 13 augustus weer heerlijk genieten in de Cap Port Nature, we hebben er ontzettend veel zin in 😄
*******geil Stel
16 Bijdrage
Wij gaan ook vrijwel elk jaar naar Zuid-Frankrijk. In het verleden enkele keren op Le Ran geweest, waar wij onze eerste (heerlijke) ervaringen op swingersgebied hebben opgedaan trouwens, maar je kunt er geen plaatsen reserveren en sommigen vinden het er niet al te hygiënisch, maar daar hebben wij met onze camper weinig last van. In de disco daar prachtige dingen meegemaakt. in Cap zijn wij een paar keer bij René Oltra geweest, bij vrijwel iedereen wel bekend, maar wij hebben ook leuke weekenden meegemaakt bij Terre du Soleil in Pinet, op zo'n 20 kilometer van Cap ongeveer. Een oud wijnchateau, waar doordeweeks niet heel veel reuring is, maar in de weekenden des temeer! Ook op La Roseraie waren wij twee keer, maar vooral de disco viel ons daar wat tegen (erg stil ivm geluidsoverlast voor de buurt). Overigens is dat alweer een paar jaar geleden, dus mogelijk is dat verbeterd inmiddels.
Wij zijn nog nooit in Zuid-Frankrijk bij Diamant Noir en in Kroatië op Valalta geweest, en ook Das Wohnzimmer in Oostenrijk staat nog op onze bucketlist. dus wie weet kan iemand ons daar meer over vertellen? Groetjes van ons
******Bon Stel
32 Bijdrage
Bedankt voor de tips
*******geil Stel
16 Bijdrage
Citaat van ******Bon:
Bedankt voor de tips
Graag gedaan. Als jullie meer willen weten, schrijf ons dan... *smile*
*********le68 Stel
39 Bijdrage
Citaat van *******geil:
Wij gaan ook vrijwel elk jaar naar Zuid-Frankrijk. In het verleden enkele keren op Le Ran geweest, waar wij onze eerste (heerlijke) ervaringen op swingersgebied hebben opgedaan trouwens, maar je kunt er geen plaatsen reserveren en sommigen vinden het er niet al te hygiënisch, maar daar hebben wij met onze camper weinig last van. In de disco daar prachtige dingen meegemaakt. in Cap zijn wij een paar keer bij René Oltra geweest, bij vrijwel iedereen wel bekend, maar wij hebben ook leuke weekenden meegemaakt bij Terre du Soleil in Pinet, op zo'n 20 kilometer van Cap ongeveer. Een oud wijnchateau, waar doordeweeks niet heel veel reuring is, maar in de weekenden des temeer! Ook op La Roseraie waren wij twee keer, maar vooral de disco viel ons daar wat tegen (erg stil ivm geluidsoverlast voor de buurt). Overigens is dat alweer een paar jaar geleden, dus mogelijk is dat verbeterd inmiddels.
Wij zijn nog nooit in Zuid-Frankrijk bij Diamant Noir en in Kroatië op Valalta geweest, en ook Das Wohnzimmer in Oostenrijk staat nog op onze bucketlist. dus wie weet kan iemand ons daar meer over vertellen? Groetjes van ons

Wij komen al 17 jaar op Valalta in Kroatië, dus stuur ons maar een clubmailtje en vraag wat je weten wilt!
Groetjesss
Dutchcouple68
********werp Man
10 Bijdrage
Ik ga morgen effe nachtje langs op Cap D'agde , maar ik vermoed nu wel rustig daar , iemand mss idee waar ik best kan zijn nu , of is er mss iemand daar nu ? 😁
We gaan deze zomer zeker terug naar La Roseraie, behalve moesten we naar Kroatie trekken, dan wordt het Valalta.
Wij zijn de laatste 2 weken van juni in Le Ran, wij komen daar voor de single mannen en hebben daar veel "groeps" activiteiten.
De sfeer is erg relaxed, en we hebben ook buiten de sex leuke contacten met andere campinggasten, velen komen er al jaren. De natuur en de omliggende plaatsjes zijn ook fantastisch, vandaar dat we aansluitend aan Le Ran naar een naastgelegen naturistencamping gaan, om weer even terug op aarde te komen en alleen maar te relaxen.
Wij gaan deze zomer van 12 tot en met 19 aug naar Le Roseraie met een paar bevriende koppels ondertussen!
Wij vinden het daar Top !
Le diamant Noir deden we vorig jaar ook gezellige camping maar het publiek daar was een stukje ouder dan wij !
*******rl74 Stel
5 Bijdrage
Ik, de dame van ons koppel, wil eens graag zo een verblijf doen. Mijn man weet dit nog niet, maar hij staat wel voor veel open dus denk niet dat het een probleem zou zijn.
Zijn er ook adresjes dichterbij? Of welke is echt een aanrader als je dit voor de eerste keer een keertje zou willen doen.
*******geil Stel
16 Bijdrage
Citaat van *******rl74:
Ik, de dame van ons koppel, wil eens graag zo een verblijf doen. Mijn man weet dit nog niet, maar hij staat wel voor veel open dus denk niet dat het een probleem zou zijn.
Zijn er ook adresjes dichterbij? Of welke is echt een aanrader als je dit voor de eerste keer een keertje zou willen doen.

Als je echt voorzichtig wilt beginnen, dan zou ik niet naar Le Ran gaan (hoewel wij dat wel gedaan hebben *smile* ), maar zou ik eerder beginnen met René Oltra in Cap, of Terre de Soleil in Pinet. Dit zijn in principe naturistencampings, maar waar tegen de camping aan een gebied is waar van alles gebeurt. Daar kun je dus wel of niet aan deelnemen. Terre heeft ook een frivole buitendisco waar je heerlijk in opwindende kleding kunt dansen, maar als je wilt kun je ook de swingerclub in, of het bos in, waar ook veel leuke speelplekjes zijn... *zwinker*
Veel plezier samen deze zomer!!
**********iebe3 Stel
89 Bijdrage
Themaopsteller 
inderdaad zou ik ook niet le ran aan raden voor de eerste keer,maar ook wij hebben daar voor het eerst kennis gemaakt Met swingercampings. Moet wel opmerken dat toen de single mannen wat terug houdend waren vergeleken met afgelopen jaar. Wij zijn een paar dagen eerder naar een andere swinger camping gegaan. Of je nu naar een parenclub gaat of een swingers camping in blijde gevalen moet niks maar kan er heel veel. Ik denk dat een camping meer mogelijkheden bied voor de eerste keer swingen. Veel plezier en fijn vakantie gewenst
Al een paar jaren op de ran gestaan. En er al leuke mensen leren kennen waarbij er ook gewoon een goede band is ontstaan en dit zowel koppels als single mannen en vrouwen.
Maar ik ben ook wel benieuwd naar de andere campings natuurlijk.
Iemand die wel eens een keertje mee wil mag ook een berichtje sturen en dan kunnen we bekijken of het klikt z'n dan zien we verder wel
Aanmelden en meediscussiëren
Wil je meediscussiëren?
Word gratis lid om met anderen over hete thema’s te discussiëren of jouw eigen vraag te stellen.