Cuckold Fantasie

*******aan Man
31 Bijdrage
Themaopsteller 
Cuckold Fantasie
Hallo allemaal , ik ben net op deze site en ik weet dat ik hetro ben . Maar de laatste tijd raak ik opgewonden bij het idee van Cuckold ! Zijn er mensen die hier ervaringen mee hebben ? In elk geval is dit een mooie site , dat wil maar even gezegd hebben . Ik wens jullie allemaal veel plezier en wie weet kom ik de juiste dame wel tegen op deze site ! *zwinker*
Cucky's trouwring
******465 Stel
730 Bijdrage
Indirekte ervaring mee maar dan meer als een soort van Bull. Ik heb in mijn vrijgezellentijd eens een verhouding gehad met een getrouwde vrouw die een hotwife was. Zij vond het geil dat mannen met haar vreeën terwijl haar man keek. Hem wond het ook op en ik had er geen problemen mee. Hij droeg overigens geen kooi. Hij heeft trouwens maar 1 keer mogen meekijken, daarna was het iedere keer zonder hem maar ik moest wel altijd foto’s van haar maken met de dates zodat zij ze kon doorsturen naar haar man. Dit heeft ongeveer 3 maanden geduurd. Ze hield van afwisseling en dus om de 3 maanden een ander.
****_7 Stel
1.238 Bijdrage
Er zijn hier in Joy verschillende groepen over cuckolding. Bij groepen/Gruppen cuckold intikken. Daar zijn er meerdere. Daar wordt je vast een stuk wijzer.

Cuckolding wordt ook wel in de bdsm toegepast, waar de man onderdanig is. Dan wordt er gebruik gemaakt van een peniskooi zoals op de afbeelding.

Het is dus vaak welke achtergrond de cuckolding heeft.

Een cuckold zegt niets over of hij hetero, homo of biseksueel is.
Aanmelden en meediscussiëren
Wil je meediscussiëren?
Word gratis lid om met anderen over hete thema’s te discussiëren of jouw eigen vraag te stellen.