Vanavond 1e keer parenclub

*******rl74 Stel
5 Bijdrage
Themaopsteller 
Vanavond 1e keer parenclub
Hallo allemaal, wij gaan vanavond voor het eerst naar een parenclub. Iemand tips waar naartoe te gaan? Of zijn er nog mensen die vanavond gaan en willen zeggen waar ze naartoe gaan?

Hier wordt het Eroxx, Climax of Bornedries denk ik... Ervaringen?
******pel Stel
1 Bijdrage
Wij gaan al een hele tijd naar Eroxx. Bornedries ook goed. Climax ook goed maar wel kleiner als vorige. Maak goede afspraken en geniet van je avondje. Grt. Xxx *freu2*
Wij gaan af en toe naar acanthus in hulste. Zeer leuke club.
Vanavond gaan wij ook
****er Man
1 Bijdrage
Hangt er volledig vanaf wat jullie zelf willen. Als koppel zou ik zeker de 1ste keer naar een koppel only avond gaan. Als je naar een club gaat waar er op die avond ook single mannen zijn toegelaten, kan dit zeker afschrikken.
Citaat van *******rl74:
Vanavond 1e keer parenclub
Hallo allemaal, wij gaan vanavond voor het eerst naar een parenclub. Iemand tips waar naartoe te gaan? Of zijn er nog mensen die vanavond gaan en willen zeggen waar ze naartoe gaan?

Hier wordt het Eroxx, Climax of Bornedries denk ik... Ervaringen?

Het ligt ook grotendeels aan het thema van de avond en of je single mannen wel of niet op prijs stelt (die er overigens op vrijdagen in de meeste clubs wel zijn). Wij zijn in alle drie de clubs al eens geweest (hoewel in Climax pas één keer) en hebben de voorkeur voor Eroxx, voornamelijk vanwege meer partysfeer en een mooier en jonger publiek dan bijv. in Bornedries. In die laatste club is het actiegehalte dan weer meestal vrij hoog.
*******_CK Stel
23 Bijdrage
Wij komen al vele jaren in Eroxx, maar ook climax is zeer goed. Vorig jaar ook eens naar Kasteel Waterloo geweest en ook dat was een zeer leuke ervaring.
Wij komen heel vaak in eroxx,
Waar zijn jullie geweest?
Was het wat? *g*
*******rl74 Stel
5 Bijdrage
Themaopsteller 
We zijn uiteindelijk naar Bornedries geweest. We gaan zeker nog terug maar de volgende keer naar een couples-only avond.
Zitten er ook clubs voor amateur prostitutie in de omgeving van Arnhem-Doetinchem?
Heeft iemand er ook ervaring mee?
Aanmelden en meediscussiëren
Wil je meediscussiëren?
Word gratis lid om met anderen over hete thema’s te discussiëren of jouw eigen vraag te stellen.