Speeddates, maar dan net even anders.

***gi Man
2 Bijdrage
Themaopsteller 
Speeddates, maar dan net even anders.
Zag net op tv iets over speeddates voorbij komen.

Toen bedacht ik mij of een format met een erotisch tintje wel grappig zou zijn.

Hypothetisch want weet niet ofzoiets al bestaat, en ben niet van plan iets te organiseren.

Een normale speeddate telt ongv. 15 mannen en 15 vrouwen, iedere ronde 2 min een gesprek en heeft als doel een vriend of parten tegen te komen ( altans dat hoop je ).

Maar bij de speeddate met een erotisch tintje
Ben je met 30 single mannen/vrouwen of koppels, iedere ronde 4 min, maar dan als doel uit te zoeken of de erotische interesse overeen komen en of er een klik is.

Zou zoiets wel interresant kunnen zijn ?
Klinkt heel leuk. Kan zeker wat geils opleveren voor de deelnemers.
Zoiets klinkt zeker interessant, maar hoe worden die 30 mensen geselecteerd?
Ben je dan “overgeleverd” aan de voorkeuren van een of enkele personen?
Lijkt mij ook wel wat, zou graag willen deelnemen *zwinker*
Klinkt zeer leuk!
Sounds nice 👌🏻 🙋🏻‍♂️
***gi Man
2 Bijdrage
Themaopsteller 
Citaat van ****078:
Zoiets klinkt zeker interessant, maar hoe worden die 30 mensen geselecteerd?
Ben je dan “overgeleverd” aan de voorkeuren van een of enkele personen?

Bij een "traditionele" speeddate zitten man en vrouw tegen over elkaar.

Zou denken dat als je het een pittigere twist wilt geven, je mensen op interesse selecteerd en tegen over elkaar laat zitten,
Bijv. Koppels dat interesse hebben in contact met vrouwen bij de mannen samen plaatsen 🤷😛.

Maar swingen is zo divers dat ik niet denk dat er een hap klaar antwoord voor is haha
*******root Man
1 Bijdrage
Lijkt me leuk om eens aan mee te doen
Leuk
Heeft dit idee nog een follow-up gehad? Lijkt me inderdaad een goed idee, en zou toch te organiseren moeten zijn? Als er liefhebbers zijn om dit te onderzoeken en eventueel samen te organiseren: laat maar weten! *zwinker* Dan kunnen we kijken of het verder kan gaan dan alleen een idee.
Aanmelden en meediscussiëren
Wil je meediscussiëren?
Word gratis lid om met anderen over hete thema’s te discussiëren of jouw eigen vraag te stellen.