vraag aan de koppels : Hoe hebben jullie elkaar gevonden

*****e52 Man
4 Bijdrage
Themaopsteller 
vraag aan de koppels : Hoe hebben jullie elkaar gevonden
Dag Joyclubbers, Ik ben een single man 53 jaar en ben op zoek naar die ene vrouw die een erotisch openmind heeft en bereid is om naar clubs te gaan en swingert ...enz.... Ik sta ingeschreven in meerdere datingsites en zeg al van in begin dat ik niet rook, geen drugs neem, niet drink maar dat ik een heel erotisch speelse mind heb en mijn neus staat er nog op, maar veel scheelt het niet, .... mijn vraag hoe hebben jullie elkaar gevonden of waar vind je die openminded speelse vrouwen ???? Iemand tips ?
Wij hebben elkaar jong leren kennen en zijn inmiddels 34 jaar samen. De eerste jaren hadden wij geen behoefte aan sex met anderen maar daarna had ik als man wel behoefte aan vooral spanning. Dit voorgelegd aan mijn vrouw en zij stond hier ook voor open. Het eerste clubbezoek volgde snel en er ging een wereld voor ons open. Wij zijn nu redelijk ervaren met thuisdates en clubbezoek en dit is een verrijking van ons sociale en sexleven. Groet Marcel en Carla
******465 Stel
730 Bijdrage
Wij zijn nu ruim 6 jaar bijelkaar en daten nu iets meer dan een jaar andere paren. We komen beiden uit een sexloos huwelijk (onze beide partners hadden weinig tot geen interesse meer) en wilden nu beiden iets meer beleven dan alleen maar met ons twee. Je ziet wel eens iets op filmpjes en dat wilden wij ook.
*****466 Stel
72 Bijdrage
Wij kennen elkaar al 38 jaar, heb meteen verteld dat ik van partnerruil hou. Trio en wat al niet meer wij hebben een open relatie en dat gaf en geeft soms best wel wat vrijving met af en toe best wel ruzie. Tot nu toe werkt het nog steeds prima en gaan regelmatig parenclubs voor bi dames en heren.
Wir kennen uns seit 5 Jahren, genießen in unserem Alter den Sex mit anderen Pärchen, in Clubs und auch Privat, sind beide bi u genießen es zusammen
********esig Stel
11 Bijdrage
Wij hebben elkaar vijf maanden geleden via Parship leren kennen. Dat we beiden open-minded zijn en overeenkomstige kinks hebben, is louter toeval.
********wnUp Stel
46 Bijdrage
De man van dit stel was helemaal klaar net daten en het fenomeen vrouw. Hij richtte een activiteitenclub op, bouwde een website en plaatste dr volgende advertentie:

Activiteitenclub zoekt mensen om leuke dingen te ondernemen. Borrel, bioscoop, wandelen, musea, etc. NO DATING

Een van de eerste leden was zijn huidige vrouw. We zijn nu al meer san 20 jaar samen. Na 1,5 jaar de club verlaten.
**********iebe3 Stel
89 Bijdrage
Citaat van ********wnUp:
De man van dit stel was helemaal klaar net daten en het fenomeen vrouw. Hij richtte een activiteitenclub op, bouwde een website en plaatste dr volgende advertentie:

Activiteitenclub zoekt mensen om leuke dingen te ondernemen. Borrel, bioscoop, wandelen, musea, etc. NO DATING

Een van de eerste leden was zijn huidige vrouw. We zijn nu al meer san 20 jaar samen. Na 1,5 jaar de club verlaten.
mooi verhaal klinkt als een perfecte oplossing.
Wij hebben elkaar leren kennen op een swingers site. En vanaf dag één hadden we één heel duidelijke afspraak. We worden nooit meer monogaam. Nu vier jaar verder zijn we een getrouwd koppel. En we genieten van alles wat dit spannende wereldje te bieden heeft.
*****e52 Man
4 Bijdrage
Themaopsteller 
Wow dat is nu nog eens een leuk verhaal, ik zoek al langer een dame die ruimdenkender is dan de doorsnee vrouw en vooral omdat ik haar graag zou bezig zien met anderen (mannen/vrouwen) en ik hou van de sfeer binnen de swingerswereld,
********2022 Stel
1 Bijdrage
Wij kennen elkaar zo'n 30 jaar nu. Zij deed vroeger op zijn zusje passen en hij had toen al een oogje op haar. Haar zusje en 1 van zijn broertjes waren toen ook beste maatjes.
Maar hij ging met z'n ouders en broers en zusje verhuizen naar Limburg en zijn we elkaar uit het oog verloren.
7 jaar geleden hadden we beide een lange relatie beëindigd en een paar maanden later stuurde hij een bericht op Facebook naar haar. En wat bleek hij was allang weer terug in Arnhem en woonden we al een paar jaar maar 3 straten van elkaar vandaan. En elkaar nooit tegen het lijf gelopen. Zij kwam op de koffie en is nooit meer weggegaan.....😉😘
*****e52 Man
4 Bijdrage
Themaopsteller 
thx een keitof verhaal, ik wens jullie nog veel genot en liefde toe....
*********Paar Stel
351 Bijdrage
Citaat van ********2022:
Wij kennen elkaar zo'n 30 jaar nu. Zij deed vroeger op zijn zusje passen en hij had toen al een oogje op haar. Haar zusje en 1 van zijn broertjes waren toen ook beste maatjes.
Maar hij ging met z'n ouders en broers en zusje verhuizen naar Limburg en zijn we elkaar uit het oog verloren.
7 jaar geleden hadden we beide een lange relatie beëindigd en een paar maanden later stuurde hij een bericht op Facebook naar haar. En wat bleek hij was allang weer terug in Arnhem en woonden we al een paar jaar maar 3 straten van elkaar vandaan. En elkaar nooit tegen het lijf gelopen. Zij kwam op de koffie en is nooit meer weggegaan.....😉😘

Wat een mooi verhaal, inderdaad
******f68 Man
1 Bijdrage
Hallo, na een lang huwelijk dat spijtig op was heb ik een dame ontmoet. ze is getrouwd met en swinger, maar vin het zelf niet echt haar ding. Ze vond mij, een vast partner die haar intimiteit geeft. na 5 jaar een mooie relatie te hebben opgebouwd wil ze verijden dat ik weg zou gaan odat ik steeds alleen ben. Ze denkt eraan mij een vrouw te zoeken, te gunnen die ook haar wil aanvaardn zodat onze relatie kan verder bloeien en we verder kunnen genieten van de mooie liefdevolle intimiteit. iemand tips. Zijn er vrouwen die al dan niet bi die openstaan voor dit soort relaties waar bij we een onderdanig koppel zijn van haar.
Aanmelden en meediscussiëren
Wil je meediscussiëren?
Word gratis lid om met anderen over hete thema’s te discussiëren of jouw eigen vraag te stellen.