Parkeerplaatsseks

*******1968 Man
3 Bijdrage
Citaat van *********uple:
Citaat van ****m1:
Citaat van *********uple:
Wij hebben ondertussen wat leuke stille plekjes gevonden tussen Roermond en Venlo maar zijn benieuwd of er meer stellen zijn die dogging leuk vinden en elkaar te treffen.Wij zijn zelf actief in regio Noord Limburg

Heel benieuwd, al veel rondgeneusd op de bekende Noord-Limburgse plekken. Tot nu toe alleen mannen gezien. Dus ik sta open voor advies!

Ja dat gebeurt vaak op de bekende plekjes! wij spreken meestal bewust met een stel of groepje heren af of wisselende locaties zo kan je ook heerlijk je gang gaan zonder je druk te maken dat er ongewenste bezoekers aan sluiten.


ik hoor graag waneer en waar jullie nog eens ergens op locatie zijn *top*
****e84 Man
10 Bijdrage
Themaopsteller 
Is er inmiddels al wat meer te doen in bussloo of op andere plekken? Je mag me anders ook een pm doen
****te Vrouw
19 Bijdrage
Bij Bussloo is het nu best druk elke dag
****e84 Man
10 Bijdrage
Themaopsteller 
Te druk met families etc of ? Wanneer ben jij er ,? Anders mag je ook wel pm sturen
****te Vrouw
19 Bijdrage
Veel stellen en mannen.
****043 Man
14 Bijdrage
Weet iemand ook leuke plekjes rondom Heerlen / Aken?
en hoe kom je in contact met "mede wandelaars" ?
*****aal Man
1 Bijdrage
Hoi allemaal, ik ben op zoek naar een ontmoetingsplek (vrouwen/stellen)in omgeving Alkmaar/Heerhugowaard/Schagen...ik ben nieuw hier en zéér nieuwsgierig...alvast bedankt!

Lieve groet van Hugo
****jan Man
59 Bijdrage
Weet iemand ook ontmoetingsplaatesn ruim rondom Heerenveen?
*******n71 Man
1 Bijdrage
Weet iemand een plek rond Aalst? of tussen brussel en aalst?
****919 Man
41 Bijdrage
Dogging in de buurt van Beesel
Citaat van *********uple:
Citaat van ****jan:
Ik ben vrijdag in Kasteel waterloo.
Dat is leuk maar waterloo is gen plek voor parkeerplaats sex.
Hallo ik woon 5 km daar vandaan er zijn zeker genoeg plekjes genoeg te vinden in de buurt van kasteel Waterloo stuur maar een pb als jullie wat locaties willen weten
Aanmelden en meediscussiëren
Wil je meediscussiëren?
Word gratis lid om met anderen over hete thema’s te discussiëren of jouw eigen vraag te stellen.