Swingers B en B op Tenerife.

**********iebe3 Stel
89 Bijdrage
Themaopsteller 
Swingers B en B op Tenerife.
Wij willen naar Tenerife van het voorjaar met twee stellen en hebben gehoord van een swingers B en b maar weten geen exacter gegevens meer helaas, wie kan ons daaraan helpen.
Ik heb ze wel voorbij zien komen aan de Zuis Spaanse costa’s. Op Tenerife nooit. Maar ik hou me aanbevolen!
*****tUt Stel
26 Bijdrage
De enige die ik met een zoektocht voorbij zie komen, is B&B Villa Libertad, maar zo te zien is die permanent gesloten helaas.

https://www.bedandbreakfast.eu/nl/a/7192684/b-b-villa-libertad-tenerife-fkk-nudist-swingers-only-couples-single-ladies/
*******tel2 Man
3 Bijdrage
Op Gran Canaria is de club Venus Blue Resort. Toegang alleen voor stellen. Rondom zijn leuke appartementen te huur. Het is een leuke club.
**********iebe3 Stel
89 Bijdrage
Themaopsteller 
De bedoeling was om dat ergens anders te doen ,omdat naast het swingen,wat we heerlijk vinden,om ook wat van de omgeving te zien. Want cran Canaria hebben we vorig jaar al gezien. En ook “ beleeft”.. toch bedankt voor de suggestie 😉💋. Maar als iemand nog leuke ideeën heeft ,dan lezen/ horen we dat graag.
*******1963 Stel
3 Bijdrage
We gaan naar la Mirage in gran canaria
******578 Man
1.700 Bijdrage
Citaat van *******1963:
We gaan naar la Mirage in gran canaria

Hi ihr zwei
Aanmelden en meediscussiëren
Wil je meediscussiëren?
Word gratis lid om met anderen over hete thema’s te discussiëren of jouw eigen vraag te stellen.