Waarom is er zo een groot verschil tussen mannen en vrouwen

*******rc68 Man
11 Bijdrage
Themaopsteller 
Waarom is er zo een groot verschil tussen mannen en vrouwen
beste allen ,

ik vraag mij al een hele lange tijd af waarom de vrouwen op sexgebied en daten zoveel meer geluk hebben dan mannen ?
ik hoor dat vaak vertellen van mannen en van vrouwen dat vooral de vrouwen het moe zijn als ze ook maar een klein ding posten of zeggen dat ze direct een hoop mails aankrijgen of dat ze direct zeer veel aandacht krijgen van mannen
wij mannen zijn al blij dat we aandacht krijgen van één vrouw en is dat ook zo bij jullie ?
hoe zit het bij jullie heren en of vrouwen ?
maar toch om een meid te zoeken om af en toe eens mee af te spreken voor gezet wat intiem te zijn en je grenzen op te zoeken is voor een man moeilijk.
zijn er ook vrouwen die hier last van hebben ?
en als je lang geen sex meer hebt gehad gaat dan de zin ook over om terug iemand te zoeken ?
maar je weet wat roger altijd gezegdheeft he ?
wat je zelf doet doe je meestal beter ?
maar wat zijn jullie ervaringen als man en als vrouw ?
*******Hand Man
11 Bijdrage
Om dat Mannen op bijna alles sprengen wat ademhaling heeft.
Met uitzondering van de niet Wanhopige snelle gratis Sex zoekende Mannen (de oprechte eerlijke Vente die niet binnen 2 Berichtjes en 5 Minuten al hun Lul buiten hebben en denken dat Vrouw nu dankbaar moet zijn)
En daarom kunnen Vrouwen uit 80% van het aanbod aan Mannen kiezen.

Andersom is het zo dat Vrouwen hun Waarde kennen dus da valt al alles af wat niet verzorgd is geen manieren heeft en op een niet aangepaste manier kann communiceren.
Dus blijven er nog 30% over en davon vallen nog de valsspelers leugenaars en toetsenbord-hero's af, blijven hooguit 20%

Dus verhouding van 4 na 1 en nu neemt de Vrouw zich rustig en glas Wijn gaat zitten en kijkt hoe die 4 zo doen om haar goedkeuring te krijgen.

O.K. Satire Modus maar nog steeds de waarheid
Mannen, mannen, mannen,

Ik heb zo vaak de indruk dat jullie de tijd van de Neandertalers nauwelijks zijn ontgroeid.
Kwantiteit over kwaliteit is bij veel van jullie blijkbaar nog altijd de relfex.
Als ik als vrouw een zoekertje plaats krijg ik minimum honderd reacties, waarvan 90% niet eens heeft gelezen wat ik zoek. Als ik alle berichten schrap in de trend van "Ik wil jou neuken" en " ik heb grote pik en veel zaad" dan blijven er nog twintig over, na verdere selectie van die mannen die niet antwoorden op wat ik zoek of vraag zijn dat er nog vijf. En sorry, maar tegen dan hebben die vijfennegentig het verbrod voor die vijf. Dan heb ik geen zin meer in de paar authentiek geinteresseerden.

Eigenlijk zou ik willen dat er slechts twee of drie antwoorden, in een paar volzinnen, beleefd en resepectvol en voldoend aan mijn wensen.

En terwijl ik dit hier schrijf krijg ik net weer twee voorbeelden binnen. We hebben als koppel een heel specifieke fetish, we hebben een zoekertje geplaats voor een gelijkgezind koppel. In de tijd dat ik dit stukje schrijf ontvangen we twee reacties. Alle twee van single mannen waarvan slechts één refereert aan onze fetish. Er staat duidelijk dat we een koppel zoeken. Mannen, jullie gooien de eigen ruiten in. I rest my case
Voor de meeste vrouwen geldt ook bij een vluchtig sekscontact eenzelfde 'aantrek-afstoot' procedure als dat ze een diepgaande normale relatie aangaan. Dat maakt het mannen enorm lastig om te daten. Veel mannen komen dus niet in aanmerking bij die vrouwen. Mannen gaan hier duidelijk heel anders mee om en stellen geen strenge voorwaarden. Sommige vrouwen staan er gelukkig hetzelfde in als mannen en genieten van al die mannelijke aandacht. Bij zulke dames maak je de grootste kans op een leuk vluchtig sekscontact. Voor iedereen geldt natuurlijk dat je wel een goede hygiëne moet hebben en hoffelijk moet zijn. Doe je dat niet, dan maak je nergens kans. Godzijdank ben ik biseksueel en geniet ik ook van een man. Dat 'gedoe' van voldoen aan de vrouwelijke criteria speelt dus niet bij mij. Ik kan uitwijken naar een man.
*******Hand Man
11 Bijdrage
Serieus ?
Lastig dat Vrouwen niet elke Lul erin laten?

Gelukkig dat er Vrouwen zijn die niet kieskeurig zijn en iedereen erop laten?

Is dat echt jouw mening?

Wouw van Harte bedankt jij ben een van de jongens die het voor de Rest kapot maakt.
Hoi allemaal,

Ooit ben ik als kind seksueel misbruikt door een man. Dat heeft mij een jarenlang schulgevoel opgeleverd en na lange tijd anderen pleasen weet ik dat het van twee kanten moet komen. Het is erg belangrijk afspraken te maken en dat vergt vaak veel nuance met respect. Ieder mens is weer anders dan een ander mens ook in de drive seks te willen hebben. (En de voorkeuren) Veel vrouwen willen gewoon duidelijkheid over wie je bent en hoe betrouwbaar je bent in grenzen en respect. Zelfs in een gangbang zijn er lijkt mij afspraken...denk ik, gok ik. Nog nooit aan deelgenomen. Ik weet voor mezelf dat ik pas kan gaan genieten als die ander ook geniet, maar ja...dat zal mijn voorkeur misschien dan zijn door mijn verleden. Ik ben allang blij dat ik weer kan genieten. Ik heb hier een aantal vrouwen ontmoet die ik nu nog allemaal recht in de ogen aan kan kijken en van kan genieten. Ik heb ook best veel gezien en gehoord over hoe dom veel mannen seks proberen te krijgen. Best zorgelijk. Totaal niet in de lijn van verwachting voor de andere partij en erg grensoverschreidend. Ik zeg...leer van hoe het moet en hoe het niet moet en probeer het de volgende keer beter te doen. Het ligt niet aan de vrouwen (Iedere man/vrouw is weer anders en daar worden weleens impulsieve beslissingen gemaakt) en ook niet aan de mannen, maar over hoe je tot een afspraak wilt komen en hoe je aansluiting vind. En...mijn mening is dat best veel mannen gemiddeld genomen best opdringerig en ongeduldig kunnen zijn.
*****466 Stel
72 Bijdrage
Kunnen alleen voor ons zelf spreken. Wij gaan bij voorkeur naar bi avonden. Hier geeft mijn vrouw altijd heel duidelijk aan wat ze zoekt. Als zij dan met een vrouw bezig is denken mannen dat ze ongevraagd mogen aanschuiven. Nee heren deze dames heb op dat moment geen behoefte aan een lul. Als wij wel gaan voor mannen heeft mijn vrouw de keuze dus is er een selectie waarbij bijna iedereen al afvalt op uiterlijk en of gedrag. Wij denken wel eens dat die alleengaande man ergens gebrek heeft aan zelfreflectie. Die man is alleen en dat niet zonder reden. Zoals al aangegeven maakt de mederheid het kapot voor de rest. Volgens ons gaat het al fout bij de deur. Wees eens wat kritischer wie je wel of niet binnen laat.
Citaat van *****k58:
Voor de meeste vrouwen geldt ook bij een vluchtig sekscontact eenzelfde 'aantrek-afstoot' procedure als dat ze een diepgaande normale relatie aangaan. Dat maakt het mannen enorm lastig om te daten. Veel mannen komen dus niet in aanmerking bij die vrouwen. Mannen gaan hier duidelijk heel anders mee om en stellen geen strenge voorwaarden. Sommige vrouwen staan er gelukkig hetzelfde in als mannen en genieten van al die mannelijke aandacht. Bij zulke dames maak je de grootste kans op een leuk vluchtig sekscontact. Voor iedereen geldt natuurlijk dat je wel een goede hygiëne moet hebben en hoffelijk moet zijn. Doe je dat niet, dan maak je nergens kans. Godzijdank ben ik biseksueel en geniet ik ook van een man. Dat 'gedoe' van voldoen aan de vrouwelijke criteria speelt dus niet bij mij. Ik kan uitwijken naar een man.

Even voor de duiding: Daarstraks heeft mijn vrouwtje gereageerd. Nu ben ik het dus, de man.

Als dit hierboven is wat het betekend om een man te zijn, dan heb ik zojuist mijn abonnement in de mannenclub opgezegd. Jezus makker, als jij de referentie bent, dan vind ik het een mirakel dat er zelfs nog één vrouw reageert op zoekertjes.

"Aantrek-afstoot procedure" of " 'gedoe' van vrouwelijke criteria" ? Ik raad je ten sterkste aan dat je "uitwijkt", maar liefst naar een onbewoonde plek. Je zou er de mensheid een plezier mee doen.
*******Hand Man
11 Bijdrage
ja dat zei ik ook al

*******rc68 Man
11 Bijdrage
Themaopsteller 
het probleem is ook dat er zoveel fakers overal zijn en die verzieken ook alles voor de mannen vind ik .
en dan heb je van die mannen die IDD direct met hun lul staan te zwaaien .
maar door die mensen boeten wij allemaal als man .
maar er zijn er ook zoals ik die beter kunnen praten met vrouwen en of mannen in real time.
en ja vroeger toen werd er veel meer spontaan gepraat met elkaar als vreemde en tegenwoordig moet je ook al zien wat je zegt want je mag niets meer zeggen tegenwoordig
vroeger toen ik nog alle weken opstap ging toen was er een discotheek waar ik elke week kwam en daar kende ik iedereen en moest als ik binnenkwam tot op mijn vaste plaats gemiddelde 2 uur over doen en ook als ik weer vertrok en dat waren toen nog tijden .
de dag van tegenwoordig is iedereen met de gsm bezig .
en ja de vrouwen zitten anders in elkaar dan mannen .
ik heb een buurvrouw gehad en die wilde dus elke lul in haar hebben en of ze nu met 2 of 3 of 5 waren maakte ze niet uit .
maar er zijn er ook die verkeerde info geven op hun profiel ?
zoals er zijn die (om een voorbeeld te geven) een gangbang graag doen en dan toch zeggen ze dat ze niet meer dan een trio willen doen wat ook niet slecht is maar het geeft voor een man een verkeerd beeld vind ik .
schiet me nu niet af he maar das soms wel het gevoel vind ik .
*******1965 Man
1 Bijdrage
Terug naar de vraag waarom er zo’n groot verschil is, fysiek of mentaal ?
Fysiek kennen de meesten wel het verschil hoe wel je daar tegenwoordig niet meer automatisch van uit kan gaan 🙃 mentaal ? Zou het Fuck my Dick versus Fuck my Brain zijn ? Ik heb de wijsheid niet maar heb er wel een gevoel bij, onderbuik of onder de buik 🤪 er is een verschil en dat maakt het juist interesant toch ?
Feit is dat er een aantal mannen zijn die het verpesten voor de rest.

Als vrouw of koppel is het makkelijker een date te vinden dan als man alleen. Helaas heb ik hier maar al te goed ervaring mee.

Ik en m'n vrouw hebben sinds vorig jaar een open relatie Maar ik kan maar lastig een ander koppel vinden... of het is gelijk grof binnen 5 minnen willen afspreken enz... ben nog altijd opzoek naar een koppel voor langere tijd om iets leuks op te bouwen fwb laten we maar zeggen...

Dus ja kort samengevat is het voor een man erg lastig....
***ie Man
12 Bijdrage
Citaat van ****ML:
Als ik alle berichten schrap in de trend van "Ik wil jou neuken" en " ik heb grote pik en veel zaad" dan blijven er nog twintig over

Ja, je kunt het lezen door op een willikeurige chat van een single dame te clicken.
Moduratie heeft amper zin af en toe.

Vandaar dat ik ook eerder erotische clubs had moeten bezoeken en niet pas op m'n 45ste *g*

Hoe willen ze mij kunnen filteren via het internet. In het echt hebben we een gesprek bij de lockers of onder de douche. Werkt 100 keer beter. Maar daar houden onze testeron mannen meestal hun mond dicht en is deze autist in zijn element. En ik praat ook met echte mannen. Maar die herken je snel in het echte leven net zoals vrouwen dat ook doen.

Die andere heren negeer ik zoveel mogelijk. Maar zet ze ook verbaal op hun plek waar iedereen bij is. Zoals vrouw onvriendelijk gedrag of het niet na volgen van de huisregels. Bankje bij de douche is niet voor mij bedoeld. Zou me als man er voor kapot moeten schamen denk ik zo. Maar ga zo slapen. Om 5:30 gaat de wekker. Morgen is mest dag en gaan er 2 complete hallen met stallen opgestrooit worden *g*


(Dames deze dekhengst is in het voorjaar weer beschikbaar. Heb nu geen tijd en aan m'n bevroren kerstballen heb je toch niks)
*****466 Stel
72 Bijdrage
Sinds een aantal maanden zijn wij uitgeweken naar een club in Duitsland. Ook hier een teveel aan mannen. Gelukkig heeft deze club naast een gezamenlijke ruimte voor iedereen ook twee afsluitbare ruimtes en een gemeenschappelijke ruimte voor alleen stellen. Denk dat deze club hiermee een goede balans heeft gevonden.
Jammer is wel dat wij heel af en toe een man moeten wijzen op de tekst alleen voor paren.
Ook komen wij hier mannen tegen die wij ook elders tegen kwamen en niet verder kwamen dan de bar omdat vrouwen niet zitten te wachten op die 5 cm. Wij denken dan wanneer valt het kwartje en blijf jij lekker thuis? Voor de rest vinden wij nog steeds het aanbod mannen tegenvallen op een enkeling na, maar eerlijk is eerlijk deze mannen hebben het ook voor het kiezen en laten ons, mijn vrouw dan in dit geval, ook links liggen. Denk dat dit ook een onderdeel is van een goede balans. Wat wij missen? Die mannen die eerst een gesprekje aanknopen, een drankje halen voor de vrouw, mijn vrouw in dit geval, want ook al ben je in een club mijn vrouw wil graag " versierd worden" het gevoel dat een man zijn best doet voor haar. Voor de rest zal een ieder vast met een eigen agenda naar een club gaan. Wij vermaken ons nog steeds prima dus voorlopig zullen wij er nog wel een tijdje te vinden zijn.
Aanmelden en meediscussiëren
Wil je meediscussiëren?
Word gratis lid om met anderen over hete thema’s te discussiëren of jouw eigen vraag te stellen.