Initiatie BDSM meesteres met partner als slaaf

****Do Vrouw
1 Bijdrage
Themaopsteller 
Initiatie BDSM meesteres met partner als slaaf
Hallo

Ik had ooit ervaring met BDSM in de zin van dat een meester me als zijn slavin wou. Dit lukte niet omdat ik niet onderdanig genoeg ben en meer de eigenschappen van een meesteres heb. Mijn lieve partner heeft veel ervaring als slaaf en is bi. We hebben een heerlijke relatie en ik vind het sowieso spannend om zijn meesteres te worden maar ik neem dit serieus. Ik heb te weinig kennis op dit vlak en zoek iemand die me de broodnodige basisregels wil aanleren. Mijn lief houdt van extreme BDSM. Ik ben bereid daarin mee te gaan tot op een bepaald punt. Maar naar mijn eigen mening begin je daar niet zomaar aan. Kan iemand mij helpen op dit vlak?
****_7 Stel
1.237 Bijdrage
Goedemorgen,

basisregels in de bdsm zijn er eigenlijk niet. Belangrijk is uit te vinden wat jij als dominante belangrijk en prettig vind en wat hij als onderdanige fijn vindt en wat in je relatie kan passen.

Dan is de vraag, wat is extreem? Daarnaast hebben nogal veel onderdanige best extreme fantasien, maar zodra die in praktijk gebracht worden, ziet het er ineens heel anders uit. Wij leven in TPE, dat wordt ook extreem genoemd door mensen, maar zien wij heel anders.

Bdsm speelt zich veel in je hoofd af. Wat kan helpen is je hier door verschillende groepen te lezen. Ik weet niet hoe goed je Duits is, er is hier veel informatie te vinden over zowel gevoelens als ook praktijken.
**********tenRM Stel
39 Bijdrage
Hallo Domido,

al eens overwogen om in Antwerpen het Fetish café te bezoeken. Ze geven ook workshops. https://www.fetish-cafe.com/academyofkink/

Of kijk eens op https://www.kinkyworkshops.be/

En SPNKD geeft ook regelmatig workshops https://spnkd.com/nl/spnkd-workshop-introduction-to-bdsm/

Zelf nog geen ervaring mee, maar kwam ze tegen toen ik een tijd geleden me dezelfde vraag stelde als jij.

Veel succes.
*********6158 Stel
5 Bijdrage
om je te helpen zoeken wat jullie willen is het misschien handig om een naar bdsm contracten te zoeken.
Of zelf ieder eens op te schrijven van wat de slaaf wil en jij tot hoever ben je berijd te gaan. Vaak is het als jullie beiden dit opschrijven of in ieder geval hij jij kan beslissen tot hoever je mee kan gaan in zijn spel.
Want wil hij alleen onderdanig zijn of wil hij ook vernederd worden wil hij pijn hebben door middel van zweepjes of moeilijk vastgebonden opdrachten moeten uitvoeren.
Wil hij zijn bi kant door jou bevredigd zien worden met een voorbinder of wil hij dat door een andere man en wil hij daar ook onderdanig aan zijn of gelijk.
Als hij dit soort dingen opschrijft kan jij er keuzes uit moeten maken.
Je begint bijvoorbeeld jou dominatie te tonen door van hem te eisen dat hij alles netjes puntgewijs voor jou opschrijft. hiermee maak je een begin tot hoever jullie willen gaan bepalen jullie zelf geen enkel ander.
Extremen bestaan alleen voor een ander nooit voor jullie die het beiden zelf willen. als je met bondage begint lees wel even op internet waar je op moet letten en neem de veiligheidsmaatregelen in acht snoer hem dan zeker voorlopig niet de mond zodat hij duidelijk kan aangeven als hij last heeft dan controleer je dit of het veilig is. Dit geld ook voor het gebruik van zwepen of andere materialen spreek desnoods een stopwoord af. Zelf hebben wij ook in ons spel oranje en rood dan staat oranje voor ff rustig aan ik ben bijna aan mijn grens en rood is stoppen veel suuces
Ik wil graag trio beleven privé info hierover vind je bij mij thuis
*****023 Man
1 Bijdrage
Leuk idee: eisen dat je sub opschrijft wat hij/zij wil.

Weet iemand of er ergens een workshop vastbinden met touw bestaat? Ik heb een sub die al veel ervaring heeft, en ik wil haar verrassen door alvast van alles te weten.
Interessant topic.

Ik ben zelf dominant en ervaring in de bdsm. Belangrijkste is eigenlijk om duidelijke afspraken te maken en eventueel een stopwoord. Zo houdt je het leuk voor beide partijen. Mocht je specifieke vragen hebben dan mag je ook altijd een om sturen
******l77 Stel
4 Bijdrage
Wij zijn een vrij ervaren d/s koppel, zijn pas onlangs in de swingerscene actief geworden, maar we hebben al een aantal mensen laten proeven van bdsm, dit is steeds een heel leuk gebeuren.

Bdsm is vooral veel inlezen, je doet geen alledaagse dingen, en soms zijn er wel wat risico's, bondage word vaak als risicoloos aanzien maar is dat niet, maar met goed communiceren voorkom je veel.
Aanmelden en meediscussiëren
Wil je meediscussiëren?
Word gratis lid om met anderen over hete thema’s te discussiëren of jouw eigen vraag te stellen.