Willen eens naar kasteel van Waterloo gaan koppelavond wie n

****_m Stel
3 Bijdrage
Themaopsteller 
Willen eens naar kasteel van Waterloo gaan koppelavond wie n
Wij koppel 55 zouden eens graag naar kasteel van Waterloo willen gaan zijn er nog koppels en ervaringen daar?
*****867 Stel
9 Bijdrage
Staat voor ons ook nog op het lijstje
Zijn benieuwd ook
*******_CK Stel
23 Bijdrage
Wij zijn er een tijdje geleden ook eens geweest leuke club met vergelijkbaar concept als Eroxx en climax. Mooi gebouw leuke kamertjes, wel jammer dat het vroeg opengaat en ook vroeg sluit op zaterdag.
*******1959 Stel
5 Bijdrage
wij gaan zaterdag 1 april , zeer leuke koppels
******465 Stel
730 Bijdrage
Staat nog op het lijstje. Kijk wel even uit wanneer je gaat, er zijn ook thema-avonden die misschien wel of niet geschikt zijn voor jullie
*****867 Stel
9 Bijdrage
Okeee doen we dan
Groetjes dank
******d99 Stel
16 Bijdrage
Staat ook op ons lijstje. Planning is 6 mei as
******328 Stel
43 Bijdrage
wij gaan op 29/04 met een andere stel
******328 Stel
43 Bijdrage
Citaat van ****_m:
Willen eens naar kasteel van Waterloo gaan koppelavond wie n
Wij koppel 55 zouden eens graag naar kasteel van Waterloo willen gaan zijn er nog koppels en ervaringen daar?
gewoon gaan en zlef ervaren. Dat gaan wij doen op 29/04
Zijn er één keer geweest en toen was het erg rustig. Misschien dat we net pech hebben gehad.
Hoi alles goed daar
*****466 Stel
72 Bijdrage
Willen wij ook nog bezoeken deze zomer.
*******pel Stel
2 Bijdrage
Over welk kasteel in Waterloo hebben we het hier .Mvg
******ijk Man
51 Bijdrage
Kasteel Waterloo in Beesel
*******pel Stel
2 Bijdrage
Dank je
****oo Man
1 Bijdrage
Hallo,

Afgelopen zaterdag (29 april) voor het eerst naar Kasteel Waterloo geweest waar het thema 'Black & Leather' was. Ik ging open-minded en zonder al te veel verwachtingen naar dit feest. Hieronder mijn ervaringen, strikt persoonlijk natuurlijk.
@******328: ik ben benieuwd hoe jullie de avond ervaren hebben.

Top:
• Het kasteel zelf is een leuke locatie met verschillende relaxruimtes.
• Fantastische muziek (veelal underground dance) wordt beneden gedraaid; boven in de relaxruimtes hoor je er (gelukkig) niet veel van.
• Zeer vriendelijk personeel.
• Kunt makkelijk een praatje maken met andere gasten, waaronder veel terugkerende bezoekers. Ik hoop dat je wel Duits kunt spreken, want velen kwamen van (zelfs honderden kilometers) van over de grens.

Minder:
• Sanitair moet hoognodig worden gerenoveerd: te weinig, te oud, te ranzig. Het leidde regelmatig tot wachtrijen en onhygienische situaties.
• Als heer de hele avond met een handdoek rondlopen en condooms vragen aan de bar.
• Mismatch in verwachtingen: Single heren gingen duidelijk voor de sex. Stelletjes stelden dit niet op prijs. Een aantal gasten beoefenden BDSM wat door sommige single heren als voorspel leek te worden gezien, dit tot ergernis van de master.
• Voor mij een persoonlijk dingetje: De dresscode werd niet door iedereen goed nageleefd. Sommigen maakten met een simpele zwarte slip zich er wel makkelijk van af. Terwijl ik juist fantastische fetish outfits (lak, leer, rubber) bij de dames & heren hoopte te zien. Uiteindelijk was ik een van de weinigen die in full-fetish gear rondliep.
• Tegen twaalven leken de meeste mensen te zijn vertrokken.

Ik weet niet of ik een volgende keer nog zou gaan als single heer. Je betaalt de hoofdprijs (105 Euro) en bent een van velen. Maar als je een open-minded stel bent, heb je er de tijd van je leven.
******328 Stel
43 Bijdrage
Ik kan weinig toevoegen WHAZOO. Klopt 95%
# Extra minder voor mij: ik spreek geen duits. Contact was nihil als je ze niet begrijpt
# Wij miste een toilet op de 1e etage. Tenminste we konden het niet vinden. Dus snel trap af.
# muziek was wel iets te hard om een gewone gesprek te voeren. in combinatie met taalbarriere, was voor ons minder.
*****466 Stel
72 Bijdrage
Oké dus wel eerst de agenda raadplegen wanneer er geen mannen alleen komen. Wel erg fijn om te lezen dat de muziek boven niet of nauwelijks te horen is.
*****867 Stel
9 Bijdrage
Wij willen daar ook wel eens naar toe
We zijn benieuwd saampjes
***ke Stel
9 Bijdrage
*hotlady3* vaak geweest was altijd top
voorkeur voor de vrijdag avond
medewerkers vriendelijk en gastvrij en i.dd. doche ruimte s
en wc zijn wel aan opknapbeurtje toe
****_57 Stel
64 Bijdrage
kateel op vrijdag gaan.De eerste keer heel geil daarna wordt het minder. Mijn meisje is zeker door 8 man geneukt boven en ook nog in de bar over de barkruk
****_57 Stel
64 Bijdrage
uiteraard volop meegrdaan😀
Aanmelden en meediscussiëren
Wil je meediscussiëren?
Word gratis lid om met anderen over hete thema’s te discussiëren of jouw eigen vraag te stellen.