Betrapt of iemand betrapt op masturberen openbaar

****e84 Man
10 Bijdrage
Themaopsteller 
Betrapt of iemand betrapt op masturberen openbaar
Ik was benieuwd of er iemand is die weleens iemand heeft betrapt of misschien wel zelf is betrapt op het masturberen in het openbaar..

Vond je het geil of juist triest en kreeg het een vervolg ?

Het mooie weer komt er weer aan dus welllicht wat masturbatie tijd voor mezelf outdoor *zwinker*
*****013 Man
92 Bijdrage
Vindt het wel geil als iemand aan het masturberen is. Zelf heb ik ook wel eens gedaan op een bekende sex locatie en moet ook zeggen dat het me ook ontzettend opwond
Mijn vrouw was me aan het pijpen op een zitbank en er passeerde een fietser.
Goed bezig riep hij nog
Ik masturbeer graag op naaktrecreatiegebieden waar het wel en niet kan haha! Vaak ben ik niet de enige.
Ik ben ook graag naakt op het naaktstrand en wordt graag bekeken
Ik word er opgewonden van als ik iemand betrap x
********te85 Man
1 Bijdrage
Had laatst buiten een geplande naaktshoot buiten . Ik als fotograaf (hobby) . Lag daar op die locatie een zwerver op een matras . Maakt haar niets uit , hij kan het maar gezien hebben zei ze ...
******ger Man
1 Bijdrage
Ben wel is betrapt tijdens het mastruberen op naakt strand.

Wind mijn ontzettend op de kans te lopen om bekeken te worden.

En ik wel is iemand betrapt een vrouw die lekker met der zelf bezig was in parkje hier in de buurt.
Dat liep stomend af *zwinker*
******sch Man
1 Bijdrage
Ik vraag me dat ook af. Ik ben soms bezorgd over mijn gedrag en gevolgen. Op zwoele avond/nacht en na wat alcohol, alleen thuis, heb ik soms de geile neiging om gewoon helemaal naakt de straat op te stappen, gewoon bij mij thuis, wel rustige residentiële buurt. Ben ooit zo zonder iets aan of bij , rond 3u in de nacht, rond het blokje gestapt. toch zo een km, waarvan zeker 200m langs drukke baan. Geen enkele auto gezien, maar was zo opwindend. Echt masturberen doe ik dan niet, gewoon wat in de hand en wat spelen. Zou niet zo goed aflopen mocht ik dan gepakt worden vrees ik, en ook niet slim ivm buren, ik weet het, maar is soms sterker dan mezelf. Therapie volgen ? Bestaat er zoiets ?
****sie Vrouw
18 Bijdrage
Ja, op een carpool parking hier in de buurt, met de deur open, met mijn dildo bezig. In de uiterste hoek van de parking. Is er iemand met een camionnette naast mij komen staan en is uitgestapt. Ik heb hem laten kijken en hij vroeg om te voelen. Wat ik toeliet omdat ik pokkegeil was. Hij heeft zijn lul uit zijn broek gehaald, hij begon te rukken, want was al hard van mij bezig te zien. Toen heb ik hem verder klaargepijpt *blowjob* , het zaad wel uitgespuwd. Was wel heel spannend en geil.
Lijkt lekker spanned, wil jou ook wel eens tegenkomen.
****_65 Man
39 Bijdrage
Eindelijk een vrouw die er durft voor uitkomen
*****258 Man
2 Bijdrage
Ik vind het echt heel lekker om in het openbaar te pijpen.
Ik heb een vriend en wij hebben voor de cam sex.
*****258 Man
2 Bijdrage
Ik pijp heel vaak dezelfde jongen.
****h77 Man
469 Bijdrage
Toen ik ca 16 was ooit eens in het bos tijdens het mountainbiken een vrouw met twee mannen gezien. Ze.liepen van de auto met een dekentje en wat spullen het bos in wat ik vreemd vond. Even later tijdens mijn rondje lagen ze met zijn drieen op het dekentje en werd zuj door de twee mannen flink geneukt. Ik ben op een afstandje gaan kijken en heb mij zelf toen afgerukt. Zij zagen mij en zwaaiden dat ik naar hun toe kon komen maar dat durfde ik helaas niet.
*********ch75 Man
3 Bijdrage
@****je. Klinkt als n heerlijk avontuur.
*****967 Man
7 Bijdrage
Ik zie hier mensen praten over naaktgebieden waar seks plaatsvindt. Weet iemand een plek in de buurt van Eindhoven waar dat gebeurt? Lijkt me SUPERgeil maar ben dat nog niet tegengekomen...
Aanmelden en meediscussiëren
Wil je meediscussiëren?
Word gratis lid om met anderen over hete thema’s te discussiëren of jouw eigen vraag te stellen.