Buddha club op zaterdag

*******6_77 Stel
2 Bijdrage
Themaopsteller 
Buddha club op zaterdag
Hey, wie heeft al ervaring met buddha club in Boom op zaterdag?
******328 Stel
43 Bijdrage
Goede vraag. Ik ben ook geinteresseerd in de reacties.
***g4 Stel
67 Bijdrage
Vorige week geweest en tegen gevallen. Veel te druk en gespannen sfeer
******328 Stel
43 Bijdrage
Hi beng4, nou dat is jammer om te horen. Op welke dag ben jij geweest?
EN kan jij "gespannen sfeer" iets meer beschrijven?
*****cpl Stel
17 Bijdrage
Topclub, waar de uitbaters hun uiterste best doen om de klanten in de watten te leggen. Op bepaalde thema avonden kan het heel druk zijn; maar er is voldoende ruimte op de dansvloer, alsook in de mooie (thema) kamers, met 1 kamer met bubbelbad en 1 speciale BDSM ruimte. Hygiënisch perfect in orde.

Buddha is niet alleen een super gezellige club, maar heeft zich op een korte tijd mee op de kaart gezet!!
We gaan zeker terug.

Voor de iets actievere stellen, op zoek naar extra (respectvolle) mannen, raden we bvb WifeSharing thema aan; 1 keer per maand... volgende editie nu vrijdag 12/05.
*****iss Stel
38 Bijdrage
Onze ervaring was net heel rustig, ik gok dat de 'promo zaterdag' het drukste is. Verder niet zo'n heel grote club maar wel meer dan in orde. Goede toog en vriendelijke bediening.

Eten is wel heel matig, maar bon wij gaan niet voor het eten naar een club.
*******lle Vrouw
1 Bijdrage
ik ben nu reeds drie maal naar budha club geweest voor BDSM namidagen of avonden,Steelmoon - old school party gaan daar door..mooi kader leuke club , vriendelijk personeel(grote parking op een 200meter afstand) goed uitgeruste BDSM room,mooi kader met goed verzorgde bad en douche mogelijkheid....

*top*
***ab Man
20 Bijdrage
Top club de Buddha.
Ik kom er als single man regelmatig op de donderdagmiddag.
Heel geile feestjes met steeds leuke koppels en dames.
Meestal gezellig druk. Soms werkt men met reservatie om de balans van de beide sexen te bewaken *top*
Aanmelden en meediscussiëren
Wil je meediscussiëren?
Word gratis lid om met anderen over hete thema’s te discussiëren of jouw eigen vraag te stellen.