Parenclub Venlo aanrader?

Parenclub Venlo aanrader?
Wij gaan dit weekend naar Venlo. Zaterdag willen we een parenclub doen, maar weten niet goed welke in de buurt het leukst is? Lekker eten, hygiëne en zeker ook goede sfeer om te dansen zijn belangrijk voor ons. We horen graag jullie aanbevelingen😘
********enlo Stel
17 Bijdrage
Hoi.
Wij zijn zelf nog nooit in De Zaar geweest. Dat komt omdat we van 1e hand geen goede berichten horen

Kasteel Waterloo is wel aardig. Vooral als het wat drukker is. Alhoewel wij condooms halen en handdoeken ruilen aan de bar nog altijd onprofessioneel vinden.

Een stukje verder is Devils and Angels een goeie club.

En anders kijk in het menu en selecteer op datum en Events. Daar zitten hele goeie bij. Steinenhaus, Biggi, Faro om er een paar te noemen.

Bij vragen willen we graag helpen.
*********uple Stel
31 Bijdrage
Wij sluiten ons aan bij het bovenstaande,overigens Zaar wel bezocht(geen gemis vinden wij maar samen verschillen)

Ook wij zijn altijd benaderbaar voor vragen om het swingen voor iedereen aangenaam te maken of te houden.
*****iss Stel
38 Bijdrage
Wij zijn wel is benieuwd naar de Duitse opties net over de grens.
****jan Man
59 Bijdrage
Kaasteel Waterloo heb ik een maal bezocht.Dit op een vrijdagavond,nudistenavond.Zeker een aanrader. Gaitjan
********enlo Stel
17 Bijdrage
De wat grotere clubs hebben in het weekend vaak thema's. Het zijn dan anderen die dat organiseten.

Hier in joyclub kun je er een uitzoeken en aanmelden. Het voorfeel is dat je kan zien of je doelgroep zich ook aanmeld.
Voor fe eerste keer: zoek uit waar al voldoende aanmeldingen zijn.

Zoals chambercouple ook zegt. Smaken verschillen. Ons bevalt het in elk geval.

Groeten uit een zonnig Santorini
******465 Stel
730 Bijdrage
Wij wonen in de omgeving van Venlo maar van horen zeggen zullen wij de Zaar vermijden. Was ooit leuk maar schijnt nu redelijk vervallen te zijn. Waterloo staat nog op ons verlanglijstje. Wij gaan eerder even de grens over richting Duitsland. Biggi’s in Mönchengladbach is een favoriet.
*********d124 Stel
273 Bijdrage
****tel Man
29 Bijdrage
Zelf heb ik op maandag geen slechte ervaringen... Club zelf is wat gedateerd.. er wordt binnen gerookt.. de ervaring wat ik zelf heb is dat er wel veel actieve koppels komen.. op maandag is er alleen een beetje fingerfood.. hoe het op andere dagen is durf ik niet te zeggen
********enlo Stel
17 Bijdrage
Welke club, Stoetel?
****tel Man
29 Bijdrage
Oh sorry .. ik had het over de zaar
*********l7482 Stel
3 Bijdrage
Wij vinden devils en angels altijd erg leuk om zowel te dansen als de gezelligheid en geilzelligheid boven
******e23 Stel
272 Bijdrage
Voor clubs net over de grens kunnen wij op 20 mei alleen de ToyBoy Party bij Biggi's in Mönchengladbach aanbevelen.
Verder weg is er natuurlijk nog veel meer te beleven.
******ter Stel
326 Bijdrage
Biggies in Mönchengladbach is meestal een goede optie net zoals drüber und drunter ook in Mönchengladbach, de zaar in Venlo was 20 jaar geleden al niet veel. Kasteel Waterloo moet je van houden en is afhankelijk van het thema.
Dan wordt het Devils and Engels deze avond. Thema spreekt ons het meest aan nu😋
Dank jullie wel voor jullie feed back
Uiteindelijk toch niet gegaan. Zag er een kleine club uit. Wat vervallen en op de parking heel weinig bezoekers. Dus verder naar 7Sins. Speciaal thema sprak ons ook niet aan en ook de club vonden we niet aantrekken. Wel heel vriendelijke mensen. Dan toch terug naar Venlo en daar gewoon uit geweest☺️
Aanmelden en meediscussiëren
Wil je meediscussiëren?
Word gratis lid om met anderen over hete thema’s te discussiëren of jouw eigen vraag te stellen.