Grote Penis In De Sauna

**BB Stel
4 Bijdrage
Themaopsteller 
Grote Penis In De Sauna
Ik ben afgelopen zaterdag samen met vriendin weer een keer naar de spa/sauna geweest, het was heerlijk. Ook heb ik ontdekt dat ik de aandacht die ik daar krijg wel opwindend vind. Maar niet alleen ik, ook mijn vriendin!

Ik ben erg groot geschapen en zelfs in slappe toestand hangt ie 18cm naar beneden, terwijl de gemiddelde lengte 9cm is. Ik vind het hartstikke leuk om rond te lopen en zie erg vaak blikken naar mijn kruis gericht. Soms verbaaste blikken, soms glimlachen mensen vriendelijk (en ook af en toe een boze blik van een man haha).

Echter ben ik erachter gekomen dat mijn vriendin de blikken ook leuk vindt. Ze vroeg me zelfs om even een rondje te lopen (ik bloot en zij met een badjas aan). En ik vond het stiek wel leuk om haar paradepaardje te zijn haha.

Zijn er vrouwen die weleens kijken/staren naar een grote penis bij de sauna? Of wellicht naaktstrand? En zijn er mannen die ook weleens blikken gewerpt krijgen vanwege een grote aanhangsel?

Wat zijn jou ervaringen met het zien van een grote penis in de sauna, komt dat vaak voor?
****rd Man
38 Bijdrage
Komt wel vaker voor. En ik kijk graag naar vrouwelijk schoon en ook wel naar een mooie pik.
Vindt het ook opwindend als ze mij na kijken.
*****129 Man
1 Bijdrage
Zalig. Vind het heerlijk als mannen trots zijn op hun speelgoed. Zelf ga ik regelmatig naar de sauna en kan een lange ook ook wel appreciëren *zwinker*
*****786 Stel
1 Bijdrage
Ga eens samen naar een erotisch sauna. Zoals bv sauna azzurra *zwinker*
****h77 Man
467 Bijdrage
Ik ga graag af en toe naar de sauna bv Kelmonderhof omdat ik graag mooie pikken zie. Helaas is het merendeel gewoon gedchsoen maar de keren dat er een heel flink exemplaar bij is dan loopt het water wel uit.mijn mond.
**BB Stel
4 Bijdrage
Themaopsteller 
Dank voor de berichten! We willen Sauna Azzurra wel een keer proberen maar zijn nog te verlegen daarvoor. We gaan aankomende zaterdag naar Elysium, Mill of Zwaluwhoeve... Wie zien we daar eventueel?
******700 Man
3 Bijdrage
JA bekend ook bij mij, ik ben mooi geschapen met een flinke genotsstaaf. Graag kom ik bij mooi weer op het naaktstrand te Bussloo bij Apeldoorn. Naast veel bekijks ook veel mogelijkheden om lekker bezig te zijn.
**BB Stel
4 Bijdrage
Themaopsteller 
Wij willen binnenkort bij lekker weer ook naar Bussloo gaan, alhoewel zij nog af en toe twijfelt om te gaan mag ik van haar als man ook alleen gaan. Zijn grootgeschapen mannen daar welkom en geliefd?
Aanmelden en meediscussiëren
Wil je meediscussiëren?
Word gratis lid om met anderen over hete thema’s te discussiëren of jouw eigen vraag te stellen.