Seksclubs welness

**ou Vrouw
4 Bijdrage
Themaopsteller 
Seksclubs welness
Hallo
Ik ben opzoek naar een wellness seksclub (want vind dat wel geil) waar single dames (24 jaar) binnen mogen. Heeft iemand verzoekjes in Vlaanderen?

****ML Stel
15 Bijdrage
Ik kan je verzekeren dat je in alle clubs en erowelness als 24jarige single dame binnen mag.
Op de meeste plaatsen ga je zelf quasi tot helemaal gratis binnen mogen.
Maar wij vallen helaas buiten buiten jou grenzen, mij vrouwtje is wel maar 33, ikzelf ben al 58.
Wil je een club welness bezoek koppelen aan bdsm staan wij daar uiteraard voor open
********wnUp Stel
46 Bijdrage
Geen idee voor Belgie, maar misschien is Azzurra in Beuningen (vlakbij Nijmegen) iets voor jou?

Of anders Steamworks in Arnhem
***ab Man
20 Bijdrage
Hey schoonheid, ik ga regelmatig naar club goesting in de Clinge aan vlak bij Stekene en Hulst.
Een heel gezellige niet al te grote club. Er is een sauna en bubbelbad.
Verder bestaat de club uit een bar met zithoek (waar ook de nodige matrassen aanwezig zijn) en enkele open kamers.
Je kan het natuurlijk niet echt een wellness noemen maar het heeft er wel iets van weg op die manier.
Het is er trouwens toegelaten om in de zowel sauna als bubbelbad sex te hebben, wat wel bijzonder is als je er de eerste keer bij in zit.
In de club komen koppels maar zijn singles zeker ook welkom. Zoek de club zeker eens op en laat me weten al je een bezoekje brengt, ik geef je graag een rondleiding.
De club verwacht overigens wel dat je actief deelneemt aan het plezier.
******ava Stel
6 Bijdrage
Клу6 eroxx
****_65 Man
39 Bijdrage
Al es aquabella in de haan bezocht of aquarius in oostende
******l77 Stel
4 Bijdrage
Shivaz in Gent is geen echte club club maar heel gezellig en een sauna, human en een mooi bad in de speelruimte.
*****xxx Man
4 Bijdrage
Azurra is wel aan te raden. Verschillende jacuzzi's waar je gewoon seks mag in hebben. Ook paar ruimtes met jacuzzi die je kan afsluiten voor bijvoorbeeld golden showers.
****_65 Man
39 Bijdrage
Jacuzzi en golden showers , niet echt hygiënisch eh
*****xxx Man
4 Bijdrage
Citaat van ****_65:
Jacuzzi en golden showers , niet echt hygiënisch eh
Als je naar zo'n plaats ga weet je dat zo'n dingen gebeuren he, je gaat daar niet voor de hygiene. Ik doe het ook enkel in de jacuzzi's in de afgesloten ruimtes zodat niemand het ziet. Ik denk dat er meer cum dan pis in de jacuzzi's zit als ik zie wat daar allemaal gebeurt.
**********athan Stel
1 Bijdrage
Acanthus Wellness in Pecq. Is net over de grens in Henegouwen. Ze praten daar ook Nederlands en komen ook Nederlandstaligen. Is in mijn ogen het meest uitgebreide dat je kan vinden. Kijk maar eens op hun website. We zijn er net vorige vrijdag geweest.
********Life Stel
4 Bijdrage
Citaat van **ou:
Seksclubs welness
Hallo
Ik ben opzoek naar een wellness seksclub (want vind dat wel geil) waar single dames (24 jaar) binnen mogen. Heeft iemand verzoekjes in Vlaanderen?
Kijk eens op de site van acanthus, die hebben een 2de club enkel wellness en meer ☺️.
Wij gaan vandaag naar de andere club van acanthus.
****_65 Man
39 Bijdrage
Aquabella in de haan
***ab Man
20 Bijdrage
Ik vroeg me af of je intussen al een clubje gevonden hebt dat naar je zin is?
Ieder zijn eigen voorkeur maar toch benieuwd welke jou het beste bevallen is, wil je het met ons delen?
*********TNIG Man
1 Bijdrage
Hallokes. Het speelt al geruime tijd in mijn gedachten om me eens te wagen aan een parenclub, al is de drempelvrees groot. Geen idee wat te verwachten en/of het iets voor mij is, maar het spannende ervan prikkelt me. Zou er hier misschien een leuke slanke jongedame het zien zitten om mij te vergezellen? Ik had gedacht aan Bornedries? Of indien jezelf een voorstel hebt ... . Stuur me een mailtje indien je interesse hebt, en we bespreken daar alles verder *zwinker*
*****duo Stel
2 Bijdrage
wij gaan vandaag een ons licht opsteken bij bornedries.be in sint Truiden. Ook Sauna en Bubbels kennelijk.
Profielfoto
*******ins
1 Bijdrage
Hallo nieuw is Club7sins in Maaseik.
Sauna ,welness 2 x jacuzzie
Graag verwelkomen we je in onze mooie Club.
http://www.parenclubsevensins.eu
*****duo Stel
2 Bijdrage
De link opend niet bij ons
********er55 Man
18 Bijdrage
*********ue24 Stel
1 Bijdrage
We waren vorige maand in Gran Canaria en er is een club waar een zwembad en een sauna is dat de sfeer heeft van een normale sauna in Belgie maar ze zijn er wel veel minder strikt met de regels rond intimiteit. Ze laten toe dat je er seks hebt maar de sfeer is verder wel heel respectvol en chill. Geen gangbang-toestanden of opdringerige mannen. Ieder gewoon met zijn eigen partner. Er mogen ook enkel koppels en dames alleen binnen waardoor er niet heel de tijd iemand in je nek staat te hijgen als je sels hebt met je partner. Ik wou dat er zoiets in Belgie zou bestaan maar ik heb het nog niet gevonden.

Dit is de link: als je er ooit bent, zeker eens gaan: https://www.swparadiseresort.com/en/

Er is ook nog "Venus resort" in Maspalomas van dezelfde eigenaar. Hetzelfde concept maar groter en minder intiem denk ik, maar we zijn er niet geweest.
Aanmelden en meediscussiëren
Wil je meediscussiëren?
Word gratis lid om met anderen over hete thema’s te discussiëren of jouw eigen vraag te stellen.