Parenclub eerste keer Bbw onzeker

Parenclub eerste keer Bbw onzeker
Hoi allemaal,

Wij zijn een stel 49 en 43 jaar en willen graag een parenclub bezoeken alleen is mijn vriendin heel erg onzeker over haar lichaam ze heeft een rubens figuur en durft eigenlijk niet.
Lopen er meer vrouwen met een rubens figuur in parenclub en is er ook interesse voor deze dames?
****rd Man
38 Bijdrage
Er lopen er genoeg rond met een mooi vol figuur. En daar hoeft ze niet onzeker over te zijn. Er is respect voor iedereen. En er zijn genoeg mannen die op een vollere vrouw vallen. Er is interesse genoeg.
*******nep Man
17 Bijdrage
Er zijn in sommige clubs juist speciale dagen voor liefhebbers van volle dames. In een club kom je van alles tegen ieder zijn eigen smaak. Ze hoeft zich nergens zorgen over te maken.
****ML Stel
15 Bijdrage
Wij zijn een koppel met een bbw, zij heeft daar ook problemen mee. bij vragen, stuur pm
*********Paar Stel
351 Bijdrage
Citaat van *******nep:
Er zijn in sommige clubs juist speciale dagen voor liefhebbers van volle dames. In een club kom je van alles tegen ieder zijn eigen smaak. Ze hoeft zich nergens zorgen over te maken.

Dit kunnen wij (met jarenlange ervaring) alleen maar bevestigen.
****ML Stel
15 Bijdrage
Citaat van *******nep:
Er zijn in sommige clubs juist speciale dagen voor liefhebbers van volle dames. In een club kom je van alles tegen ieder zijn eigen smaak. Ze hoeft zich nergens zorgen over te maken.

Mijn bollie heeft het daar echt moeilijk mee. We gaan vogend weekend naar een speelnamiddag en ze heeft foto's bekeken van de andere deelnemers en ze krijgt nu al stress. Maar nog een geluk dat we D/s zijn en dat ik dan gewoon kan zeggen: suck it up, we gaan
**********tenRM Stel
39 Bijdrage
Geen enkel probleem. Wij hebben zelfs het gevoel dat er in de clubs meer openheid is. Hebben het al een paar keer meegemaakt dat we in de club contacten hadden met mensen die ons buiten de club misschien niet benaderd zouden hebben. Een paar weken gelden waren we voor het eerst in de Fun4Two. Die club had een beetje een reputatie van 'mooie mensen'. Maar absoluut niets van gemerkt. Of toch wel. Er waren alleen maar mooie mensen, in alle vormen en maten. De eerste keer die drempel over is het moeilijkste, maar daarna wordt het alleen maar genieten. Veel plezier ermee!
****ML Stel
15 Bijdrage
Clubs zijn niet meer ons ding, BBW zijn vaak scheef bekeken.
Maar meestal cava, bij vragen: just pm
*******2153 Man
12 Bijdrage
Bij club amai meer in belgie hebben ze een speciale avond voor. Dus het in de buurt van Breda.
Dus laat jullie overtuigen of kijk op hen website.
Gr Henk
****jan Man
59 Bijdrage
Dit is echt geen probleem.Niets van aan trekken.Je vindt er mensen in alle soorten en maten.Er is echt voor alles en iedereen wat wils. We zijn niet allemaal knap of mooi.Het is maar hoe je je voelt en wat je er van maakt. Begin met te zijn wie en wat je bent.Hoe je er uit ziet speelt geen rol.En wie zich er aan stoort,ie kijkt de andere kant maar uit. Gewoon gaan. Neem de stap,de eerste is altijd een beetje moeilijk.Maar als je heb eenmaal hebt genomen zul je vast de smaak te pakken hebben,krijgen en vaker gaan. Veel plezier.
*******nep Man
17 Bijdrage
Iedereen is juist knap en mooi, maar we hebben niet allemaal dezelfde smaak. Als iedereen dat van elkaar accepteert wordt de wereld een stukje mooier en hoeft niemand zich onzeker te boeken.
*********Paar Stel
351 Bijdrage
Eroroma in Drenthe heeft volgens mij ook speciale bbw avonden.

In Duitse clubs bestaan die ook
*****iss Stel
38 Bijdrage
Komen vaak in clubs, er zijn mensen in alle formaten, uitstraling zegt zoveel meer dan een gewicht of figuur.
Citaat van *****iss:
Komen vaak in clubs, er zijn mensen in alle formaten, uitstraling zegt zoveel meer dan een gewicht of figuur.

Bedankt voor de info!
In welke parenclubs kom je en welke raad je aan voor beginners
*****476 Stel
1 Bijdrage
wij hebben dat ook hoor, *love3* daarom zijn wij al langer lit maar heb liever ervaringen eerst bij iemand thuis en dan een keer met 4 of meer heen gaan om te verkennen.
Citaat van *****476:
wij hebben dat ook hoor, *love3* daarom zijn wij al langer lit maar heb liever ervaringen eerst bij iemand thuis en dan een keer met 4 of meer heen gaan om te verkennen.

Dat is misschien ook een idee! We nemen het mee.
*****iss Stel
38 Bijdrage
Citaat van ****tel:
Citaat van *****iss:
Komen vaak in clubs, er zijn mensen in alle formaten, uitstraling zegt zoveel meer dan een gewicht of figuur.

Bedankt voor de info!
In welke parenclubs kom je en welke raad je aan voor beginners

Mystique misschien, die is wel heel toegankelijk vinden wij. Verder komen wij geregeld in fun4two, eroxx,... en ook nog andere maar minder frequent

Wil je extra mannen erbij is de amai op bbw woensdag wel een aanrader.
*****iss Stel
38 Bijdrage
Citaat van ****tel:
Citaat van *****476:
wij hebben dat ook hoor, *love3* daarom zijn wij al langer lit maar heb liever ervaringen eerst bij iemand thuis en dan een keer met 4 of meer heen gaan om te verkennen.

Dat is misschien ook een idee! We nemen het mee.

Bij ons is dat net omgekeerd, in een club heb je net iets meer afstand. Bij iemand thuis is meteen heel direct.
********wnUp Stel
46 Bijdrage
Eerste keer is gewoon doodeng. Eenmaal binnen valt dat van je af. Alle maten lopen er rond. Ook lamg en kort. 😉
*******nep Man
17 Bijdrage
Partyplayers in Lelystad is ook redelijk toegankelijk. Het is net als de eerste keer in de sauna, dan moet je ook even slikken als je je kleren uittrekt. Maar binnen vijf minuten is dat voorbij en is het een kwestie van kijken, voelen en proeven of een club bij jullie past.
******a62 Stel
1 Bijdrage
Ik ben ook wat voller. En heb er ook soms moeite mee. Maar mijn man zegt altijd dat uitstraling alles is. En ik merk dat hij een volle vrouw met een leuke uitstraling aantrekkelijker vindt dan een chagrijnige vrouw met een perfect lichaam.
****_65 Man
39 Bijdrage
Je man heeft groot gelijk
*********Paar Stel
351 Bijdrage
Vraagje aan diegenen die voor het eerst naar een club of erotisch feestjes gaan?

Laten jullie het hier weten als jullie er zijn geweest? En hoe het was?
***c3 Vrouw
1 Bijdrage
Wij zijn een stel 31-42 jaar . Willen graag leuk contact met een stel die uiteindelijk ook echt open staat voor afspreken (nu al 3x helaas slechte ervaring) we zouden uiteindelijk graag een parenclub bezoeken maar de beginnersavonden worden niet of nauwelijks meer gepland. Dus dan maar zo 😅
*****iss Stel
38 Bijdrage
Onze ervaring is gewoon gaan, een beginnersavond lijkt me weinig anders dan een andere avond, bekijk het rustig vanop een afstand. Niemand gaat je tot iets verplichten.

Bij een gewone koppelavond is het in de meeste clubs zo gek niet.

De gangbang zou ik wel skippen op de eerste keer *zwinker*
Aanmelden en meediscussiëren
Wil je meediscussiëren?
Word gratis lid om met anderen over hete thema’s te discussiëren of jouw eigen vraag te stellen.