Nieuw hier: advies en contact met gelijkgestemden?

****93 Vrouw
1 Bijdrage
Themaopsteller 
Nieuw hier: advies en contact met gelijkgestemden?
Hey!

Ik ben Nuca (v), 29 jaar oud en nog vrij nieuw in deze wereld.
Graag zou ik weer eens wat avontuur tegemoet gaan deze zomer, vandaar mijn berichtje.
Allereerst: waar zou ik het beste kunnen beginnen?
Graag zou ik eens naar een parenclub, sauna of spannend feestje gaan, waar meer vrouwen (en mannen) van ongeveer mijn leeftijd te vinden zijn.
Hebben jullie tips?
Ik ben met name geïnteresseerd in regio Arnhem/Nijmegen - Brabant - Limburg en Dusseldorf.
Natuurlijk is dit ook wel weer spannend... Daarom lijkt het me leuk om te connecten met gelijkgestemden. Wie weet kan iemand me introduceren in deze wereld of kunnen we samen ergens meeten.
Stuur me gerust een berichtje (ik ben met name op zoek naar contact met vrouwen).

Veel liefs.
*********l2015 Stel
2 Bijdrage
Hoi hoi
Zeker als je nog nieuw in dit wereldje bent is het belangrijk dat je het voorzichtig aanpakt
Spreek bijvoorbeeld liever op neutraal terrein met iemand af
Als er een klik is en je vertrouwt elkaar dan kun je ook prive afspreken
En als je elkaar echt goed kent ga dan liefst met een ervaren stel man of vrouw naar een club
Zo weet je zeker dat er niks gebeurd wat je liever niet wil
****ar Man
1 Bijdrage
Ben je op zoek naar een eenmalige ontmoeting of een romantische relatie voor een tijdje?
******465 Stel
730 Bijdrage
Welkom in deze leuke en lekkere wereld. Wij vallen zwaar buiten jou leeftijdscategorie maar meestal is het een kwestie van durven. Een introductie met een man of paar in de buurt van jou leeftijd is wel zo aangenaam. Hadden wij ook. Maar ik denk dat jou inbox na vandaag wel volstroomt met diverse aanbieders. Veel plezier hier.
****nL Man
1 Bijdrage
Welkom! Geniet van je tijd hier xx
Hoi, ik zou zeggen trek de stoute schoenen aan en ga eens naar een club. Meeste clubs hebben drempelvrees middagen/avonden of speciale avonden voor nieuwkomers in het wereldje. Daar kun je ook leuke contacten op doen. Enjoy!
****rd Man
38 Bijdrage
Gewoon een keer naar een club gaan. Ik vond het de eerste keer ook eng en spannend. Maar als je een keer binnen bent valt het wel van je af. Mensen zijn er relaxed en respectvol, gewoon een praatje maken aan de bar dan komt het wel goed. Veel plezier
*****466 Stel
72 Bijdrage
Ga eens rondreizen, clubs geven graag uitleg. Pas wel op dat je een parenclub benaderd. Gezien jou zoekgebied in iedergeval Mystique in Ruchpen Noord Brabant. Voor de rest zit er in jou zoekgebied te veel wannabee parenclubs die 30 kerels binnen hebben en 5 stellen. Dit noemen wij rape clubs want je bent er niet veilig. Dus nogmaals ga eens rond bellen met de grote clubs.
*****466 Stel
72 Bijdrage
Ga eens rondreizen, clubs geven graag uitleg. Pas wel op dat je een parenclub benaderd. Gezien jou zoekgebied in iedergeval Mystique in Ruchpen Noord Brabant. Voor de rest zit er in jou zoekgebied te veel wannabee parenclubs die 30 kerels binnen hebben en 5 stellen. Dit noemen wij rape clubs want je bent er niet veilig. Dus nogmaals ga eens rond bellen met de grote clubs.
Persoonlijk vonden wij de (bi)ladys & koppels night in Kasteel Waterloo in Beesel heel fijn, toen wij vd 1e keer een club bezochten. Alleen stellen en (bi) dames worden die avond toegelaten. Heerlijk relaxt en een goede sfeer. Mystique zijn wij zelf nog niet geweest maar daar hoor ik ook goede verhalen over.
*******nep Man
17 Bijdrage
Als vrouw alleen ook niet voor de eerste keer naar Steamworks in Arnhem of Azurra in Beuningen gaan. Daar heb je zeker in het begin begeleiding nodig. Totdat je snapt hoe het werkt en hebt bepaald wat jezelf zoekt. Zoek een partner in crime. (nee, dit is geen open sollicitatie, maar een goed bedoeld advies). Mannen kunnen roofdieren zijn, zeker in deze wereld en het is jouw lichaam, jouw leven.
****t48 Man
1 Bijdrage
Hallo,
Kom niet uit jouw buurt, maar mocht je een keer richting Zeeland komen dan is club goesting in Klinge wel een adres om langs te gaan. Hier bepaal je zelf tot hoever en met wie je verder gaat. Nee is nee. Kan ook wat drinken aan de bar. Vind het zelf een relaxte en ontspannen sfeer daar.
******iee Man
2 Bijdrage
EAP Lifestyle Events is zeker een aanrader. Young people party kan je veel mensen ontmoeten van je eigen leeftijd. Is voor de eerste keer net iets makelijker om leeftijd genoten rondom je.
*****_71 Man
111 Bijdrage
Citaat van ****93:
Nieuw hier: advies en contact met gelijkgestemden?
Hey!

Ik ben Nuca (v), 29 jaar oud en nog vrij nieuw in deze wereld.
Graag zou ik weer eens wat avontuur tegemoet gaan deze zomer, vandaar mijn berichtje.
Allereerst: waar zou ik het beste kunnen beginnen?
Graag zou ik eens naar een parenclub, sauna of spannend feestje gaan, waar meer vrouwen (en mannen) van ongeveer mijn leeftijd te vinden zijn.
Hebben jullie tips?
Ik ben met name geïnteresseerd in regio Arnhem/Nijmegen - Brabant - Limburg en Dusseldorf.
Natuurlijk is dit ook wel weer spannend... Daarom lijkt het me leuk om te connecten met gelijkgestemden. Wie weet kan iemand me introduceren in deze wereld of kunnen we samen ergens meeten.
Stuur me gerust een berichtje (ik ben met name op zoek naar contact met vrouwen).

Veel liefs.

Hek Nuca, Ik ben Marc en find je en echt heel lecker ding! Ik ben uit Duitsland maar spreek ook en betje neeerlands! Ik zou het heel leuk vinden als je mej schrift! Ik ben en groote jongen mit een paardelul!
********Life Stel
4 Bijdrage
Citaat van ****93:
Nieuw hier: advies en contact met gelijkgestemden?
Hey!

Ik ben Nuca (v), 29 jaar oud en nog vrij nieuw in deze wereld.
Graag zou ik weer eens wat avontuur tegemoet gaan deze zomer, vandaar mijn berichtje.
Allereerst: waar zou ik het beste kunnen beginnen?
Graag zou ik eens naar een parenclub, sauna of spannend feestje gaan, waar meer vrouwen (en mannen) van ongeveer mijn leeftijd te vinden zijn.
Hebben jullie tips?
Ik ben met name geïnteresseerd in regio Arnhem/Nijmegen - Brabant - Limburg en Dusseldorf.
Natuurlijk is dit ook wel weer spannend... Daarom lijkt het me leuk om te connecten met gelijkgestemden. Wie weet kan iemand me introduceren in deze wereld of kunnen we samen ergens meeten.
Stuur me gerust een berichtje (ik ben met name op zoek naar contact met vrouwen).

Veel liefs.

Hey Nuca, gewoon je eigen ding doen. Ga eens naar een club. In België is het zeer hoffelijk en nee is nee…
Wij gaan regelmatig naar Acanthus en is een heel open club met aangename mensen! Beetje uit jouw buurt, maar daar zullen ook wel leuke clubs zijn. 😉
heyy ik ben tom (in mijn gebruikersnaam staat mijn leeftijd) 18;) en ik stel me er graag voor open hoor of voor andere vrouwen tussen de leeftijd 18-45
telegram:T0m2009 (de nul in tom is een 0 geen nul)
Aanmelden en meediscussiëren
Wil je meediscussiëren?
Word gratis lid om met anderen over hete thema’s te discussiëren of jouw eigen vraag te stellen.