Swingersclub Aanbeveling?

*******976 Stel
1 Bijdrage
Themaopsteller 
Swingersclub Aanbeveling?
Hoi hoi

Wij zijn op zoek naar een leuke club als beginners… waar we onze ogen de kijk kunnen geven, eens kunnen rondwandelen, contacten kunnen leggen met mensen die het ook rustig zien stap voor stap…. Met mensen van onze leeftijd of daar rond… zijn er hier koppels - single vrouwen die ervaringen hebben met zo een club en zeggen van mmmmmhh dat is de place to be!
*******over Man
139 Bijdrage
Ik weet niet of je op mijn advies zit te wachten als man maar de eerste plek die in mij opkomt is "Gewoon in Roosendaal".
Meer een "Sexbioscoop" dan een club maar wel een hele relaxte. Laagdrempelig en zeker geschikt voor iedereen (ook dames alleen en stellen) die op een rustige manier kennis willen maken met die wereld.

Als je ze belt zullen ze je ook met alle plezier meer toelichting geven.

https://gewooninroosendaal.nl/forum/

P.s. ik ben niet betaald voor deze advertisement 😉
*********9180 Stel
6 Bijdrage
hoi hoi, het beste zou zijn een stellenavond pakken bij een parenclub. een sexbioscoop komt niet altijd het juiste publiek op af ( onze mening ) tevens op de gemengde dagen in een sexsauna of club kan wat teveel zijn voor de eerste keer misschien.
als stel is het rustiger op avonden dat er alleen maar stellen zijn, of in ieder geval wordt het rustiger opgebouwd, er is genoeg aktie om te kijken en zelf ook lekker mee te doen maar dan heb je niet van die opdringerige mannen die vanalles van je verwachten daar.
meeste parenclubs op stellenavonden zijn tussen de 30 en 55 jaar ongeveer.
mocht je meer willen weten stuur gerust een p.m.
****jan Man
59 Bijdrage
Kijk eens op parenclub lelystad.Die kan ik je sterk aanraden.Hebben ook een speciale dag voor beginners.
****ay Man
6 Bijdrage
Ik onderschrijf wat kinkystel9180 en gaitjan schrijven. Meerdere clubs hebben af en toe een speciale avond voor beginners. Maar ook op een gewone avond bij een club zoals PartyPlayers in Lelystad kan je zeggen dat er voor het eerst bent; je krijgt dan extra uitleg. Of je kan op een medium zoals JOYclub alvast mensen een beetje leren kennen en als je denkt dat het klikt afspreken bij een club.
********wnUp Stel
46 Bijdrage
Ik zou zeggen de Fun4Two. Wij zijn daar in het verleden veel geweest en dat was altijd oke. Onze insteek was samen uit en als er meer gebeurt dan is dat ook oke. Nooit iets ongewenst gehad.
******465 Stel
730 Bijdrage
Wat de meesten hier al zeggen is om een parenavond in een club te kiezen. Geen trekkende mannetjes die in veelvoud om je heen komen staan, of je moet er natuurlijk van houden. Wij zijn wel eens een paar maal in Biggis lounge in Mönchengladbach geweest en vonden het daar best leuk maar Kasteel Waterloo in Swalmen staat nog op ons lijstje om te bezoeken, dat schijnt ook erg gezellig te zijn.
Alvast veel plezier hier
*****466 Stel
72 Bijdrage
Zeker weten, voor een eerste ervaring altijd een club uitzoeken met stellen only. Wij zelf gaan het liefst vanuit Drenthe naar Mystique in Ruchpen in Noord Brabant. Wij gaan op de zondagmiddag zo nu en dan naar Partyplayers in Lelystad. Sexsauna en sexbioscoop raden wij met onze ervaring ten zeerste af. Wat wel een leuk alternatief is de donderdag voor stellen only in sexsauna Azurra. Veel succes en geniet zolang het kan.
*******_CK Stel
23 Bijdrage
Wij bezoeken ook meestal een avond met enkel koppels, heel soms eens een avond met single mannen erbij, en soms is dat leuk maar soms ook niet, wij persoonlijk vinden club Eroxx daar een ideale club voor omdat er daar echt een sfeer is van “alles kan maar er moet niets” onder de koppels is dat daar absoluut een duidelijke regel. Sommige andere clubs hebben een compleet ander publiek (ouder volk, of meer verwachtingen dat je actief deelneemt zelfs al vind je geen match) ondertussen in er ook club Buddha die eenzelfde concepttekst hebben en Climax was ook zo (maar recentelijk niet meer geweest sinds er mannen op zaterdag zijn toegelaten)
*******au56 Stel
314 Bijdrage
Pleasure2gether in Sittard
*********head Stel
2 Bijdrage
Dag samen,
Ik denk inderdaad dat je voor de eerste keer best naar een rustige avond in een parenclub.
Het is wel een stukje rijden maar Fun4two op zondagmiddag lijkt me ideaal. Lekker relaxed. Daar kan je rustig de kat uit de boom kijken. Alleen met elkaar spelen of iemand toelaten. Gewoon op je eigen tempo.
Nog leuker is er met een andere koppel naar toe te gaan die wat meer ervaring hebben en jullie een beetje op sleeptouw nemen en wanneer je dat aangeeft jullie gewoon even lekker alleen laat.
Gewoon stoute schoentjes aantrekken en proberen.
Xxx
Els en Marc
****380 Stel
198 Bijdrage
Parenclub Mystique zondagmiddag. Prima start! Alleen koppels van iedere leeftijd..
Ik ben begonnen in azurra in Beuningen. Nu ben ik maandelijks in Partyplayers Lelystad. Ze hebben probeeravonden, relaxte club met een soort thuiskomen gevoel. Leuk om te starten naar mijn mening, maar dat kan voor jullie toch anders zijn. Kwestie van een proberen.

Elke club heeft nl. Zijn eigen sfeer en publiek. Fun4two is weer prachtig, Fata en bv Mystique ook fijn. Showboat vond ik niks. Succes!
*******je83 Stel
1 Bijdrage
Ga gerust vanavond met ons mee naar Parenclub Climax in Balen. Groatjes Dorien en Bart
******328 Stel
43 Bijdrage
IK ben eens met de mensen die adviseren om naar paren avonden te gaan. Geen opdringerige mensen, geen verplichting. mooie manier om anderen bezig te zien zonder te schamen.
Natuurlijk mag je meedoen, gewoon vragen.
Of het Mystique of Party Player of een club in Belgie is, maakt niet uit.
Neem de tijd en ervaar voor jezelf.

OOk een optie: maak vriendschap met een stel en samen gaan. Dan heb je vertrouwd personen waarmee je intiem kan zijn.
Succes
T&H
****w33 Stel
3 Bijdrage
Ga eens over de grens kijken daar zijn zogenaamde leuchtband feestjes een paar keer per jaar. De kleur van je polsbandje geeft je voorkeur aan. Rood= alleen kijken
Geel= wel interesse niet all the way Groen= voor alles open Blauw= Bi en Paars = use me!
Dat was een perfecte eerste kennis making heel laagdrempelig en veilig. Was ook in een super club moet ik er wel bij zeggen en ontzettend leuk personeel die ons eerst deden rondleiden.
******465 Stel
730 Bijdrage
Citaat van ****w33:
Ga eens over de grens kijken daar zijn zogenaamde leuchtband feestjes een paar keer per jaar. De kleur van je polsbandje geeft je voorkeur aan. Rood= alleen kijken
Geel= wel interesse niet all the way Groen= voor alles open Blauw= Bi en Paars = use me!
Dat was een perfecte eerste kennis making heel laagdrempelig en veilig. Was ook in een super club moet ik er wel bij zeggen en ontzettend leuk personeel die ons eerst deden rondleiden.

Bij kasteel Waterloo zijn ook af en toe van deze feestjes waarbij je de voorkeur aan kunt geven.
****jan Man
59 Bijdrage
In kasteel Waterloo ben ik onlangs geweest.Nudistenavond.Wel een prettige sfeer en een mooie ambiance. Helaas beetje ver van hier,200km.Mogelijk geen aanrader voor een eerste keer. Vr Gr Gaitjan
******465 Stel
730 Bijdrage
Citaat van ****jan:
In kasteel Waterloo ben ik onlangs geweest.Nudistenavond.Wel een prettige sfeer en een mooie ambiance. Helaas beetje ver van hier,200km.Mogelijk geen aanrader voor een eerste keer. Vr Gr Gaitjan

De vrager komt uit Belgisch Limburg, niet zo heel ver voor hun om naar Nederlands Limburg te komen.
*******r23 Man
2 Bijdrage
De swingersavond bij Ultimate Dreams in Beek en Donk (Brabant) kan een leuke plek zijn voor jullie. Kleinschalig en laagdrempelig.
****sie Vrouw
18 Bijdrage
Dat van opdringerige mensen/mannen is niet zo in de Devils & Angels, of in Villa21. Dus niet alles over dezelfde kam scheren. Heeft veel te maken hoe de uitbaters van een club dat aanpakken. Laten ze zoveel mogelijk singles binnen, dan is het minder leuk/gezond. Wordt er wat gecontroleerd wie er binnenkomt, dmv reservatie, helpt ook veel. Dus, hangt er vanaf waar je zin in hebt. Een man extra of enkel maar met koppels.
***ab Man
20 Bijdrage
club goesting in Klinge.
Mede omdat de club open gehouden wordt door uitsluitend dames is er een strikt beleid.
De dames achter de bar en inkom houden de boel goed in de gaten en grijpen ook in indien nodig.
Echte top club niet opdringerig en niet al te druk, behalve op de gangbangs.
Aanmelden en meediscussiëren
Wil je meediscussiëren?
Word gratis lid om met anderen over hete thema’s te discussiëren of jouw eigen vraag te stellen.