Jong koppel op zoek naar een leuke eerste club/3de persoon

*********ppel Stel
5 Bijdrage
Themaopsteller 
Jong koppel op zoek naar een leuke eerste club/3de persoon
Hi!

Zoals de titel al zegt zijn wij een jong koppel dat op zoek is naar een leuke eerste club om langs te gaan (zij is bi, hij is hetero). We zijn hier al een tijdje over bezig maar willen nu toch de sprong eens wagen, enigste wat ons tegen houd is de gemiddelde leeftijd die we tegenkomen op forums. zijn er bij bepaalde clubs eventueel speciale evenementen waarbij er een leeftijdsgrens is ? al wat rondgezocht maar we vinden jammer genoeg niets terug. mocht dit niet het geval is. zijn er andere jonge koppels (rond 25 jaar) die hier ervaring mee hebben om ons een beetje gerust te stellen?

De club die ons momenteel het meest aanspreekt is "fun4two" maar is toch wel wat ver rijden mocht het tegenvallen :p (zijn van Antwerpen).
*******eal Man
6 Bijdrage
Ik snap de leeftijdsgrens niet eigenlijk. Een club gaat over een fijne avond hebben met gelijkgezinden. En misschien is een wat ouder paartje wel een leuke uitdaging of leuke nieuwe ervaring.
Uiteindelijk maken jullie zelf de keuzes waar jullie goed bij voelen maar sluit bij voorbaat geen oudere paartjes uit. Wie weet wat voor avonturen het jullie brengt
*********9180 Stel
6 Bijdrage
Hoi hoi, Fun4two leuke club maar ook daar is de gemiddelde leeftijd 35 en hoger.
Meeste events voor youngsters gaat tot een max leeftijd van 40 dus ook daar moet je rekening mee houden.
Beste wat je kunt doen is contacten hier leggen en eventueel via sdc en kijken wie er naar het event gaan.
Meeste van de tijd moet je vooral plezier zelf maken en als er een leuke klik bestaat met een ander stel of persoon is dat alleen maar mooi meegenomen.
*****iss Stel
38 Bijdrage
Er zijn wel onder 40 feestjes, in Nederland en in Duitsland. Fun en fata trekken een divers publiek, vaak is de perceptie jong of oud wat een momentopname.
In België vind ik Buddha club op zaterdag en Eroxx wat jonger publiek hebben.
Maar leeftijd is ook maar een getal, ouder is toch vaak meer ervaren en rustiger.
*********ppel Stel
5 Bijdrage
Themaopsteller 
Citaat van *******eal:
Ik snap de leeftijdsgrens niet eigenlijk. Een club gaat over een fijne avond hebben met gelijkgezinden. En misschien is een wat ouder paartje wel een leuke uitdaging of leuke nieuwe ervaring.
Uiteindelijk maken jullie zelf de keuzes waar jullie goed bij voelen maar sluit bij voorbaat geen oudere paartjes uit. Wie weet wat voor avonturen het jullie brengt

je hebt volkomen gelijk hoor, hebben gewoon beide het gevoel dat we (zeker voor de eerste keer) liever met mensen rond onze eigen leeftijd omgaan. Wie weet verandert deze perceptie mochten we langsgaan en toch merken dat dit toch geen probleem lijkt te zijn *zwinker*
*********ppel Stel
5 Bijdrage
Themaopsteller 
Citaat van *********9180:
Hoi hoi, Fun4two leuke club maar ook daar is de gemiddelde leeftijd 35 en hoger.
Meeste events voor youngsters gaat tot een max leeftijd van 40 dus ook daar moet je rekening mee houden.
Beste wat je kunt doen is contacten hier leggen en eventueel via sdc en kijken wie er naar het event gaan.
Meeste van de tijd moet je vooral plezier zelf maken en als er een leuke klik bestaat met een ander stel of persoon is dat alleen maar mooi meegenomen.

oh toch? uit wat recentere forums las ik vooral dat er "jonger" volk naartoe kwam relatief tov de andere clubs. Denk dat we voor de eerste keer naar de club "ultimate dream" gaan in NL (ze hebben daar een evenement met leeftijdslimiet tot 40 jaar, dan maken we er ineens een weekendje van *smile*
*******eal Man
6 Bijdrage
De eerste club bezoek is altijd spannend en nieuw.
Het is vooral rond kijken,kat uit de boom kijken en wat contacten proberen te leggen
Misschien de staff uitleggen dat jullie nieuw
Die leiden jullie rond en geeft wat tips.
Mijn advies is dat jullie je tijd neemt met alles en geniet
*********9180 Stel
6 Bijdrage
Van collega swingers gehoord dat ze niet helemaal tevreden zijn over ultimate dream.
Maar dat zijn misschien ook moment opnames.
Als je maar naar een couples only event gaat de eerste keer dat lijkt ons het beste
*********ppel Stel
5 Bijdrage
Themaopsteller 
Citaat van *********9180:
Van collega swingers gehoord dat ze niet helemaal tevreden zijn over ultimate dream.
Maar dat zijn misschien ook moment opnames.
Als je maar naar een couples only event gaat de eerste keer dat lijkt ons het beste

van wat ik lees is dat ong overal wel hetzelfde precies (beetje geluk hebben welke dag je gaat), van die couples only zagen we de "beetje bi night" van fun4two die ons ook wel leuk leek , couples en single ladys
*********9180 Stel
6 Bijdrage
vaak kun je op SDC als je daar lid bent zien wie er eventueel ook naar toe gaat.
******465 Stel
730 Bijdrage
Als je hier op groepen zoekt kom je ook een aantal groepen tegen voor jonge mensen. Misschien kunnen jullie daar wat meer contacten leggen en vragen waar zij allemaal naar toe gaan. Zoek op Jung of Young.
*********ppel Stel
5 Bijdrage
Themaopsteller 
Citaat van ******465:
Als je hier op groepen zoekt kom je ook een aantal groepen tegen voor jonge mensen. Misschien kunnen jullie daar wat meer contacten leggen en vragen waar zij allemaal naar toe gaan. Zoek op Jung of Young.

net even gezocht maar vind enkel duitse groepen, geen enkele voor jonge mensen in NL/BE
******465 Stel
730 Bijdrage
Citaat van *********ppel:
Citaat van ******465:
Als je hier op groepen zoekt kom je ook een aantal groepen tegen voor jonge mensen. Misschien kunnen jullie daar wat meer contacten leggen en vragen waar zij allemaal naar toe gaan. Zoek op Jung of Young.

net even gezocht maar vind enkel duitse groepen, geen enkele voor jonge mensen in NL/BE

Het is dan ook een Duitse club en site. Misschien een eigen groep oprichten en jone mensen in de buurt aanschrijven.
*****iss Stel
38 Bijdrage
Voor privé feesten en contacten en groepen in het Nederlands is sdc ruimer.
Zet gewoon de stap en kijk is rustig rond, spreek desnoods met mensen af in de club als je dat comfortabeler zou laten voelen.

Fun vinden wij de sexpert avond heel goed en zinderend. Eroxx is vaak meer een erotische discotheek met focus op dansen en drinken.

En elke avond is anders. Kennen nog een Duitse club tegen de Poolse grens met een jung abend, maar dat is mogelijk te ver voor jullie.
*****466 Stel
72 Bijdrage
Moeilijke leeftijd voor een club om gelijken te vinden in leeftijd. De laatste keer waren er behoorlijk veel mensen tussen 25 en 35 in de EroRoma in Zwinderen. Jullie zouden eventueel nog kunnen bellen met Mystique in Ruchpen. Die hadden in het verleden veel jonge mensen op de vrijdagavond. Bi party raden wij op zich af. Wij zijn alletwee bi maar hebben op een bi party nog nooit wat gevonden. Veel succes en als afstand geen bezwaar is , zekers eens goed de party agenda's door spitten van de diverse clubs en desnoods even bellen.
******l77 Stel
4 Bijdrage
Ik Zou ook sdc aanbevelen kan je een evenement aankliken en je op going zetten daarna kan je reeds chatted met de anderen die gaan is ook wat drempel verlagend. Ik denk dat de thema van de avond de belangrijkste keuze is.

In het slechtste Geval heb je een intieme avond met Julie 2 tussen andere vrijende mensen , een stapje vooruit me dunkt.

Gewoon samen het avontuur samen aangaan en de rest volgt. En je kan gerust met een koppel in de club afspreken, maar steeds beseffen dat dat geen garantie is.
*********l7482 Stel
3 Bijdrage
Ik weet dat Ultimate Dream speciale avonde heeft voor onder de 40
Wie weet is het wat voor jullie
*********head Stel
2 Bijdrage
Hoi,
Ik begrijp jullie wens om de eerste keer graag omringd zijn door leeftijdsgenoten. Later valt dat wel weg.
Het belangrijkste is dat je gewoon trouw aan jezelf blijft en samen duidelijke en simpele afspraken maakt.
Een eerste keer naar Fun4Two denk ik dat een perfecte keuze is. Wanneer je op zaterdag gaat is de leeftijd wat lager maar toch wat ouder dan jullie. Maar ga de eerste keer gewoon om te kijken. Om alleen met elkaar te spelen. Dat kan perfect. Want geloof me je gaat enorm veel prikkels krijgen en wanneer je weet dat jet enkel met elkaar zal doen die eerste keer geeft een soort van rust.
In zo'n club kan je je ook een beetje verstoppen in de massa. Dat ga je niet hebben op een klein privefeestje. Daar loop je zowiezo in de kijker.
Maar nogmaals rustig aan en goeie afspraken.
Ik wens jullie veel geil plezier.
xxx
Van 2 ouwe swingers *zwinker*
********adam Stel
1 Bijdrage
Back to basic op SDC organiseren drukke feestjes voor setjes onder de 40 jaar. Heel veel plezier op jullie ontdekkingsreis.
Aanmelden en meediscussiëren
Wil je meediscussiëren?
Word gratis lid om met anderen over hete thema’s te discussiëren of jouw eigen vraag te stellen.