Dag Allemaal!

******ava Stel
6 Bijdrage
Themaopsteller 
Dag Allemaal!
Dag Allemaal! vertel en adviseer een goede Saunaclub in Limburg +/-100 km, azzurra heeft geen interesse, we zijn er al geweest en vonden het daar niet echt leuk want het is erg vies en er zijn veel eenzame zwarten mijne heren.
*******nep Man
17 Bijdrage
Ook niet op donderdag, de dag die exclusief voor stellen is?

Steamworks in Arnhem is wat rustiger en ook wat beschaafder naar mijn mening dan Azzurra.
******ava Stel
6 Bijdrage
Themaopsteller 
bedankt voor het antwoord, maar we zijn niet alleen geïnteresseerd in koppels maar ook in mannen. op zijn zachtst gezegd, het publiek in azzurra is niet erg goed.
*****mix Stel
3 Bijdrage
Sauna Beek . Op donderdag vrijdag zaterdag mix dagen. Goede prijs kwaliteits verhouding .
Profielfoto
*******vali
2 Bijdrage
Sauna Javali is geopend vandaag , lekker warm , kom je ook we zijn geopend tot 00:00 uur
Profielfoto
*******vali
2 Bijdrage
Citaat van ******ava:
bedankt voor het antwoord, maar we zijn niet alleen geïnteresseerd in koppels maar ook in mannen. op zijn zachtst gezegd, het publiek in azzurra is niet erg goed.

Kom eens bij ons Sauna Javali
******e65 Man
2 Bijdrage
Sauna kledingkast in Beek
****nB7 Man
1 Bijdrage
Mooie stellen om een afspraak te maken naar ik moet eerst een een groene vink zien te krijgen
********er55 Man
18 Bijdrage
Hoe zijn de ervaringen op gemengde dagen bij Javali?
Iets verder weg misschien en ook geen saunaclub. Club Amai in België zou misschien iets voor jullie kunnen zijn.
*********rt_li Man
4 Bijdrage
Kelmonderhof in kelmond /beek op de gemengde dagen. Zeker net zon leuk buiten zwembad. Prijs valt zeker mee
****sie Vrouw
18 Bijdrage
Citaat van ******ava:
Dag Allemaal!
Dag Allemaal! vertel en adviseer een goede Saunaclub in Limburg +/-100 km, azzurra heeft geen interesse, we zijn er al geweest en vonden het daar niet echt leuk want het is erg vies en er zijn veel eenzame zwarten mijne heren.

Wat bedoel je met eenzame zwarten mijne heren?
*******nep Man
17 Bijdrage
Ik vermoed de soms grote populatie mannen van Noord Afrikaanse afkomst met wie regelmatig problemen zijn omdat ze zich niet aan de basisregels nee = nee en de vrouw is baas over eigen lichaam houden. Dat speelt uiteraard bij wel meer mannen, maar deze groep is redelijk berucht. Voor mij redenen om er niet meer te komen. Het levert gedoe op en verpest de energie
********er55 Man
18 Bijdrage
Ik heb gelezen dat sauna Joe ook gemengde dagen heeft. Onder andere op zaterdag. Iemand ervaring met deze sauna?
*******d73 Man
5 Bijdrage
Hof Hahn in Sindorf zou ik eens bezoeken 👍
Aanmelden en meediscussiëren
Wil je meediscussiëren?
Word gratis lid om met anderen over hete thema’s te discussiëren of jouw eigen vraag te stellen.