Eerste keer swingersclub

********el37 Stel
2 Bijdrage
Themaopsteller 
Eerste keer swingersclub
Hoiiiiii beste leden wij willen graag verder gaan op het gebied van sex en parenclub wie heeft er tips voor ons en of wil ons verleiden om mee tegaan naar een parenclub ( voor ons eerste keer )
Graag wat ideeën en verleidingen
😘😘😘
****tel Man
29 Bijdrage
Ik zou beginnen op een paren avond... Of jullie moeten al direct meer mannen willen... de daar in Venlo is op de maandag avond fkk.. meestel niet stampend vol . Dus ideaal om rustig aan te experimenteren... wel ook singel mannen aanwezig
******465 Stel
730 Bijdrage
Sommigen vinden het moeilijk om de eerste keer dat ze in een club zijn contact te maken met een ander stel. Wij proberen altijd vantevoren een stel mee te krijgen die we al kennen of een afspraak voor terplekke te maken. En idd, een alleen parenavond vonden wij het aangenaamste voor de eerste keer. Als je daar bent is het net gewoon een café waar je vaker komt alleen zijn ze allemaal net iets sexier gekleed. En vraag als je binnenkomt een rondleiding omdat je er nog nooit bent geweest. Meer vragen? Vraag gerust.
*******nep Man
17 Bijdrage
Begin met duidelijke afspraken met elkaar en blijf met elkaar communiceren. Kies inderdaad voor een parenavond, avonden waar ook singlemannen worden toegelaten kennen een andere dynamiek. Ik ben destijds (als paar nog) begonnen overdag bij Partyplayers in Lelystad. Daar was het gezellig druk, maar niet te. Ook niet de keren dat ik daar later nog eens kwam. In de avond verandert de sfeer in een club en krijg je bijna onvermijdelijk ook de pillen en poederswingers erbij. Bedenk je ook of je dat wilt
******jes Stel
9 Bijdrage
Een club is spannend voor een eerste keer. Ga dan ook zonder verwachtingen naartoe. Het is gewoon uitgaan in je lingerie, eten drinken, hapje en sex. Ik kan jullie club mystique aanraden. Laagdrempelig, gezellig en goed eten. Zeg gelijk dat het de eerste keer is dat je naar een club gaat en vraag een rondleiding. Bezoek wel een parenavond dat is voor de eerste keer echt fijn, leuk en spannend. Wie weet komen we elkaar daar tegen😉 dan kan het nog spannender zijn.
*********fe_67 Stel
3 Bijdrage
De nuttige adviezen gegeven over afspraken met elkaar maken en paren-avonden kloppen helemaal. Hier nog een kleine aanvulling. Sommige clubs hebben thema-avonden. Als beginners is de sex-expert-avond misschien niet de beste keus, dus kijk even goed naar de agenda's van de verschillende clubs en zoek iets uit dat bij jullie past.
Het is fijn om na een rondleiding zelf nog een beetje rond te lopen en het in je eigen tempo op te nemen.
Ook in een club geldt dat als je een eerste contact legt dat niet meteen verplicht tot vervolgstappen. En blijf contact houden met je partner.
Het belangrijkste, veel plezier
*****466 Stel
72 Bijdrage
Wij adviseren ook om eerst goed de agenda's te bekijken en gebasseerd op onze ervaring van de afgelopen jaren zekers eerst gaan voor stellen only. Alhoewel de tekst nee is nee op veel sites van de diverse clubs te lezen is blijkt dat mannen niet alleen doof worden van bier drinken maar ook van een erectie. Ga naar de grotere clubs en vermijd clubs uit het oosten en noordoosten van Nederland want daar heb je 10 mannen op 3 stellen. Veel succes verder en wij hopen dat jullie de juiste club gaan vinden.
Best is de eerste keer met iemand mee gaan en duidelijke afspraken maken *g*
**********s1967 Stel
27 Bijdrage
Hoi hoi leuk e spannend zo’n eerste x
Maar geloof me geen ene avond is hetzelfde dus wat ik zeg na best vele keren geweest te zijn blijft het nog steeds spannend en dan denken we blijft het spannend samen of treffen we leuke mensen waar we een praatje mee aan kunnen knopen of gewoon een aantrekking voelen om op zoek te gaan naar meer .
Ik Mar 🦋hou van dansen en flirten in sexy outfits en wij vinden dat heerlijk in fun4two, dat is alleen voor paren , het eten is er top
Wij gaan graag op de zondag dan is er eens in de maand een zangeres .
Het is voor ons een uitgaan + waar we behalve sex ook echt een lekkere avond willen hebben
Ik zou zeggen Google maar eens
Liefs Mar en Dirk 💋🦋
Zoek een wat grotere club uit met strikte entreeregels, dresscode, en goede mix van bezoekers.. met disco waar je kunt dansen… all-inclusive drankjes.. je kunt dan gewoon los gaan in je nette kleren.. nul druk of stress… en dan gaat alles vanzelf!!
*********AGIRL Vrouw
53 Bijdrage
Citaat van ********el37:
Eerste keer swingersclub
Hoiiiiii beste leden wij willen graag verder gaan op het gebied van sex en parenclub wie heeft er tips voor ons en of wil ons verleiden om mee tegaan naar een parenclub ( voor ons eerste keer )
Graag wat ideeën en verleidingen
😘😘😘

Je kunt in princiepe met elke party starte alleen parenavonden zit ook vol met solos die een vrouw mee nemen. Voor de wilde aktie worden de clubs zowiso minder. In duitsland zijn veel mooie lifestyle feesten waar sex al niet meer op voorgrond staat. Helaas voor de aktieve swingers worden die feesten steeds minder. Maar ja tijden veranderen. Gewoon eenvoudig een vlub binnen stappen niemand kijkt je fout aan in een club de meeste zijn starters tegenwoordig. Je zult 1001 raadslagen krijgen op jullie vraag je moet gewoon paar clubs uit proberen slechte dagen zullen er zeker bij zitten. Succes 🍀
****sie Vrouw
18 Bijdrage
De Club Devils & Angels, heeft geregeld drempelvreesavonden, ideaal voor beginners. Plus daar zijn er nooit teveel single mannen, alsook heb ik er nog nooit problemen met de mannen gehad. Ik vind ze eerder te 'braaf' soms *g*
Maar doen, jullie gaan er geen spijt van krijgen *knuddel*
*********AGIRL Vrouw
53 Bijdrage
In principe kun je tegenwoordig bijna elk feest in elke club bijwonen. De clubwereld draait de laatste 2 jaar niet meer op intentie swingen maar meer op ontmoeten contacten leggen en erotisch uitgaan.Ook de gangbang partys en en zijn tegenwoordig goed te bezoeken als starters want daar lopen ook veel gasten die niets doen. Dus vrees hoef je niet te hebben.
Aanmelden en meediscussiëren
Wil je meediscussiëren?
Word gratis lid om met anderen over hete thema’s te discussiëren of jouw eigen vraag te stellen.