Kitkatclub Berlijn

*********1974 Man
2 Bijdrage
Themaopsteller 
Kitkatclub Berlijn
Weet iemand hier toevallig de huidige regels voor de toegang van de Kitkatclub in Berlijn?

Ik stond daar vorig jaar in de zomer voor de deur. Toen bleek je als alleengaande man alleen binnen te komen als je in het zwart gekleed was. Na een gesprekje met (waarschijnlijk) de eigenaar kon ik naar binnen - het wachtwoord bleek Club Church te zijn in Amsterdam, waar ik regelmatig heen ging.

Ik ben van plan komend weekend (zaterdag) met een paar vrienden de Kitkatclub te bezoeken. Een vriendin mailde dat de kledingvoorschriften afgeschaft zouden zijn. Ik heb vriendelijker, meer informatieve sites gezien dan de site van de club zelf: https://kitkatclub.org/Home/Index.html

Is hier iemand met ervaring of actuele kennis?
*****iss Stel
38 Bijdrage
Die site van kitkat is echt een drama, wij gaan in Berlijn meestal naar Insomnia, mijn ervaring daar is dat ze heel selectief zijn op single mannen. Je moet al zeker weten wat er die avond het thema is en je moet ook een bepaalde outfit hebben, maar verder is dat wat de mood van de bouncer.
Deze zaterdag is het ook torture garden in Berlijn, dat is ook heel goed.
*********1974 Man
2 Bijdrage
Themaopsteller 
Normaal internet ik via een desktop. Mijn mobiel gebruik ik hooguit voor bankzaken, bellen en whatsapp.

Toen ik echter in Berlijn met mijn mobiel de site van de Kitkatclub bezocht, had ik de verbijsterende ervaring dat ik ineens een duidelijke, overzichtelijke site bezocht - thema, uitleg en dresscode stonden duidelijk onder elkaar per dag aangegeven.

Ik ben nu weer thuis, en nee, ik ben niet gek. Ik ben bekend met het principe "mobile first": dat je een website zodanig ontwikkelt dat je hem ook met een mobiel kan lezen. Maar dat je vervolgens nauwelijks nog aandacht besteedt aan de desktop-versie van je site heb ik nog niet eerder meegemaakt...

@ Ditemiss: Dank je wel, ik zal de naam Insomnia onthouden.
Aanmelden en meediscussiëren
Wil je meediscussiëren?
Word gratis lid om met anderen over hete thema’s te discussiëren of jouw eigen vraag te stellen.