Beuningen

Beuningen
Iemand ervaring in de sauna Beuningen? Hoor graag van jullie
*******raag Stel
2 Bijdrage
Wij zijn wel eens op 1 donderdag geweest , alleen maar koppels dan , mooie sauna ,en wij 1 geile date gehad in bubbelbad.
*******zoo Man
2 Bijdrage
ma, wo en zat voor single mannen toegankelijk. Redelijk veel actie. Nadeel is de trossen mannen die achter de vrouwen aan lopen. Goede wellnes
*****466 Stel
72 Bijdrage
https://samenswingen.nl/gastenboek-swingersdating-dating-afspreken/ op deze pagina staat heel veel informatie over Beuningen.
*****466 Stel
72 Bijdrage
Zijn er zelf ooit een keer geweest op een zaterdag was ook meteen de laatste keer. Uiteindelijk is het maar net wat jij of jullie zoeken.
********er55 Man
18 Bijdrage
Ik kom er regelmatig. Inderdaad is het op de gemengde dagen weleens druk met treintje lopen. 🫣 De laatste 2 weken is dat iets minder heb ik de indruk. Maar als je niet wilt dat er ineens 10 man om je heen staan kun je beter op de parendag komen denk ik. Wel leuk personeel.
*******2153 Man
12 Bijdrage
Wij komen regelmatig op stellendag is heel leuk en hebben daar een leuk koppel leren kennen waar we regelmatig mee afspreken. Op singleparty waar gemengd is buiten stellen dag is veel haantjes die jagen op vrouwen jagen en dat is niet altijd leuk vooral de allochtonen en buitenlanders kunnen behoorlijk lastig zijn en hopen dat het personeel daar wat aan doet en daarom gaan wij naar stellen dag en niet naar andere dagen. *g*
**********iebe3 Stel
89 Bijdrage
Wij zijn er op een niet stellen dag geweest,en hebben ons prima vermaakt met twee keer een stel en een keer een single man . Ik denk dat wij mazzel gehad hebben,want wij houden niet zo van haantjes gedrag en een te veel aan mannen. Gaan de volgende keer ook op paren dag .
****rd Man
38 Bijdrage
Vorige week voor het eerst geweest. Vind het een mooie en gezellige sauna. Heb me er prima vermaakt. Klopt wel dat mannen aan het jagen zijn dat is wat minder
****43 Man
9 Bijdrage
Ja ik ben er met mijn gelegenheidsvriendin een aantal keren geweest. Wij vinden het er fijn. Op woensdag is mixdag dus dan zijn er veel alleengaande mannen daar die soms wel wat opdringerig kunnen zijn, maar als je dan op een normale manier aangeeft daar niet van gediend te zijn, stoppen ze daar ook mee. Nog geen trubbels gehad wat dat betreft. Het heeft voor ons ook een paar keer iets geils opgeleverd, omdat er ook leuke en aantrekkelijke mannen bij zijn, waar we heerlijk mee gespeeld hebben.
Wij vinden de accomodatie verder prima.
****jan Man
59 Bijdrage
Ik ben daar 2x geweest op een woensdagavond als single, hetero, man.. Wel aardig, maar zeer moeilijk om contact te maken. Veel mannen, erg weinig dames. Wel stellen. Er was niet veel activiteit waarneembaar, dus de voyeur kwam niet aan zijn trekken. Mooie ambiance, maar niets voor mij. Ik denk dat het voor stellen en homo's wel aantrekkelijk is.
****dfe Stel
28 Bijdrage
Afgelopen donderdag weer gezellig naar de Stellendag geweest gezellig druk en goede sfeer.
********er55 Man
18 Bijdrage
Eind van de middag en vanavond nog even geweest. Was rustig maar wel gezellig. Nu in ieder geval geen opdringerige types. Heerlijk genoten.
******d99 Stel
16 Bijdrage
Op een donderdag geweest, leuke sfeer, super personeel. Prima vermaakt en vrouwvriendelijk! Komen zeker terug maar wel op een donderdag.
*******kkie Stel
3 Bijdrage
vuurdoop
Morgen, woensdag, gaan wij (gelegenheidskoppel (63/57) voor eerste keer naar Azzurra. We laten ons verrassen en gaan genieten. Een mannenoverschot schrikt ons op zichzelf niet af, als ze dan maar lief en gehoorzaam zijn en de cursus "omgaan met teleurstellingen" gevolgd hebben. Zou leuk zijn als we (ondanks dat het mixed-dag is) ook met stellen in contact kunnen komen. We zullen hier nog laten weten hoe we het ervaren hebben.
******jes Stel
16 Bijdrage
We zijn er ook op stellendag geweest. Ik hou ook niet zo van die haantjes of trekvogels. We hebben ons toen goed vermaakt. Mooie momenten beleeft met 2 stellen. In zowel de whirlpool als op de matras. Zeer zeker voor herhaling vatbaar.
**********iebe3 Stel
89 Bijdrage
Wij gaan er morgen heen,misschien een van jullie ook toevallig zin of tijd.
**********iebe3 Stel
89 Bijdrage
Hoi,was weer heerlijk,in de sauna,het bubbelbad en natuurlijk op de matrassen. We hebben genoten . Een aanbeveling.liefs van ons.
****61 Man
1 Bijdrage
ja ben een keer in Beuningen geweest, helaas de verkeerde dag, kijk op de site voor de juiste gemengde dagen anders zijn er alleen homo's
*******2345 Man
13 Bijdrage
paar keer geweest op de gemengde dagen, wisselende ervaringen
*******kkie Stel
3 Bijdrage
Nog even de beloofde terugkoppeling van ons eerste bezoekje. Op mixdag geweest. Prima ervaring. Leuke mensen mogen ontmoeten en aanraken. Vraagt om herhaling. Binnenkort naar stellendag. Als jullie als koppel met dezelfde plannen rondlopen horen we dat graag. *partnertausch*
*******raag Stel
2 Bijdrage
Wij gaan volgend jaar ook op 1 donderdag naar deze sauna , lijkt ons spannend en geil, xxxxxx sylvain colinda.
**********iebe3 Stel
89 Bijdrage
Geef maar even een berichtje,de laatste mogelijkheid voor ons is a.s. donderdag ( stellen dag)
*******Hand Man
11 Bijdrage
Vandaag naar Beuningen wie heeft er zin in leuk Koppel Singel Dame of what ever de sfeer bepaald de actie
****jan Man
59 Bijdrage
Vanmiddag naar Party Players in Lelystad. IK ben benieuwd wie ik daar ga ontmoeten. meestal groot succes. Woensdag is de drukste dag daar. Ook voor hetero mannen alleen.
Aanmelden en meediscussiëren
Wil je meediscussiëren?
Word gratis lid om met anderen over hete thema’s te discussiëren of jouw eigen vraag te stellen.