Dogging

*******560 Stel
2 Bijdrage
Themaopsteller 
Dogging
Hoi,

Wij zijn op zoek naar Dogging plaatsjes in België en Nederland.
Zijn er koppels met zo een ervaringen en wie heeft er weet van enkele leuke plaatsjes?

grtjs,
TweeKs
*******1926 Stel
11 Bijdrage
misschien domme vraag, maar wat is dogging?
*********uple Stel
31 Bijdrage
We laten jullie met plezier komende zomer wat plekjes ontdekken in het limburgse.

Groetjes Chambercouple
****jan Man
59 Bijdrage
zijn er ook plaatsen rond heerenveen?
******465 Stel
730 Bijdrage
Citaat van *******1926:
misschien domme vraag, maar wat is dogging?

Sex bedrijven in het openbaar met een of meerdere vreemdelingen. Bijvoorbeeld alle lullen pijpen die voorbij je autoraampje komen. Of je laten nemen door Jan en alleman. Vaak zonder dat je dat vantevoren afspreekt of zelfs maar iemand kent. Vaak op parkeerplaatsen in een bos of langs de autoweg.
****919 Man
41 Bijdrage
Ik weet wel een goeie afgeschermde carpoolplaats wat dat goed zou kunnen in midden Limburg vlak naast de A73 *zwinker*
*******_19 Man
12 Bijdrage
Er is een hier een plaatsje tussen Lommel en pelt. Stuur maar iets als jullie de exacte locatie willen. X
****a24 Vrouw
16 Bijdrage
Citaat van ****jan:
zijn er ook plaatsen rond heerenveen?

Zoek es een parkeerplaats op zou ik zo zeggen. Vaak zijn het vooral mannen op zoek naar mannen
********werp Man
10 Bijdrage
Da plaatsje tussen lommel en pelt wil ik wel weten , ik ben van Mol 😉
*******_19 Man
12 Bijdrage
Hoeverdijk in Lommel
****jan Man
59 Bijdrage
Antwoord aan Bella 24.Ik zoek geen mannen.Als hetero ben ik op zoek naar stellen of dames.Rondom Heerenveen komen alleen homo's.
*******_19 Man
12 Bijdrage
Er is idd ook wel plaats voor ons hetero’s
*******1926 Stel
11 Bijdrage
zijn er ook dogging plaatsen in Belgie en waar?
********werp Man
10 Bijdrage
Komt daar geregeld volk ,? Ook hetero's ?
********werp Man
10 Bijdrage
En wanneer dan , nu ben ik curieus , wil ik wel eens gaan wandelen 😉
*******_19 Man
12 Bijdrage
Jazeker. Best overdag gaan.
***th Man
159 Bijdrage
lijkt me geil ? maar ook gevaarlijk ?
*********uple Stel
31 Bijdrage
Niks mis met gezonde spanning
*******_19 Man
12 Bijdrage
Heerlijk toch de kans dat je betrapt of bekeken wordt. Lekker buiten in alle vrijheid. Die extra zintuigen die geprikkeld worden.
********werp Man
10 Bijdrage
Ja , overdag , maar wanneer meeste kans dat er beweging is ?
********werp Man
10 Bijdrage
En hoe kom ik daarjuist op die plek , langs waar beste te bereiken ?
***th Man
159 Bijdrage
toch ook een grote kans dat je op yutube beland in je naakte & volle actie *smile*
******han Man
7 Bijdrage
Zo maar langs de kant van de weg of op een parkeerplaats is riskant.
Wat we zien op internet is niet spontaan maar georganiseerd en gecontroleerd.
Ik zou een groepje maken van bekende mensen en afspreken in een sex club of sex bioscoop. *doggy*
***th Man
159 Bijdrage
of in een privebos of tuin ,bij goed weer dan ,lijkt mij ook wel geil *g*
*****m66 Man
12 Bijdrage
Ik woon in Drenthe en heb regelmatig sex met stellen hier bij een plas waar ook veel mannen komen maar dat er veel mannen zijn die niet weten hoe ze een stel moeten benaderen en als ze dan in de buurt komen met de lul in de hand . Nou kan je zeggen dat de meeste stellen hier op afknappen. Of dat ze op een afstandje staan te rukken. Maar er zijn ook mannen die wel weten hoe ze het moeten aanpakken en die pik je er ook zo tussen uit . Heb het in verschillende variaties meegemaakt van 1op1 tot mega gangbang met 8 stellen en veel mannen
Aanmelden en meediscussiëren
Wil je meediscussiëren?
Word gratis lid om met anderen over hete thema’s te discussiëren of jouw eigen vraag te stellen.