Beginnen met bdsm

*******_19 Man
12 Bijdrage
Themaopsteller 
Beginnen met bdsm
Hoi allen,

Ik ben al een hele tijd actief in het swingerwereldje en bezoek regelmatig clubs en heb al verschillende privé feestjes mogen ervaren.
Maar het wereldje van bdsm is nieuw voor mij. Af en toe heb ik er al een beeldje van geproefd en telkens werd ik er enorm geil van.
Weet iemand hoe je deze wereld kan ontdekken ?
Alle info is welkom.

Alvast dank.
******rvy Vrouw
3 Bijdrage
Oei pas op… als je er eenmaal mee begint wil je niets anders meer.

Denk dat het goed is dat je voor jezelf heel goed nagaat wat je wilt (wil je degene zijn die gedomineerd wordt of juist degene zijn die domineert of switch) en dan eigenlijk iemand treffen die op onderzoek met je wilt waar je grenzen liggen en wat je fijn vind en wat niet. Zo ben ik begonnen… ik begon als onderdanige en trof iemand die lief was voor mij en mij vooral mijzelf liet ontdekken… daarvandaan kwam eruit dat ik echt wel van switchen ben en die ander kwam erachter dat ie niet alleen dominant was maar we ook van hield als ik de rollen soms omdraai
*******_19 Man
12 Bijdrage
Themaopsteller 
Alvast bedankt voor je reactie.

Dat is beetje het idee. Iemand zoeken die me kan introduceren in het wereldje.
Ik heb al een idee wat ik erg fijn vind maar heb niet de know how om het uit te voeren.
******boi Man
14 Bijdrage
Leuk, ik denk dat je voor jezelf op een rijtje moet zetten wat je opwindt en vanuit welk perspectief. En praat met mensen met ervaring en bereid je goed voor; als Dom maar ook als sub heb je een verantwoordelijkheid. En praat ook met je speelpartner voor, tijdens en na de sessie. Een safeword / check-in system 🚦 is geen luxe en het is er om gebruik van te maken.
En denk na vantevoren, stel doelen en bedenk wat je wilt proberen, wat je graag wil, wat misschien en absoluut (nog) niet. Maak niet de fout om alles in een scenario /sessie te willen stoppen, go with the flow.
Ervaren spelers vind je hier vast of ga eens naar een munch als je info wilt of mensen wilt ontmoeten.

Verder weet ik niet wat je zoekt, maar je kunt wellicht ook een date aanmaken met een ervaren stel of single om ideeën te bespreken en samen ervaring op te doen.

En geniet vooral! 😘
****en Vrouw
1 Bijdrage
Lees graag even mee.

Een munch?
*******_19 Man
12 Bijdrage
Themaopsteller 
Bedankt voor de reactie.

Ik zou graag zo een Munch bijwonen.
Is dit op uitnodiging?
Of kan iemand hier me vergezellen?
Het zijn mijn eerste stapjes
*********erfly Vrouw
1 Bijdrage
Hai Gekko77_19,

Een munch is een goed idee, maar die zijn casual in een openbare locatie. Sites als fetlife kun je vinden waar ze zijn, en je kunt er altijd alleen heen.
Of TRY and play regelmatig in Partyplayers (3e zondag van de maand) in Lelystad. En geef vooral aan dat je "zoekende" bent, de meeste zullen je graag verder helpen.

gr. DB
Aanmelden en meediscussiëren
Wil je meediscussiëren?
Word gratis lid om met anderen over hete thema’s te discussiëren of jouw eigen vraag te stellen.