Je partner delen - wat vind jij?

*******8994 Stel
3 Bijdrage
Themaopsteller 
Je partner delen - wat vind jij?
Ik ben 33 man, mijn vrouw 29.
We hebben een kind van 1.5 jaar en zijn zinds 11jaar samen en 8 jaar getrouwd…

Ik ben toch soms onzeker wat onze seksualiteit Aangaat daarom een paar eerlijke vragen, graag eerlijk antwoord.

Alvast bedankt!

1 ik word er enorm geil van, als ze de grootste denkbare hoer is die er maar zijn kan.

In mijn ogen, op video, facetime, telefoontje zie en hoor ik graag hoe ze pijpt of geneukt word.
Ook stel ik me voor hoe ze vast gebonden door de een na de anderw flinkt gepakt word.

Ze weet dit, heeft daar aan wel eens vaker ook aanmeegewerkt.
Zelf zegt ze het wel heet te vinden, en dat ze alles voor me doet wat ik maar wil…

Mijn vraag(en)

Is zoiets redelijk normaal?
Hoe ga je ermee om?
Wat moet je ervan geloven en waar moet je dan dus energie aan besteden?
*******r_73 Man
3.997 Bijdrage
Ich mag Paare wo Er die geliebte Frau als richtige Spermahure anbietet/sprich sehen will.
*******r_73 Man
3.997 Bijdrage
Wiso sollte das nicht normal sein, wenn beide damit einverstanden sind ?
Wer definiert normal ?
*****ite Vrouw
8.853 Bijdrage
Citaat van *******r_73:
Wiso sollte das nicht normal sein, wenn beide damit einverstanden sind ?
Wer definiert normal ?

Du Depp. *mrgreen*
Der will hier keine Diskussion, sondern einfach seine Frau anbieten. Deshalb das Foto.
Ist einfach nur eine Kontaktanzeige.
********tige Vrouw
1.937 Bijdrage
Kaufmich *smile*
(Wenn es seine Frau ist)
*******r_73 Man
3.997 Bijdrage
Danke für den Depp
Abwarten, vielleicht postet er noch was.
Immer diese vorschnellen Schlüsse.
*******8994 Stel
3 Bijdrage
Themaopsteller 
Also war eigentlich eine aufrechte frage, da ich stets gewissenakonflikte bekomme.

Jeder soll glauben was er will, mein aufrechte fragen sind gestellt und für aufrechte Antworten dank ich mich
*****ite Vrouw
8.853 Bijdrage
Citaat van *******r_73:
Danke für den Depp
Abwarten, vielleicht postet er noch was.
Immer diese vorschnellen Schlüsse.

Entspann dich..
🍪?

Eine Frage alleine benötigt kein Foto.
*******r_73 Man
3.997 Bijdrage
Ich bin entspannt, ihr regt euch auf wegen der Frage und dem Bild 😅
*********hite Stel
211 Bijdrage
Citaat van *******8994:
Meine Frage(n)

Ist so etwas einigermaßen normal?
Wie geht man damit um?
Was sollte man davon halten und wofür sollte man Energie aufwenden?

Wenn es Euch BEIDEN so gut gefällt, warum solltet ihr darauf verzichten ? Aber übertreibt es nicht - ihr könntet Euch dabei auch aus den Augen verlieren.

Energie aufwenden ?
IMMER , wenn es eine(n) von Euch besonders geil macht, sprecht den/die Partner/in an, ob gerade beide Lust haben !
Wenn ja, geht auf die Suche !!!

W. - DOM & *fuchs* aus *hamburg* - *fessel* *feuerwerk* *kopfkino* *experimentier* *100*
*********Paar Stel
351 Bijdrage
Citaat van *******8994:
Je partner delen - wat vind jij?
Ik ben 33 man, mijn vrouw 29.
We hebben een kind van 1.5 jaar en zijn zinds 11jaar samen en 8 jaar getrouwd…

Ik ben toch soms onzeker wat onze seksualiteit Aangaat daarom een paar eerlijke vragen, graag eerlijk antwoord.

Alvast bedankt!

1 ik word er enorm geil van, als ze de grootste denkbare hoer is die er maar zijn kan.

In mijn ogen, op video, facetime, telefoontje zie en hoor ik graag hoe ze pijpt of geneukt word.
Ook stel ik me voor hoe ze vast gebonden door de een na de anderw flinkt gepakt word.

Ze weet dit, heeft daar aan wel eens vaker ook aanmeegewerkt.
Zelf zegt ze het wel heet te vinden, en dat ze alles voor me doet wat ik maar wil…

Mijn vraag(en)

Is zoiets redelijk normaal?
Hoe ga je ermee om?
Wat moet je ervan geloven en waar moet je dan dus energie aan besteden?

Als dit jouw fetish is en jouw partner hier ook op kickt, zie ik geen probleem, zolang je het samen eens blijft over de uitvoering van deze wensen.
*******8994 Stel
3 Bijdrage
Themaopsteller 
Iedereen bedankt voor de lieve uitvoerlijke en positive feedback 👍👍 toppers
*******ust Stel
5.625 Bijdrage
wat is normal?
voor ons is het een potentie:
gunnen kunnen!

de potentie van de eigen vrouw kunnen zien
zonder mij
vind ik heel aantreklig
maakt ze sexy voor me
dus ook opwinden voor me
iets durven - tesamen
genieten
speelen
ontwikkeln...

maar kijk dat jullie samen het ook heeeeeel goed hebben!
**********le_4U Stel
7 Bijdrage
Je vraagt je af,
#Is zoiets redelijk normaal?
Als jullie besluiten dit in goed overleg samen vaker te word het langzaam normaal. Wie zou daar anders kunnen beweren.
Goeie en duidelijke afspraken!!!

#Hoe ga je ermee om?
Ook dat is wat jullie ervan verwachten, niemand anders kan jou zeggen wat goed of slecht voelt

#Wat moet je ervan geloven en waar moet je #dan dus energie aan besteden?
Eigenlijk de zelfde vraag dan de vorige. Geloven doe je met vertrouwen. Heb je dat, heeft zij dat?

Energie steken in jullie relatie zou ik zeggen. Je kunt niet weten wat erop je afkomt. Dus is het zaak voor jullie beide een goeie basis te zijn.

Wij zijn al wat jaartjes bij elkaar. Mijn vrouw heeft een vriend. Ik vind het geweldig om hun beide bezig te zien. Bijna beter dan eigen sex.
Nu komt hij (de laatste weken) soms wel 3x per week. Dat is wel ff wennen.
Maar (en dat is de reden waarom ik reageer) hoor ik net dat hij blijft slapen en ja "de vraag" kun jij dan opschuiven of op de bank?
Ik moest lachen toen ik jouw vraag zag "hoe ga je hiermee om "

Ik wens jullie veel succes. *top*
*******s69 Man
21 Bijdrage
Heel normaal. Ook mijn vrouw houd er van. Ik geniet daar erg van.
****zh Man
1 Bijdrage
Ja, ik wil ook graag mijn vriendin met andere mannen delen. Ik vind dat ze haar kutje moet laten neuken niet door mij alleen. Het zou zonde zijn als alleen ik er van gebruik mag maken terwijl ze er zoveel andere mannen een plezier mee zou doen. Het lijkt me zo geil om haar geneukt te zien worden en dan het liefst door meerdere mannen tegelijkertijd zodat haar kut goed volgespoten wordt. Ik ga mijn uiterste best doen om haar over te halen.
Ray
**********le_4U Stel
7 Bijdrage
Groot gelijk
Ik deel m'n vrouw al jaren.
Ze word inmiddels wat ouder en het gaat niet meer met z'n regelmaat als een paar jaar geleden. Toen kwamen hier wel 3 vriendje, alle 3 eens in de week.
Nu gaat ze soms nog eens met een paar mannen die ze al langer kent. Geen nieuwe meer. Vanavond nog was haar lief hier.
Ze hebben het weer bont gemaakt die twee. Ik ben er altijd wel ff bij aanwezig. Kijk alleen toe.
Het is het mooiste wat er bestaat je vrouw zien genieten van een andere man z'n pik.
Ik probeer een foto bij te voegen.
Wellicht mogen wij ook wat van jullie zien.
Groet
Foto is voor 18+
*****ert Stel
9 Bijdrage
Alles wat jullie beiden ok vinden, is normaal ... wie anders heeft daar over te oordelen. Het lijkt inderdaad supergeil om je vrouwtje al die dingen te zien doen, maar ik heb er altijd bijgezegd dat het in de praktijk wel eens zou kunnen tegenvallen.

Gelukkig viel de praktijk reuze mee en bezoeken we nu 2-wekelijks clubs en sexbioscopen waar ze heerlijk met andere mannen neukt en zich laat volspuiten. Ik kijk meestal of doe mee. Het is gelijk je zegt, je doet er vooral jezelf en je partner een plezier mee, maar ook zovele andere mannen. De enige spijt die wij hebben is dat we er niet jaren eerder mee begonnen zijn *g*

Nu let op voor de valkuilen, velen zijn al dat pad op gegaan maar ook velen zijn erdoor in de problemen gekomen. PRAAT, PRAAT, PRAAT ... vertel elkaar wat jullie wel en niet willen, maak afspraken, spreek een stopwoord af als er iets gebeurd dat de ene of de andere niet meer leuk of confortabel vind!

Wat moet je ervan geloven en waar steek je je energie in ... ik geloof enkel wat ik zie en weet wat wij doen. Al de rest maakt me ook niet uit, dus daar steken wij GEEN energie in. Steek je energie vooral in je eigen relatie, zodat het uithoeren van je vrouw een meerwaarde is en geen breekpunt.

Voor ons is het een supere meerwaarde voor de relatie dat ze als de grootste hoer en slet de ene na de andere tongt, leegzuigt en in haar kutje laat pompen! Veel succes samen.
*******s69 Man
21 Bijdrage
Helemaal mee eens.
******328 Stel
43 Bijdrage
Niks mis mee met jullie fantasies.
Dat doe ik ook met mijn vrouw. Vastbinden, een aantal mannen uitnodigen en los laten gaan met haar. Ik hou wel eea in de gaten. Tot heden geen reden om in te grijpen.
Soms doe ik ook mee.

Omgekeerd ook, zij nodig een dame erbij zonder mijn medeweten. Allemaal leuke fantasies.
Leef je uit.
*******s69 Man
21 Bijdrage
Top, heerlijk om te horen.
Aanmelden en meediscussiëren
Wil je meediscussiëren?
Word gratis lid om met anderen over hete thema’s te discussiëren of jouw eigen vraag te stellen.