Friesland niets te doen?

****y64 Man
19 Bijdrage
Themaopsteller 
Friesland niets te doen?
Ik kon in Friesland geen (sex)saunas of clubs finden. Heb ik niet goed gezocht?
*****oen Man
4 Bijdrage
Ja volgens mij heb je goed gezocht
****_7 Stel
1.240 Bijdrage
Maar net daarbuiten is er wel iets te vinden. Nederland is toch niet zo groot.
*****oen Man
4 Bijdrage
Veendam zit wat
****_7 Stel
1.240 Bijdrage
Party players in Lelystad, Club showboat in Zaandijk, Club Monique in Wieringerwerf, Eroroma in Zwinderen. Iets verder rijden, maar dan heb je ook wat. Club Sabayland in Dedemsvaart.
****jan Man
59 Bijdrage
In vroegere tijden was er een in de buurt van Leek,maar helaas heeft die het niet gered. Waterhuizen is afgebrand .
*****k58 Man
8 Bijdrage
Noordelingen zijn doorgaans niet zo vrij v.w.b. seksuele avonturen. Destijds was er Le Baron en daar gebeurde verrekt weinig in vergelijking met andere clubs in Nederland. Het was een verademing toen leden van de vestiging midden Nederland op bezoek kwamen. Pas toen was er actie. Ook al zou hier dus wel iets zitten, dan is er nog steeds weinig tot niets te zien, of te beleven. Zo ook met NL stellen in vergelijking met DE stellen. Een wereld van verschil. Geef mij de Duitsers maar.
*********Paar Stel
351 Bijdrage
Parenclub Eroroma in Drenthe
****y64 Man
19 Bijdrage
Themaopsteller 
ja, die vriesen zijn blijkbaar niet zo warmbloedig.
****jan Man
59 Bijdrage
Enjoy,Friezen zijn zeker wel wormbloedig.Helaas zijn er echter geen parenclubs.
*******6360 Man
60 Bijdrage
Citaat van ****jan:
In vroegere tijden was er een in de buurt van Leek,maar helaas heeft die het niet gered. Waterhuizen is afgebrand .
Die in "Leek" of eigenlijk Midwolde is ook afgebrand nog niet zo lang geleden (er was daar op dat moment al niets meer)
ik heb daar nog kort gewerkt en geklust.
Eigenaar is kort na sluiting ook overleden, eigenaresse is fish imbis begonnen in Leer
****77 Man
1 Bijdrage
Een eigen (klein) clubje beginnen een idee? *g* Hier een vrijwilliger...
*******6360 Man
60 Bijdrage
Hier in Friesland is daar geen ruimte voor.
er was er in de buurt van wollvega ooit een maar die is ook gesloten omdat daar geen vergunning voor verleend was. (eldorado of zoiets)
Zelfs een bordeel in heerenveen moest zijn deuren sluiten omdat het bestemmingsplan gewijzigd was na ruim 40 jaar (ook gewerkt :-))
Aanmelden en meediscussiëren
Wil je meediscussiëren?
Word gratis lid om met anderen over hete thema’s te discussiëren of jouw eigen vraag te stellen.