Wat zou je graag eens willen doen...

een fantasie van mij is dat ik eens goed tussengepakt word in een verlaten bos door een paar mannen ,eigenlijk respectloos sexueel mishandeld worden ,geneukt worden , naakt vernederd , gespankt , vastgebonden aan enkels & polsen , gewoon gebruikt worden *smile* maar ik weet niet als daar hier intresse voor is om mij te gebruiken ?
****919 Man
41 Bijdrage
Ik zou graag eens aan een *mmf*trio willen doen en omdat ik bi-schierig ben dat ook eens ontdekken
****078 Man
14 Bijdrage
Ik heb verschillende fantasieën, die dat waarschijnlijk ook zullen blijven.
Vaak hebben ze betrekking op de locatie. Zo zou ik best graag eens sex willen hebben in de (reguliere) bioscoop.

Ook lijkt ‘t me een waanzinnig leuk avontuur oneens een vreemde vrouw onderweg op te pikken en het dar leuk en lekker mee te hebben. Ik schat in dat dit nooit zal gebeuren, aangezien het al lastig genoeg (om niet te zeggen onmogelijk) is om “normaal” in contact te komen met dames. Wat dat betreft hebben genoeg “heren” het goed voor ons verpest.
****rt Man
70 Bijdrage
Themaopsteller Groepsmoderator 
Het is lang geleden (namelijk in mijn jeugd) maar ik (wij, een toemalige vriendin) hield me in een reguliere bioscoop nauwelijks nog in. De kleren bleven aan en we stonden weer bijna vlekkeloos op straat. Als het half mogelijk is... houd je dan niet in.

Wat voor anderen onmogelijk lijkt, biedt ook mogelijkheden. Klinkt tegenstrijdig maar met een concessie of met wat creativiteit is veel mogelijk. Misschien geen alleenstaande vrouw maar wel met begeleiding. Niet geheel per ongeluk, maar met enige regie.

Wie weet ontmoet je hier gelijkgestemden die je daar dichter bij kunnen brengen.
****rt Man
70 Bijdrage
Themaopsteller Groepsmoderator 
Wat zou je graag eens willen doen...
De naam zegt het al.
****078 Man
14 Bijdrage
Citaat van ****rt:


Wie weet ontmoet je hier gelijkgestemden die je daar dichter bij kunnen brengen.

In alle eerlijkheid heb ik nog aar weinig hoop en verwachtingen daarover.
Aanmelden en meediscussiëren
Wil je meediscussiëren?
Word gratis lid om met anderen over hete thema’s te discussiëren of jouw eigen vraag te stellen.