Rosa del desert [CAT]

*********ouple Pareja
181 Publicación
Autor de un tema 
Rosa del desert [CAT]
Camines entre els meus somnis satisfent amb el teu record cada moment que he viscut amb tu. Als meus ulls guardo aquesta rosa del desert que per a tu no té espines, sinó suaus pètals carnosos de color carmesí. Del mateix color que la sang que em corre per les venes i que em batega amb ganes quan sento la teva respiració a prop meu. Aquesta que exhalen els llavis amb què em beses i que deixen una marca inoblidable per tota la meva pell.

Sempre m'has dit que en aquesta vida no tot són flors i violes. Però en un afecte tan immens com el que tu i jo ens tenim, sobren les paraules per entendre-ho. I és impossible no estimar-te quan en el meu dolor i incertesa, dia i nit has estat amb mi, cuidant-me i protegint-me encara a la distància. Quan has fet el possible per brollar a prop meu i amb la teva presència acotxar-me amb un amor infinit.

I si et pogués demanar alguna cosa, et diria el següent:

Espera'm, eterna fantasia meva, perquè de les meves aigües ressorgiré per estimar-te com mai abans no s'havia vist. Per gaudir-te amb tots els sentits, perquè em visquis amb tot el meu desig a flor de pell. Per tornar a estimar-te sense descans fins a despertar al teu costat en un nou clarejar.

La teva tempesta avui es guareix a port segur, però més viva que mai torna a respirar per en poc temps reprendre el somni que viu amb tu.



Aviat, tresor. T'estimo amb bogeria.
∞!
*******_23 Hombre
530 Publicación
Quin text bonic 🥰
Gràcies per compartir amb nosaltres un amor tan gran.
******r63 Hombre
1.981 Publicación
Precioso @*********ouple y con un sentimiento plenamente trasladado y expresado. Llega a lo más hondo, directo y claro. *bravo* *bravo* *bravo* *bravo*
*********dTux Pareja
533 Publicación
Preciosa forma de amar. Gracias por compartir tus deseos y anhelos con nosotros nena! 🥰😘
*****i77 Mujer
6.508 Publicación
Moderador de grupo 
Eres única y fantástica ❤️❤️❤️
****410 Hombre
93 Publicación
Recuerdos
Es tan vano tu recuerdo que me atormenta la sombra de tu inocencia, como poder seguir luchando si tan solo me llena tu existencia
Te tengo presente aunque sé que ya no estás ,dejaste en mi grabada tu esencia , ese fuego que arde en mi interior y que apesad de los años no ha dejado de arder , a veces lloro por tu falta y otras rio por los momentos que compartimos , ya no se lo que piensas , no se qué creer es tan palpable el júbilo que solo puedo decir gracias
******a_7 Mujer
42 Publicación
Rosa, divina flor triada el dia del llibre i de l'amor. Molt maco
*********ouple Pareja
181 Publicación
Autor de un tema 
Gràcies @*******_23 , un amor tan gran com el que tinc a qui m'inspira aquest relat ha de ser expressat *herz2*

Gracias por tu mensaje, @******r63 , me encanta transmitiros esas sensaciones que son pura pasión para mí *love*

Preciosa @*********dTux , gracias por tus palabras. Ojalá pronto me recupere para estar de vuelta con él y compartiros mis emociones *love4*

Mi querida @*****i77 , como siempre: ¡gracias! Pronto más y mejor *love3*

Bella @******a_7 , no podria haver escollit una flor que defineixi millor un amor tan pur. Gràcies *roseschenk*
******ige Hombre
242 Publicación
Quines paraules tant dolces i colpidores. Quines emocions tan pures i sinceres. Quina força i quina tendresa. Les teves paraules m'estan fent plorar d'emoció, d'admiració per la impressionant dona que ets i per la sort que té el destinatari d'aquestes paraules i tu de tenir-lo al teu costat malgrat la distància.

Gràcies a ambdos per estimar-vos d'aquesta forma tan meravellosa i donar a llum paraules i textos tant bonics fills de les vostres emocions 🥰🥰🥰
***ma Hombre
2 Publicación
Fantástico y precioso relato
Esto sólo lo puede escribir una persona que sabe amar! La persona a quien va dirigido este relato debe sentirse bien afortunado/a.

M'encanta haber-lo llegit!
****es Hombre
26 Publicación
Quin amor més bonic i ben explicat. Gràcies per compartir-ho
Inscríbete y participa
¿Quieres participar en el debate?
Hazte miembro de forma gratuita para poder debatir con otras personas sobre temas morbosos o para formular tus propias preguntas.