Sexe / Sexo (relat/relato bilingüe)

******ige Hombre
242 Publicación
Autor de un tema 
Sexe / Sexo (relat/relato bilingüe)
(Cat)

Embadalit, captivat, fascinat i esmaperdut així em sentia en contemplar el teu cos totalment nu.
Qui diria que als teus quaranta-nou anys, el teu cos madur amb les seves formes tant curulles de
sensualitat i erotisme em captivarien molt més que el cos d’una joveneta encara no entrada a la
trentena. Els teus pits grans i ferms, voluptuosos malgrat la maternitat, amb una mamil·la gran i
temptadora, que invita a esser mossegada, xuclada, llepada, pessigada fins que de la teva gola
neixin els primers udols de plaer de la nit.
La meva titola enyora sentir el clapoteig dels teus llavis vaginals humits al devorar-lo
tossudament tibat. Les embranzides dels teus malucs al cavalcar-me apassionadament lliure i
feréstega. El desenfrenat balandreig de les teves mamelles m’hipnotitza completament. Els teus
panteixos i gemecs mateixos encenen la meva libido fins a unes temperatures d’allò més
absurdes. El degoteig perlat del teu suor recorrent el teu cos nu no només no apaga el meu incendi sinó que el rebifa, es com llençar benzina a les flames. Et desitjo i anhelo a cada instant un xic més i més. Tot
just al contrari de la resistència que em queda per no caure submís i vençut davant el tsunami
que sembla ser el teu desig desfermat que commina a engolir-me, arrossegar-me i ofegar-me en aquests,
els teus fluids sortits de mare...


(Cast)

Embobado, cautivado, fascinado y asombrado así me sentía al contemplar tu cuerpo desnudo.
Quien diría que, a tus cuarenta y nueve años, tu cuerpo maduro con sus formas tan rebosantes
de sensualidad y erotismo me cautivarían mucho más que el cuerpo de una jovencita aún no
entrada en la treintena. Tus pechos grandes y firmes, voluptuosos a pesar de la maternidad, con
una mamila grande y tentadora, que invita a ser mordida, chupada, lamida, pellizcada hasta que
de tu garganta nazcan los primeros aullidos de placer de la noche.
Mi polla añora oír el gorgoteo de tus labios vaginales húmedos al devorarlo tozudamente erecto.
Los empujes de tus caderas al cabalgarme apasionadamente libre y salvaje. El desenfrenado
balanceo de tus tetas me hipnotiza completamente. Tus jadeos y gemidos mismos encienden mi
libido hasta unas temperaturas de lo más absurdas. El goteo perlado de tu sudor recorriendo tu
cuerpo desnudo no solo no apaga mi incendio, sino que lo aviva, es como tirar gasolina a las llamas. Te deseo
y anhelo a cada instante algo más y más. Al contrario de la resistencia que me queda por no
caer sumiso y vencido ante el tsunami que parece ser tu lujuria desatados que conmina a
tragarme, arrastrarme y ahogarme en esos tus fluidos salidos de madre…
La foto solo es apta para mayores de 18 años
*****BRE Hombre
2.130 Publicación
Precioso @******ige
******ige Hombre
242 Publicación
Autor de un tema 
Muchas gracias
Inscríbete y participa
¿Quieres participar en el debate?
Hazte miembro de forma gratuita para poder debatir con otras personas sobre temas morbosos o para formular tus propias preguntas.