Die andere website... Iets met een sd en c Die.

*****466 Stel
72 Bijdrage
Dan nog even terug te komen op het wappen. Wij wonen in de buurt van een paren club. Voor de corona was dit alleen voor stellen met een vrijdag in de maand ook open voor mannen. Dit werkte prima. Nu had ik niet goed in de agenda gekeken en zijn mijn vrouw en ik op een zaterdag avond naar de club gegaan. Het was sdc avond zo bleek. Enorm druk dat wel, ik was vergeten de horloge af te doen dus na een rondje bar en rondje kijken kwam ik hier dus achter. Naar de lockers om mijn klokje weg te bergen viel mij op dat het wel erg druk was daar. Er werd, zo bleek, nogal wat pilletjes naar binnen gewerkt. Op zich weet je dat dit gebeurt maar ben er expliciet op gaan letten waarbij ons wel is opgevallen dat er op een sdc meeting meer wordt geslikt dan anders. Toeval? Wie weet? Ons stoort het niet overigens maar klopt wel in de richting van dit thema. Overigens komen wij daar niet meer omdat er nu op wordt aangestuurd door keiharde muziek te draaien en gasten die al om 23:00 uur strak in de lampen staan te staren.
*********7071 Stel
5 Bijdrage
Ook wij zitten op SDC en hebben er leuke contacten.
In de chat is het vaak idd zien en gezien worden en zeer wap gericht wat niet ons ding is en wij niet nodig hebben voor een leuke avond.
Meestal zitten we in chatroom1 waar het over het algemeen meer geklets wordt dan in chatroom2
En ja verder vinden wij het daar prettiger profielen bekijken omdat het over het algemeen meer Nederlands is dan hier.. Niet dat wij iets tegen Duits hebben maar is dan toch dichterbij huis.. 😊
*********Paar Stel
351 Bijdrage
Wij gaan heel af en toe op een woensdag overdag (van 12:00 tot een uur of 10 ) naar PartyPlayers in Lelystad.
Daar zien we dan vele stellen, meerdere 'losse' heren, en enkele alleenkomende dames.
Voor vele single heren daar is het een (soms eerste) mogelijkheid om aan echte Validaties en echte Vrienden te komen, op basis van IRL ontmoetingen. Wij zien dat volstrekt niet als problematisch.
Mensen die zich daar niet gedragen, worden eruit gesmeten, of ze nu man of vrouw zijn.
*********Paar Stel
351 Bijdrage
Citaat van *****466:
@*******981 wat is er mis met sekswerkers? Wees een kerel en loop de parenclub gewoon voorbij. Erotisch café is ook een optie.

Wij wensen de sexwerkers voldoende omzet toe.

Maar dat staat los van een kerel die een kerel is en meerderjarig en handelingsbekwaam, die zijn eigen keuzes maakt. En er voor kiest een Club te bezoeken die losse heren toelaat binnen hun commerciele concept.
Vrije keuze, heet dat.
*****466 Stel
72 Bijdrage
Wij wensen de sexwerkers voldoende omzet toe.

Maar dat staat los van een kerel die een kerel is en meerderjarig en handelingsbekwaam, die zijn eigen keuzes maakt. En er voor kiest een Club te bezoeken die losse heren toelaat binnen hun commerciele concept.
Vrije keuze, heet dat.

Wij noemen dat de markt verzieken
*********Paar Stel
351 Bijdrage
Citaat van *****466:


Wij noemen dat de markt verzieken

Dat heet marktwerking.

Bij klachten: zie afm.nl
**********KKING Stel
3 Bijdrage
SDC is in onze ogen veel interessanter en leuker dan Joyclub, sorry *zwinker*

er is voor de doorsnee mens veel meer varieteit aan profielen en wensen. Er zitten dan ook in belgie mss 5-10 keer meer profielen op.. dus meer varieteit, ook in geografische ligging.

Wij hebben nog nooit een voorstel van een single man ontvangen, dat staat ook gewoon af, dus waar is het probleem ... en inderdaad, bij de chat moet je wegblijven ... maar dat hang ook gewoon van jezelf af. Wij proberen met een zoekfunctie mensen te vinden die compatibel zijn met ons... als je gewoon lukraak hoopt in de chat een match te vinden, dan wensen we je Good Luck, maar dat is dan je eigen (verkeerde) keuze

Ook leuk in SDC zijn de internationale profielen en de mogelijkheid om reizen aan te geven en daar contacten te leggen. Daarvoor is Joyclub veel te klein, maar daar wil ik niet op oordelen, dat is gewoon een gegeven en kan je Joyclub niet op afstraffen

Tot slot worden er bij SDC ook regelmatig updates gedaan, maar de site is ook gewoon veel omvangrijker dan deze en de databases veel groter, dus dat duurt inderdaad misschien wat langer

Maar iedereen kijkt er maar tegenaan zoals hij wil, maar de eenzijdige reacties die ik hier soms lees over SDC zijn gewoon van de pot gerukt en niet correct. Ik zou zeggen ga maar eens zelf kijken.
En tot slot, het lifetime lidmaatchap van 250€ is toch geweldig ... éénmalig, en je gaat kijken zo veel of weinig je wil...

Als gevolg zitten wij meer op SDC dan hier ... maar dit is eveneens slechts één visie van onze zijde.
Veel plezier
*******rc68 Man
11 Bijdrage
sdc is ook meer bedoelt voor koppels he
singels hebben het overal moeilijk en das hier en op sdc en op zeer vele sites .
het klopt dat op sdc veel meer actie is das waar en als je lang genoeg erop zit krijg je wel meer vrienden
maar singels is het nu altijd moeilijk waar je ook zoekt of je moet gaan betalen in die sites waar je op 1 dag 50 mails krijgt van nep profielen
*********Paar Stel
351 Bijdrage
Citaat van **********KKING:
SDC is in onze ogen veel interessanter en leuker dan Joyclub, sorry *zwinker*

er is voor de doorsnee mens veel meer varieteit aan profielen en wensen. Er zitten dan ook in belgie mss 5-10 keer meer profielen op.. dus meer varieteit, ook in geografische ligging.

Ook leuk in SDC zijn de internationale profielen en de mogelijkheid om reizen aan te geven en daar contacten te leggen. Daarvoor is Joyclub veel te klein, maar daar wil ik niet op oordelen, dat is gewoon een gegeven en kan je Joyclub niet op afstraffen

Tot slot worden er bij SDC ook regelmatig updates gedaan, maar de site is ook gewoon veel omvangrijker dan deze en de databases veel groter, dus dat duurt inderdaad misschien wat langer

En tot slot, het lifetime lidmaatchap van 250€ is toch geweldig ... éénmalig, en je gaat kijken zo veel of weinig je wil...

Het hangt van jullie locatie af.
Joyclub heeft meer dan 3 miljoen leden.
Veel groter dan sdc met 20.000 of 30.000 leden.

Voor een Duitstalige uit een Duitstalig land is JC veel interessanter.

Sdc is in de US begonnen. En heeft volgens mij nu Nederlandse eigenaren.
Sdc is groot in NL. En verder in wat Engelstalige landen.

Lifetimelidmaatschap is wel een voordeel bij sdc. Hebben wij ook.
**********KKING Stel
3 Bijdrage
Ik zie niet in vanwaar je dat haalt, 20-30.000 leden.. SDC heeft meer leden dan joyclub, zoek maar op, 3-4 miljoen... en is de grootste site wereldwijd

Wat wel is, is dat joyclub, hoewel minder leden, er meer geconcentreerde leden in de Duitstalige gemeenschap heeft en dus op lokaal gebied meer te bieden heeft, maar SDC is veel groter dan Joyclub.
*******bbie Man
30 Bijdrage
Themaopsteller 
Okay, ik heb wel wat los gemaakt zie ik....
Ik wil wel even wat ophelderen,

Het ging mij om de sfeer/attitude, de chat is wat direct opvalt maar ook leden. Ik ben single 41 niet beste uiterlijk (ben niet minderwaardig over mijzelf gewoon reëel) en geen worden kunstenaar. Ik copy en paste niet xxxx keer en stuur geen dickpicks rond. Ik mag graag een praatje maken op het forum of met mensen direct waar ik wat interessants zie. Op JC hele leuke chats en op forum discussies.

Bij SDC is het direct gericht op scoren weinig sociaal. Als ik dan in de chat non stop foto's langs zie komen en vraag waarom dat is, Vervolgens hoon gelach en erger over me heen krijg. tja denk ik daar iets van. Voornamelijk dat ik het erg hypocriet find dat een community die het graag over respect, privacy, en waarde en normen heeft, zich zo laat zien. Ik posten dan ook hier voornamelijk om tezien of wat ik daar zag nu uitzondering was of normaal.
*******rc68 Man
11 Bijdrage
ik denk ook dat er geen enkele vrouw zit te wachten op die onnozele dickpics !!!
ook breken ze IDD de mensen graag af al heb je daar wel goede mensen tussen zitten .
maar dit kan ook wel te maken hebben dat er veel van die nep profielen bijzitten die zogezgd een koppel zijn en dan in werkelijkheid een man zijn alleen .
en als man ben je sowieso in het nadeel .
en het maakt niet uit hoeveel leden je hebt het komt er gewoon op neer dat alles vriendelijk gaat en met respect !
*******981 Man
21 Bijdrage
Ik probeer het zelf niet te doen iemand af te kraken. Maar voor veel mensen is dat het makkelijkste om te doen. Het afkraken van iemand anders gaat makkelijk en het verdoezeld je eigen te kort komingen. Verder is het voor veel mensen moeilijk om een goed en posetief gesprek te voeren. Ook dit ervaar ik zelf ook
*********Paar Stel
351 Bijdrage
Bij SDC staat op de homepage als je niet bent ingelogd:
Doe nu mee met 28.171 online leden!

Bij Joyclub staat op de homepage als je niet bent ingelogd:
4.329.234 glückliche Mitglieder
590.419 Logins heute (24h)
**********KKING Stel
3 Bijdrage
Ja, inderdaad ... 28k ONLINE leden op dat ogenblik *g* Maar er zijn er wel 3-4 miljoen in totaal

Van de review site :
Ben je op zoek naar lokale swingers in jouw stad? Je hebt zojuist de grootste database van echte swingers in de wereld gevonden! SDC heeft meer dan 3 miljoen swingerstellen en singles om van te genieten.

Joyclub zou er 3,3 miljoen hebben volgens revieuw sites, dus vergelijkbaar
Wij hebben een profiel op die andere site, Enne,
Even voor de duidelijkheid, wij wappen NIET, en staan dat bij ons thuis niet toe.

Verder: wij maken deel uit van een groepje vrienden, enkele koppels, een paar single dames en een aantal single mannen. Onze dames hebben meestal nood aan één tot enkele mannen meer. We zijn dus vaak op zoek om het deel single mannen uit te breiden. En niettegenstaande er op bijna alle sites een overschot is aan single mannen groeit ons deel mannen te traag in vergelijking met de koppels en de dames. Eigenaardig zou je zeggen.

En ik weet niet of het een genetische afwijking is of zo, maar veel van die singles hebben blijkbaar een of ander zuur in hun hersenpan. Een eerste berichtje starten met een dickpic of "Ik wil jouw vrouw neuken" getuigd van evenveel verstand als een amoebe.

Langs de andere kant kennen we nu wel al een aantal single mannen die wel respectvol en vrouwvriendelijk en voor wie eerst een gesprek bij een hapje en een drankje een essentieel onderdeel van een feestje is.
*********Paar Stel
351 Bijdrage
Citaat van **********KKING:
Ja, inderdaad ... 28k ONLINE leden op dat ogenblik *g* Maar er zijn er wel 3-4 miljoen in totaal

Van de review site :
Ben je op zoek naar lokale swingers in jouw stad? Je hebt zojuist de grootste database van echte swingers in de wereld gevonden! SDC heeft meer dan 3 miljoen swingerstellen en singles om van te genieten.

Joyclub zou er 3,3 miljoen hebben volgens revieuw sites, dus vergelijkbaar

Volgens welke reviewsites?
*******bbie Man
30 Bijdrage
Themaopsteller 
Citaat van **ni:
Wij hebben een profiel op die andere site, Enne,
Even voor de duidelijkheid, wij wappen NIET, en staan dat bij ons thuis niet toe.

Verder: wij maken deel uit van een groepje vrienden, enkele koppels, een paar single dames en een aantal single mannen. Onze dames hebben meestal nood aan één tot enkele mannen meer. We zijn dus vaak op zoek om het deel single mannen uit te breiden. En niettegenstaande er op bijna alle sites een overschot is aan single mannen groeit ons deel mannen te traag in vergelijking met de koppels en de dames. Eigenaardig zou je zeggen.

En ik weet niet of het een genetische afwijking is of zo, maar veel van die singles hebben blijkbaar een of ander zuur in hun hersenpan. Een eerste berichtje starten met een dickpic of "Ik wil jouw vrouw neuken" getuigd van evenveel verstand als een amoebe.

Langs de andere kant kennen we nu wel al een aantal single mannen die wel respectvol en vrouwvriendelijk en voor wie eerst een gesprek bij een hapje en een drankje een essentieel onderdeel van een feestje is.

Dit dus.. Precies en tussen het geschreeuw van die amoeba's daar kom ik niet echt overheen wil ik ook niet.
Citaat van *****466:
Als de zaterdag avond elke week paren avond was zou dat mooi zijn maar dat komt niet altijd goed uit met onze agenda. Daarnaast blijven wij bij ons standpunt dat wij geen enkele meerwaarde zien aan die mannen. Afgelopen maand naar een bi avond geweest. Mannen weinig bi uiteraard en wat er loopt 10 cm nou daar wordt mijn vrouw niet zat van. Dus daarom zien wij de meerwaarde niet, wel waarom dat deze wanhoops figuren nog vrijgezel zijn. Zonde van een club. En noem de club dan ook geen parenclub maar h**r*n kast dan weet je waar je aan toe bent. Maar nogmaals ieder zijn ding maar aan ons niet besteed.

HenM,

Laat je eerst maar eens verifiëren en zien of jullie wel echt zijn.... en dan mag je met de grote mensen mee praten.
*********7071 Stel
5 Bijdrage
Nee ik wordt ook niet zat van 10cm 🤣🤣🤣
Ik zit al bijna 2 jaar op 'die andere site', date als man alleen en man wat krijg je daar een bagger over je heen. Gelukkig ook wel wat leuke contacten opgebouwd, en ja ik krijg vragen voor het sturen van dickpics aan vrouwen. Ook die bestaan.

Ik zit net op deze site en ik verbaas me over de bekrompenheid van HenM. Als je zelf geen behoefte hebt aan single mannen prima. Maar mijn ervaringen in de clubs zijn toch echt positief. Of het nu de Showboat is, Mystique, Party players... overal is het altijd feest. Met dames alleen of met stellen. Wel stel ik me afwachtend op, en wacht op een signaal van een stel/dame. Als een stel in de open ruimte bezig is weet je vaak wel genoeg. Of mij wordt gevraagd of ik Bi ben (ja dus) en dan is het aansluiten gebazen. Mijn gepiercte penis zorgt ook voor veel aandacht en interesse...
De PP heeft op woensdag alleenstaande dames (met de tasjes) en in ruil voor je muntje is het feest. Allemaal prima voor de alleengaande man. Maar omdat jullie HenM het als stel niet willen het maar meteen te veroordelen of te zeggen dat we naar de hoeren moeten.....

Ook is de sfeer in de club vaak top. Na wat actie even een drankje, of hieraan voorafgaand. Mensen die zich aan de bar aan elkaar voorstellen, allemaal leuk.

En als mensen zelf iets niet willen dan moet blijkbaar de hele wereld hier zich maar aan aanpassen, of niet HenM? Zoek de clubs waar exclusief stellen komen (en alleengaande dames want dat is blijkbaar wel helemaal prima) en laat verder iedereen lekker op zijn manier genieten.
*****466 Stel
72 Bijdrage
Mystique laat op vrijdag zaterdag en zondag geen mannen alleen toe. Tenzij dit onlangs veranderd is. Wat wij dus niet begrijpen is het gedrag van mannen. Jij noemt zelf al in jou rijtje clubs showboat. Horen wij ook positieve dingen over. Wat wij echter ter discussie stellen, dat is natuurlijk wat wij mee maken, zijn de mannen die bijna boven op je duiken. Waar is de tijd gebleven dat een man op afstand toe keek en wachten op een goedkeurende knik of het wenken om mee te doen. Afgelopen zomer lig ik mijn vrouw op een matrasje en vanuit het niets wordt er een penis op de blote voeten van mijn vrouw gelegd. Dat vinden wij niet normaal. Omdat wij echter niet aan de neus van een man kunnen zien hoe hij is houden wij de boot meteen maar af. Als ik echter jou reactie lees dan vindt jij dat dus normaal gedrag. Wel ga je gang ook jij komt een keer de verkeerde tegen. Voor de rest veel plezier.
@*****466 jullie lezen niet goed. Ik zeg in mijn reactie juist dat ik me afwachtend opstel en wacht op signalen. Ik kan me heel goed voorstellen dat het vervelend is als mannen ongevraagd een dame bespringen. Dus ik zal dan ook niet de verkeerde tegenkomen, wat je insinueert. Gevalletje oogkleppen jullie reactie. Een man alleen dus fout.
*****466 Stel
72 Bijdrage
@*****ist dat geef ik dus juist aan, wij kunnen het aan de buitenkant niet zien en daarom houden wij bij voorbaat al de boot af. Wij gaan voor de gezelligheid en niet om rechercheur te spelen om eerst uit te zoeken wie zich wel en wie zich niet kan gedragen. Jammer dat jij dit op jezelf betrekt want wij krijgen de indruk dat jij je aan gesproken voelt.
Citaat van *****466:
Als ik echter jou reactie lees dan vindt jij dat dus normaal gedrag. Wel ga je gang ook jij komt een keer de verkeerde tegen. Voor de rest veel plezier.

Hiermee geef je dus aan dat je denkt dat ik een van die mannen ben. Voel me niet aangesproken maar je spreekt mij aan. We gaan elkaar iig niet tegenkomen! Have fun.
Aanmelden en meediscussiëren
Wil je meediscussiëren?
Word gratis lid om met anderen over hete thema’s te discussiëren of jouw eigen vraag te stellen.